Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
La van andere producten ook. Je koopt veel online toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
google 'falksalt' en er komen vast wel een paar sites te staan.
Jaa maar er is niet een vaste site waar ik iets bestel. Is echt random. En soms koop in in de winkel als ik eens een keer een stad bezoek haha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
La van andere producten ook. Je koopt veel online toch?
Daar heb je veel plek voor nodig en is veel werk. Je bent veel makkelijker en voordeliger uit wanneer je zelf gaat plukken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Een echte turk verbouwt die shit in haar tuin Borte.
Ga gewoon naar supermarkt ofzoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa maar er is niet een vaste site waar ik iets bestel. Is echt random. En soms koop in in de winkel als ik eens een keer een stad bezoek haha.
Sws Maydonoz en Nanequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb je veel plek voor nodig en is veel werk. Je bent veel makkelijker en voordeliger uit wanneer je zelf gaat plukken.
Wij verbouwen vooral kruiden in de tuin.
Wat zegt ze allemaal manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Bij Bortecinem moet ik altijd denken aan het meisje met pet op
Heel fout dit KBquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou in mond stoppen en opsmikkelen 7.8/10
Ik ga vanavond eten bij familie. Beter hebben ze een van die dingen gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in lahmacun. Of icli kofte. Of manti. Of borek corbasi.
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij familie. Beter hebben ze een van die dingen gemaakt.
Moet je recept voor Cheeseburger voor je site? Je hebt wel kans dat je extra servers moet huren voor bezoekverkeer..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij familie. Beter hebben ze een van die dingen gemaakt.
Wat een stel debielen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Bij Bortecinem moet ik altijd denken aan het meisje met pet op
Ga ga. Niet eens bellen pff. Heb je prepaid ofzo??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe moet zoiets dan opgegeten worden sjongejongejonge
Zuigen er dan op bijten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je recept voor Cheeseburger voor je site? Je hebt wel kans dat je extra servers moet huren voor bezoekverkeer..
Oh das wel snel. Wnnr nieuwe recepten luilak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?
Best een leuke site. 👍quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?
Geen idee man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh das wel snel. Wnnr nieuwe recepten luilak.
neem op dan bezem, krijg steeds je voicemailquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga ga. Niet eens bellen pff. Heb je prepaid ofzo??
quote:
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebbenquote:
Je moet het zuigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die rode ook. En alleen citroen is ook lekekrquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebben
Kb wanneer bel je mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neem op dan bezem, krijg steeds je voicemail
[..]dat is pas fout
Oh bah die had ik en meteen alles weggegooid. Echt goor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebben
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in lahmacun. Of icli kofte. Of manti. Of borek corbasi.
Agree. Dat tropische is vies.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh bah die had ik en meteen alles weggegooid. Echt goor.
Beste is Napoleon cola.
Ik durf niks meer te zeggen. Word meteen uitgemaakt voor hipster.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat. Serieus.
Deze heb ik niet gezien..
Zeg je dat nu pas
Heb dag nooit op. Is het lekker?quote:
Zoiets zou ik nooit doen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen. Word meteen uitgemaakt voor hipster.
Alles waar suiker OP zit vind ik walgelijk. Het mag helemaal vol met suiker zitten, dat is niet erg... maar als ik de suikerkristallen kan voelen...quote:
Aha. Hoeveel calorieën zou daar inzitten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kinderbueno wel toch? En beeld je dat maar in als ijs
Gaan we na ramadan doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij de ijszaak hier om de hoek. We kunnen samen verlekkeren daar.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
#kennersweten #hipster #wrmhaten
Van je zolder af gaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij de ijszaak hier om de hoek. We kunnen samen verlekkeren daar.
Calorieënquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Hoeveel calorieën zou daar inzitten?
Ekt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, net zitten bellen met che.had wel een andere stem verwacht
Beetje wijverig he hahaahquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pure afgunstquote:
Jaquote:
Hahah, ja beetje zacht maar ja niemand is perfect ook Che niet.quote:
Hoe doe jij dat op je werk danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is ramadan. Jullie mogen niet naar elkaars stem luisteren.
Ik ben benieuwd naar jouw stem/accent.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is ramadan. Jullie mogen niet naar elkaars stem luisteren.
Ik hoor niet vaak Turken met zachte g accent.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf is dat met hem. De ene x scheld ie en dan slijmt ie bij jou.
Allemaal labiel die Koerden in dit topic.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Allemaal labiel die Koerden in dit topic.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit was een soort van werkoverleg.
Sorry het spijt mequote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
Topic kill die Kb.
Wanneer gingen we meeten.
Na midden van de maand por favor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry het spijt me
in september, olijvenmeet!![]()
Abel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DOE DE DEUUUUR DICHT
STRATEN LIJKEN TE HUILEN
WOLKEN LIJKEN TE VLUCHTEN
STAP DE BUSSS IN
MENSEN LIJKEN TE KIJKEN
MAAR IK WIL ZE ONTWIJKENNNNNNN
VOORDAT ZE MIJ ZIEEENNNNNN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Olijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry het spijt me
in september, olijvenmeet!![]()
Alsof jij komt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
Topic kill die Kb.
Wanneer gingen we meeten.
De toeter, een Turkse uitvinding.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een na-apers die Argentijnen hier en hun getoeter
Wat hebben wij Turken hier?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt. Wat hebben die Turken hier.
Whaevsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaAlles is van jullie?
[..]
Ok, jij staat nu op de blacklist van de septembermeet.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik vind je wel leuk hoor, mijn lieve Borte.
Helemaal opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt. Wat hebben die Turken hier.
Ik ga nu t huis uit zonder mn haar gewassen te hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
Is het heel slecht om met een fel gekleurde trainingsjack naar een iftar maaltijd te gaan? Heb verder geen schone kleren meer..
Ja, ernstig. Doe dan een abaya aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
Is het heel slecht om met een fel gekleurde trainingsjack naar een iftar maaltijd te gaan? Heb verder geen schone kleren meer..
Ik vind heeeelemaal mooi.quote:
Waar ga jij heen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga nu t huis uit zonder mn haar gewassen te hebben.![]()
Als t moet moet t Borte.
De vraag is waarom jullie de betreffende gerechten dan ook bij de Turkse naam noemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaAlles is van jullie?
[..]
Ok, jij staat nu op de blacklist van de septembermeet.
Naar een of andere josti.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan?
Klinker, dat kennen wij niet ja.
Oke ik ga mijn Adidas farm jacket aandoen. Skijt.
O nou balen voor je dan. YOLOquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan?
Klinker, dat kennen wij niet ja.
Oke ik ga mijn Adidas farm jacket aandoen. Skijt.
Ik weet niet waar je het over hebt. Misschien is het Turks afgeleid van het Arabisch. IK HEB WERKELIJK GEEN IDEE.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De vraag is waarom jullie de betreffende gerechten dan ook bij de Turkse naam noemen.
Was je haar eens. Grote kans dat het gevoel gegrond is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Naar een of andere josti.
Ik voel me nasty met ongewassen haar.
Je bent zo droog soms.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij je haren elke dag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahaha, is natooeeeer!quote:
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Zie ik een liefde opbloeien tussen Che en Klinker?
Op ons pleintje gaan ze een groot scherm plaatsen en partytent alles. Ik weet niet of ik daar ga kijken of thuis op de bank.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
Wie gaat straks voetbal kijken.
Wie gaat straks gewoon eten.
Wie gaat straks eten onder het voetbal kijken?
Maybe... Hihi ik mag niks doorvertellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Zie ik een liefde opbloeien tussen Che en Klinker?
Waarom nooit?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, is natooeeeer!
[..]
Nee, nooit.
[..]
Op ons pleintje gaan ze een groot scherm plaatsen en partytent alles. Ik weet niet of ik daar ga kijken of thuis op de bank.
Watg ajij idoen?
Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je meestal wel een hoop te weten over de oorsprong.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O nou balen voor je dan. YOLO
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Misschien is het Turks afgeleid van het Arabisch. IK HEB WERKELIJK GEEN IDEE.
En daarbij, wat is het probleem dan als het hetzelfde genoemd wordt?
Weet ik dus niet. Voetbal kijken onder het eten is hier not done, maar niet komen opdagen voor voetbal ook niet...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, is natooeeeer!
[..]
Nee, nooit.
[..]
Op ons pleintje gaan ze een groot scherm plaatsen en partytent alles. Ik weet niet of ik daar ga kijken of thuis op de bank.
Watg ajij idoen?
blablabla tl;drquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je al een hoop te weten over de oorsprong.
Waarom zou ik er problemen mee hebben dat anderen het bij dezelfde naam noemen? Mijn reactie is alleen vanwege het lacherige dat sommigen doen wanneer we geheel terecht zeggen dat iets een Turkse oorsprong heeft of Turks is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Che heel autoritair is.,quote:Hoe bedoel je niet komen opdagen voor voetbal?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet ik dus niet. Voetbal kijken onder het eten is hier not done, maar niet komen opdagen voor voetbal ook niet...
Weet niet dus![]()
Dat je nog naar buiten durft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hehehhehe....
MIJN HAAR HEB IK AL 3 DAGEN NIET GEWASSEN..........
Helemaal niet waar man. Heb gisteren tot 2u 's nachts zitten afwassen en doen en opruimen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
blablabla tl;drJezus, wat doe je kinderachtig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat Che heel autoritair is.,
[..]
Hoe bedoel je niet komen opdagen voor voetbal?Ik probeer hier gewoon iets uit te leggen.
A tale of een olive oil druppelte...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hehehhehe....
MIJN HAAR HEB IK AL 3 DAGEN NIET GEWASSEN..........
[..]
Het spijt me, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik snap het, je hebt je punt gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jezus, wat doe je kinderachtig...Ik probeer hier gewoon iets uit te leggen.
Kijk, dat bedoel ik. Je moet mijn dingen niet steeds zo ondermijnen.quote:
We hadden het eerder over Lahmacun. Dat is 100% Arabisch en is afgsleid van Lahm(vlees) wa Ajin(deeg).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je meestal wel een hoop te weten over de oorsprong.
Waarom zou ik er problemen mee hebben dat anderen het bij dezelfde naam noemen? Mijn reactie is alleen vanwege het lacherige dat sommigen doen wanneer we geheel terecht zeggen dat iets een Turkse oorsprong heeft of Turks is.
[..]
blablabla tl;drtl;dr? Je hebt sowieso gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Hoe bedoel je niet komen opdagen voor voetbal?
En wat ik bedoel is dus niet aan tafel gaan om de een of andere reden. Vooral met ramadan.
Nee, hij heeft het over iets anders.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
We hadden het eerder over Lahmacun. Dat is 100% Arabisch en is afgsleid van Lahm(vlees) wa Ajin(deeg).
Tuurlijk heb ik het gelezen. Maar goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
tl;dr? Je hebt sowieso gelezen
En wat ik bedoel is dus niet aan tafel gaan om de een of andere reden. Vooral met ramadan.
Ja, dat weet ik. Daar heb ik ook niets op gezegd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
We hadden het eerder over Lahmacun. Dat is 100% Arabisch en is afgsleid van Lahm(vlees) wa Ajin(deeg).
Ik bel je wel evenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Je moet mijn dingen niet steeds zo ondermijnen.
Ik denk toch maar dat ik mijn maag voorrang geef. Maar dan voor uwer wijsheidquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het gelezen. Maar goed.
Oh ja, maar ja. Je kan de eerste 30 min sowieso kijken en dan ga je pas eten toch? Of ?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet doen mn ouders zitten hier ook.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha deze shit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAH WAT MOET JE NOU DAN JONGUHquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Daar heb ik ook niets op gezegd.
Een keer roept een vriendin door de telefoon 'AAAH, DAMNN'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zit je te bellen roept je moeder erdoorheen "MET WIE PRAAT JE!?"
Hoe laat verbreken jullie het vasten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik denk toch maar dat ik mijn maag voorrang geef. Maar dan voor uwer wijsheid
Ik bel nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zit je te bellen roept je moeder erdoorheen "MET WIE PRAAT JE!?"
Wat nou.quote:
Echt he. En toch gebeurt het. KEER OP KEER BORTE, KEER OP KEER.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha deze shit.
Als ik een jongen was geweest zou ik volgens mij never nooit een moslim meisje daten.
Valla ik zou gewoon een Poolse chick pakken. Lekker makkelijk, geen gezeik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt he. En toch gebeurt het. KEER OP KEER BORTE, KEER OP KEER.
Nee joh. Jij en ik zijn leuker dan een Pools chickie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik zou gewoon een Poolse chick pakken. Lekker makkelijk, geen gezeik.
Bij elkaar misschien wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh. Jij en ik zijn leuker dan een Pools chickie.
Die hebben geen ziel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik zou gewoon een Poolse chick pakken. Lekker makkelijk, geen gezeik.
Dat sowieso. Maar zelfs de mount everest beklimmen is makkelijker dan ons daten dunkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh. Jij en ik zijn leuker dan een Pools chickie.
Wat weet jij er nou vanquote:
Hallo, hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar zelfs de mount everest beklimmen is makkelijker dan ons daten dunkt me.
Niet weten dat ik Zeytun-date heb met haarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar zelfs de mount everest beklimmen is makkelijker dan ons daten dunkt me.
Welke vind jij lekkerder? De groene of de zwarte?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Zeytun-date heb met haar
Check hem vastend chickies hosselen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Zeytun-date heb met haar
Zo makkelijk is het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check hem vastend chickies hosselen.
Groenequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke vind jij lekkerder? De groene of de zwarte?
Na Ramadan. Astagfirallah wat zeg jij!?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check hem vastend chickies hosselen.
Rond kwart/twintig over zal het nu wel zijn. Wedstrijd begin om 10 precies. Heb eerst dus even te kijken maar daarna gelijk eten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe laat verbreken jullie het vasten?
Ik ook niet. Ik word altijd gebeld, en zelfs dan neem ik niet altijd op behalve als 't belangrijk is of zo. En als een meisje belt neem ik thuis al helemaal niet opquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
kom fechte, morge na iftar fietsehok ibn galdoen
Wist niet dat allochtonische jongeren het ook zo moeilijk konden hebben. De meeste hier brengen de chickies zelfs naar huis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Rond kwart/twintig over zal het nu wel zijn. Wedstrijd begin om 10 precies. Heb eerst dus even te kijken maar daarna gelijk eten.
[..]
Ik ook niet. Ik word altijd gebeld, en zelfs dan neem ik niet altijd op behalve als 't belangrijk is of zo. En als een meisje belt neem ik thuis al helemaal niet op![]()
Laatst zat ik bij een vriend en het was nogal laat. Dus m'n ma belde om te vragen wanneer ik thuis zou zijn, dus toen maakte die jongen een opmerking over m'n arabisch en m'n ma gelijk: ''BEN JE BIJ EEN MEISJE? WIE IS DAT? ALI WAT DOE JE BIJ EEN MEISJE THUIS!?''.
Of ik was gewoon bij een jongen thuis die aan de telefoon in jouw oren als een meisje klinkt?
Bellen is vet ***. Vind 't awkward of zo thuis
Hmm ja.quote:
Ja. Sowieso tv aanzetten en eten toch aan tafel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Rond kwart/twintig over zal het nu wel zijn. Wedstrijd begin om 10 precies. Heb eerst dus even te kijken maar daarna gelijk eten.
HAHAHAH schattig,quote:[..]
Ik ook niet. Ik word altijd gebeld, en zelfs dan neem ik niet altijd op behalve als 't belangrijk is of zo. En als een meisje belt neem ik thuis al helemaal niet op![]()
Laatst zat ik bij een vriend en het was nogal laat. Dus m'n ma belde om te vragen wanneer ik thuis zou zijn, dus toen maakte die jongen een opmerking over m'n arabisch en m'n ma gelijk: ''BEN JE BIJ EEN MEISJE? WIE IS DAT? ALI WAT DOE JE BIJ EEN MEISJE THUIS!?''.
Of ik was gewoon bij een jongen thuis die aan de telefoon in jouw oren als een meisje klinkt?
Bellen is vet ***. Vind 't awkward of zo thuis
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken om een meisje mee naar huis te nemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wist niet dat allochtonische jongeren het ook zo moeilijk konden hebben. De meeste hier brengen de chickies zelfs naar huis.
JAquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik de enige met leuke chille ouders?
Jij bent gofterdomme 30 dus dan heb je geen strenge ouders meer nodig, ME DUNKT.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Jongens mogen sowieso meer. Mn broertje zat ook heel de tijd te chillen met meisjes en zn vriendjes. Dat is cool, als jongens dat doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken om een meisje mee naar huis te nemenEen half Marokkaan Egyptische jongen hier in de buurt liep een tijdje geleden met zijn vriendin terwijl zijn moeder en vader dit wisten en hem ook zagen, ook meisje mee naar huis enzo. Het respect voor die ouders (was al 0 btw) van m'n ma daalde toen echt naar -100 of zo. Dat was ook gelijk 4 weken roddelmateriaal voor thuis.
Nee mijn moeder is echt een schatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Voor iftar is wel beter. Na iftar is opgezwolle je weet toch bradda g boi zus zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Roze bril bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is echt een schat![]()
Maar ik zie haar natuurlijk met de zwarte zonen bril... Dus soms lijkt ze niet zo perfect als ze eigenlijk is.
Ze zijn altijd zo geweest? Toen ik 22 was ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent gofterdomme 30 dus dan heb je geen strenge ouders meer nodig, ME DUNKT.
[..]
Jongens mogen sowieso meer. Mn broertje zat ook heel de tijd te chillen met meisjes en zn vriendjes. Dat is cool, als jongens dat doen.
MAAR als ik thuis kom met een blonde jongen en blauwe ogen en netjes en gedegen dan breeeeekt de helllll los!
Oh, dan is het wel chill ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo geweest? Toen ik 22 was ook?
En oja deze ook van moederlief: ''Voor God is er geen verschil tussen meisjes en jongens! Iedereen moet zijn kuisheid bewaren zoals in de qur'an staat etc''. Ik hoor me net als mijn zussen te gedragen dus. Ook voor mij gelden die regels, al ben ik een jongen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens mogen sowieso meer. Mn broertje zat ook heel de tijd te chillen met meisjes en zn vriendjes. Dat is cool, als jongens dat doen.
MAAR als ik thuis kom met een blonde jongen en blauwe ogen en netjes en gedegen dan breeeeekt de helllll los!
Mensen die roddelen.... bah!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken om een meisje mee naar huis te nemenEen half Marokkaan Egyptische jongen hier in de buurt liep een tijdje geleden met zijn vriendin terwijl zijn moeder en vader dit wisten en hem ook zagen, ook meisje mee naar huis enzo. Het respect voor die ouders (was al 0 btw) van m'n ma daalde toen echt naar -100 of zo. Dat was ook gelijk 4 weken roddelmateriaal voor thuis.
Wilde ze je toen getrouwd hebben?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo geweest? Toen ik 22 was ook?
Ik heb m'n oma gevraagd of ze alvast iemand voor mij uit Libanon kan regelenquote:
Hoe oud was die jongen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Turkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wist niet dat allochtonische jongeren het ook zo moeilijk konden hebben. De meeste hier brengen de chickies zelfs naar huis.
Misschien wel? Ik bedoel hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
18/19.
Niet dat ie iets serieus met haar wilde voor later of zo. Dat je dat denkt...
Nee, hij heeft wel vaker vriendinnetjes... En kom op nou, iedereen weet dat 't uiteindelijk niet werkt tussen een moslim man en een atheïst vrouw. Dat het mag betekent nog niet dat het goed is, vooral niet voor de kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien wel? Ik bedoel hoe weet je dat zo zeker?
Vertel me hier meer over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel vaker vriendinnetjes... En kom op nou, iedereen weet dat 't uiteindelijk niet werkt tussen een moslim man en een atheïst vrouw. Dat het mag betekent nog niet dat het goed is, vooral niet voor de kinderen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel vaker vriendinnetjes... En kom op nou, iedereen weet dat 't uiteindelijk niet werkt tussen een moslim man en een atheïst vrouw. Dat het mag betekent nog niet dat het goed is, vooral niet voor de kinderen.
Of het nou werkt of niet, er zijn genoeg voorbeelden van moslims die niet-gelovigen trouwen - dus wel serieus zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Was ze NL?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zei: wat kan jouw moeder zeuren.
Kinderen worden niet-gelovig ofzoiets.quote:
Alles! Waarom zou het niet kunnen werken?quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kinderen worden niet-gelovig ofzoiets.
Ja, maar -zoals ik al zei- hij is wel vaker bezig met meisjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of het nou werkt of niet, er zijn genoeg voorbeelden van moslims die niet-gelovigen trouwen - dus wel serieus zijn.
Hahah echt een tatta reactie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja... omg ik wilde haar toen slaan.
Jeetjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er mis met haar was volgens jij...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze vond mn moeder een zeikwijf. En nog wat dingen die ik prive hou.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er mis met haar was volgens jij...
Jij denkt zoiets van ''liefde overwint alles''?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles! Waarom zou het niet kunnen werken?Alleen omdat het geloof?
En de kinderen?
Jeetje.
[..]
JaWellicht wel
Ja was ie wel... maar de verschillen in cultuur manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahah echt een tatta reactie.
Was je broer wel serieus met haar?
Alleen omdat het geloof? Dat is het hele punt juist; dat het nageslacht moslim blijft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles! Waarom zou het niet kunnen werken?Alleen omdat het geloof?
En de kinderen?
Jeetje.
[..]
JaWellicht wel
Sorry, door de honger zie ik niet zo goed en denk ik niet zo helder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze vond mn moeder een zeikwijf. En nog wat dingen die ik prive hou.
Volgens jou btw ..
Is daar iets fout aan dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij denkt zoiets van ''liefde overwint alles''?
Ik blijf (hoop ik) mijn hele leven een moslim, en wil mijn kinderen ook zodanig gaan opvoeden. Bepaalde dingen van islam en ook de cultuur die ik heb meegekregen matchen gewoon niet met een Nederlandse (in de meeste gevallen).
Straks krijg ik een dochter. Haar moeder is atheïst en kleedt zich op een manier die binnen de islam niet echt als goed beschreven wordt. Hoe zorg je er dan voor dat je dochter uit vrije wil zich op een bepaalde manier kleedt? Het is haar moeder en haar voorbeeld...
nr hem?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja was ie wel... maar de verschillen in cultuur man![]()
Zoals bij ons thuis komen en gelijk nr hem ipv ons te begroeten.
Ja jeetje man.quote:
Ja klopt. Waarom zouden de kinderen daar niet zelf voor kunnen kiezen? Stel de vader is niet gelovig en de moeder wel. Volgens de koran is dat echt een no-go. Maar waarom zouden de kinderen ongelovig worden als de moeder JUIST gelovig is?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen omdat het geloof? Dat is het hele punt juist; dat het nageslacht moslim blijft.
En hoe is het afgelopen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja was ie wel... maar de verschillen in cultuur man![]()
Zoals bij ons thuis komen en gelijk nr hem ipv ons te begroeten.
Je kinderen kunnen altijd ongelovig worden ongeacht hoe je ze opvoedt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij denkt zoiets van ''liefde overwint alles''?
Ik blijf (hoop ik) mijn hele leven een moslim, en wil mijn kinderen ook zodanig gaan opvoeden. Bepaalde dingen van islam en ook de cultuur die ik heb meegekregen matchen gewoon niet met een Nederlandse (in de meeste gevallen).
Straks krijg ik een dochter. Haar moeder is atheïst en kleedt zich op een manier die binnen de islam niet echt als goed beschreven wordt. Hoe zorg je er dan voor dat je dochter uit vrije wil zich op een bepaalde manier kleedt? Het is haar moeder en haar voorbeeld...
Nee, natuurlijk. Liefde kan ontstaan zonder geloof. Ik wordt ook weleens dol verliefd op een Nederlands meisje, dat bovendien gewoon atheïst is. Maar een man hoort zich te leiden door zijn hersens en niet alleen zijn hart. Die liefde gaat na een tijdje wel over en dan komen irritaties en zie je de grote verschillen. In de meeste gevallen wordt het gewoon een scheiding door de te grote verschillen, en mooi is dat dan als je kinderen hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is daar iets fout aan dan?Als een moslim een moslima trouwt, ontstaat er ook een liefde uiteindelijk toch?
Dus waarom zou dat tussen een niet-moslim en een moslim niet kunnen ontstaan/bestaan? Of houdt alleen het geloof de man-vrouw samen?
En kinderen, tja.
Ik heb hier een vraagje over. Stel je kind wordt ongelovig. Is het dan de fout van de ouders of is het kind van de duivel? Serieuze vraag dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kinderen kunnen altijd ongelovig worden ongeacht hoe je ze opvoedt.
Je wil die kans toch niet alleen maar vergroten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kinderen kunnen altijd ongelovig worden ongeacht hoe je ze opvoedt.
Oke, dat is wel lastig ja. Je denkt er in ieder geval wel over na. Naja, wil er geen woorden meer aan vuil maken. Doen wat je hart zegt toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk. Liefde kan ontstaan zonder geloof. Ik wordt ook weleens dol verliefd op een Nederlands meisje, dat bovendien gewoon atheïst is. Maar een man hoort zich te leiden door zijn hersens en niet alleen zijn hart. Die liefde gaat na een tijdje wel over en dan komen irritaties en zie je de grote verschillen. In de meeste gevallen wordt het gewoon een scheiding door de te grote verschillen, en mooi is dat dan als je kinderen hebt.
Die hebben dan de situatie dat hun moeder het goed vindt als ze met een vriendje/vriendinnetje komen, maar dat hun vader hen geduldig wijs wil maken dat zoiets voor later is. Wie moet je dan volgen? Zou het niet een leuker gezin zijn als je ouders als één zijn?
Geloof én liefde houdt denk ik samen. Beste voor kinderen maar ook beste voor de ouders. Laat een Nederlandse maar met een Nederlander trouwen, ze zijn voor mekaar gemaakt.
Ligt eraan of jij als ouder je best hebt gedaan voor je kind lijkt mij. Het kind is net als een bowling bal. Het geloof is de baan, en jij als ouder de eventuele hekjes. Jij hoort als hekje de bal (je kind) op de baan (het geloof) te houden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hier een vraagje over. Stel je kind wordt ongelovig. Is het dan de fout van de ouders of is het kind van de duivel? Serieuze vraag dit.
Lolquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oei.. geen idee.. maar die hadden sws al een explosieve relatie.
Ze is nu met een andere Turk.
Je bent het niet met mij eensquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, dat is wel lastig ja. Je denkt er in ieder geval wel over na. Naja, wil er geen woorden meer aan vuil maken. Doen wat je hart zegt toch?
Dus geloof opdringen = beste middel daar tegen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij als ouder je best hebt gedaan voor je kind lijkt mij. Het kind is net als een bowling bal. Het geloof is de baan, en jij als ouder de eventuele hekjes. Jij hoort als hekje de bal (je kind) op de baan (het geloof) te houden.
De kans is groter dat het kind van het geloof afgaat als er geen hekjes zijn, daarvoor ben jij verantwoordelijk als ouder imho. Als er aan een kant geen hekje is, is die kans ook groter dan dat beiden ouders gewoon hetzelfde geloof aanhangen.
Als jouw kind echter zo'n zware bal is die gewoon door de hekjes heen beukt... Tja wat kun jij daartegen doen?
Hmm nee, personen zijn voor zichzelf verantwoordelijk. Ouders zijn alleen verplicht om de verplichtingen te leren aan hun kinderen (dus de verplichtingen ook op de juiste manier over te brengen).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hier een vraagje over. Stel je kind wordt ongelovig. Is het dan de fout van de ouders of is het kind van de duivel? Serieuze vraag dit.
Spreek ik ook niet tegen. Ik denk dat ik me daar bewust van benquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
Darkmond, zodra liefde komt raak je je verstand kwijt.. spreek je straks wel.
Arabier of Perz?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zie mijzelf trouwens niet met een Nederlander.
Neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus geloof opdringen = beste middel daar tegen?
Ik weet niet of je die kans vergroot, als je de kinderen een islamitische opvoeding geeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je wil die kans toch niet alleen maar vergroten?
Was je vader moslim of christelijk btw?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee
Ik ben enkel met mijn moeder en drie zussen opgegroeid. Geen echt contact met familie en geen islamitische samenleving en controle om mij heen. Mijn moeder heeft me niks echt opgedrongen, mijn geloof is echt uit mijzelf, maar wel met de begeleiding van dat ene hekje.
Moslim.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was je vader moslim of christelijk btw?
Huh hoezo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Turken, arabieren. Perzen totaal niet.
Serieus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb cheeseburgers gemaakt vandaag, foto's vergeten
Op geen enkele vlak aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh hoezo?
Ik wou AryaMehr nog voor jou regelen.
Ik zie mezelf juist niet samen met een Turk, want die komen altijd met familie-bemoeizucht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zie mijzelf trouwens niet met een Nederlander.
Ik doe niet aan die shit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Op geen enkele vlak aantrekkelijk.
Arya![]()
En jij?Turken?
Jullie zijn FOK!-kers, wat praten jullie allemaal onzin over met iemand zijn?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf juist niet samen met een Turk, want die komen altijd met familie-bemoeizucht.
Doe maar extra tekst. Vind ik trouwens niet leuk van je, want je hebt het beloofd.quote:
Ja maar dat zie je ook bij andere etniciteiten. Hoef je geen Turk voor te zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf juist niet samen met een Turk, want die komen altijd met familie-bemoeizucht.
Foto van eindresultaat dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe maar extra tekst. Vind ik trouwens niet leuk van je, want je hebt het beloofd.
[..]
Ja maar dat zie je ook bij andere etniciteiten. Hoef je geen Turk voor te zijn.
Bij Turken is het ergst. Ik pik het al niet als mijn moeder zich bemoeit met mijn leven, laat staan mijn schoonmoeder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe maar extra tekst. Vind ik trouwens niet leuk van je, want je hebt het beloofd.
[..]
Ja maar dat zie je ook bij andere etniciteiten. Hoef je geen Turk voor te zijn.
Ging toch ook niet over daten zelf?quote:
Schoonmoeders hebben toch niets te zeggen over jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bij Turken is het ergst. Ik pik het al niet als mijn moeder zich bemoeit met mijn leven, laat staan mijn schoonmoeder.
Ik bedoel ook trouwen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging toch ook niet over daten zelf?. Ik doe dat ook niet.
Jij was Marokkaans volgens mij he?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bij Turken is het ergst. Ik pik het al niet als mijn moeder zich bemoeit met mijn leven, laat staan mijn schoonmoeder.
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Schoonmoeders hebben toch niets te zeggen over jou?
Nee, Turks!!! XDquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jij was Marokkaans volgens mij he?
Bindingsangst? Lui? Je houdt teveel van je vrijheid/jezelf?quote:
Amen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk. Liefde kan ontstaan zonder geloof. Ik wordt ook weleens dol verliefd op een Nederlands meisje, dat bovendien gewoon atheïst is. Maar een man hoort zich te leiden door zijn hersens en niet alleen zijn hart. Die liefde gaat na een tijdje wel over en dan komen irritaties en zie je de grote verschillen. In de meeste gevallen wordt het gewoon een scheiding door de te grote verschillen, en mooi is dat dan als je kinderen hebt.
Die hebben dan de situatie dat hun moeder het goed vindt als ze met een vriendje/vriendinnetje komen, maar dat hun vader hen geduldig wijs wil maken dat zoiets voor later is. Wie moet je dan volgen? Zou het niet een leuker gezin zijn als je ouders als één zijn?
Geloof én liefde houdt denk ik samen. Beste voor kinderen maar ook beste voor de ouders. Laat een Nederlandse maar met een Nederlander trouwen, ze zijn voor mekaar gemaakt.
Is gewoon niks voor mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bindingsangst? Lui? Je houdt teveel van je vrijheid/jezelf?
Ligt aan je man..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Schoonmoeders hebben toch niets te zeggen over jou?
ziet er ook niet smakelijk uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
check aantal kcal..
Het idee is dat de man in een relatie in de meeste gevallen toch wel de dominante rol heeft en sowieso degene is die verantwoordelijk is voor het onderhoud van het gezin en degene zal zijn die zijn stempel zal drukken op de vorm van opvoeding van de kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jeetje man.
[..]
Ja klopt. Waarom zouden de kinderen daar niet zelf voor kunnen kiezen? Stel de vader is niet gelovig en de moeder wel. Volgens de koran is dat echt een no-go. Maar waarom zouden de kinderen ongelovig worden als de moeder JUIST gelovig is?
Moeder is toch wel hoofdopvoeder vind ik, en daarmee heeft zij deze rol ook voor een groter deel op haar schouders rusten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het idee is dat de man in een relatie in de meeste gevallen toch wel de dominante rol heeft en sowieso degene is die verantwoordelijk is voor het onderhoud van het gezin en degene zal zijn die zijn stempel zal drukken op de vorm van opvoeding van de kinderen.
Overigens mogen moslimmannen ook niet met ongelovige vrouwen trouwen volgens de Koran; wel met Mensen van het Boek (joden of christenen dus).
En toch wordt het niet erkent. Alleen in de negatieve situaties, dan heeft de moeder altijd gefaald. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moeder is toch wel hoofdopvoeder vind ik, en daarmee heeft zij deze rol ook voor een groter deel op haar schouders rusten.
Hypocrisie. Iets wat veel voorkomt onder islamitische mannen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toch wordt het niet erkent. Alleen in de negatieve situaties, dan heeft de moeder altijd gefaald. Ik spreek uit ervaring.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hypocrisie. Iets wat veel voorkomt onder islamitische mannen.
Islamitische mannen die trouwen met een niet-moslima zijn nog smeriger dan een varken.
Nou nee. Of doel je op christenen en joden? Want ook dat is immers door geleerden al verworpen en geldt al niet meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar denkt Allah toch anders over.
ehm, come again?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou nee. Of doel je op christenen en joods? [b]Want ook dat is immers door geleerden al verworpen en geldt al niet meer.[/b]
Bovendien, het gaat me vooral om die hypocrisie van die mannen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou nee. Of doel je op christenen en joods? Want ook dat is immers door geleerden al verworpen en geldt al niet meer.
Je gaat me niet wijsmaken dat het trouwen van een niet-moslima net zo goed als een moslima? Hahaha, en dan vooral in deze tijdsgeest.quote:
Ik vind jou smeriger dan een varken. Gr.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Islamitische mannen die trouwen met een niet-moslima zijn nog smeriger dan een varken.
Jouw mening boeit me dan ook vrij weinig. Try again.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jou smeriger dan een varken. Gr.
Doe lekker normaal gekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent zelf zo hypocriet als wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me dan ook vrij weinig. Try again.
Zeg jij? Nogmaals, try again.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent zelf zo hypocriet als wat.
Echt hequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent zelf zo hypocriet als wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |