Ligt aan je man..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Schoonmoeders hebben toch niets te zeggen over jou?
ziet er ook niet smakelijk uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
check aantal kcal..
Het idee is dat de man in een relatie in de meeste gevallen toch wel de dominante rol heeft en sowieso degene is die verantwoordelijk is voor het onderhoud van het gezin en degene zal zijn die zijn stempel zal drukken op de vorm van opvoeding van de kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jeetje man.
[..]
Ja klopt. Waarom zouden de kinderen daar niet zelf voor kunnen kiezen? Stel de vader is niet gelovig en de moeder wel. Volgens de koran is dat echt een no-go. Maar waarom zouden de kinderen ongelovig worden als de moeder JUIST gelovig is?
Moeder is toch wel hoofdopvoeder vind ik, en daarmee heeft zij deze rol ook voor een groter deel op haar schouders rusten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het idee is dat de man in een relatie in de meeste gevallen toch wel de dominante rol heeft en sowieso degene is die verantwoordelijk is voor het onderhoud van het gezin en degene zal zijn die zijn stempel zal drukken op de vorm van opvoeding van de kinderen.
Overigens mogen moslimmannen ook niet met ongelovige vrouwen trouwen volgens de Koran; wel met Mensen van het Boek (joden of christenen dus).
En toch wordt het niet erkent. Alleen in de negatieve situaties, dan heeft de moeder altijd gefaald. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moeder is toch wel hoofdopvoeder vind ik, en daarmee heeft zij deze rol ook voor een groter deel op haar schouders rusten.
Hypocrisie. Iets wat veel voorkomt onder islamitische mannen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toch wordt het niet erkent. Alleen in de negatieve situaties, dan heeft de moeder altijd gefaald. Ik spreek uit ervaring.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hypocrisie. Iets wat veel voorkomt onder islamitische mannen.
Islamitische mannen die trouwen met een niet-moslima zijn nog smeriger dan een varken.
Nou nee. Of doel je op christenen en joden? Want ook dat is immers door geleerden al verworpen en geldt al niet meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar denkt Allah toch anders over.
ehm, come again?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou nee. Of doel je op christenen en joods? [b]Want ook dat is immers door geleerden al verworpen en geldt al niet meer.[/b]
Bovendien, het gaat me vooral om die hypocrisie van die mannen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou nee. Of doel je op christenen en joods? Want ook dat is immers door geleerden al verworpen en geldt al niet meer.
Je gaat me niet wijsmaken dat het trouwen van een niet-moslima net zo goed als een moslima? Hahaha, en dan vooral in deze tijdsgeest.quote:
Ik vind jou smeriger dan een varken. Gr.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Islamitische mannen die trouwen met een niet-moslima zijn nog smeriger dan een varken.
Jouw mening boeit me dan ook vrij weinig. Try again.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jou smeriger dan een varken. Gr.
Doe lekker normaal gekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent zelf zo hypocriet als wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me dan ook vrij weinig. Try again.
Zeg jij? Nogmaals, try again.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent zelf zo hypocriet als wat.
Echt hequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent zelf zo hypocriet als wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |