Jullie zijn FOK!-kers, wat praten jullie allemaal onzin over met iemand zijn?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf juist niet samen met een Turk, want die komen altijd met familie-bemoeizucht.
Doe maar extra tekst. Vind ik trouwens niet leuk van je, want je hebt het beloofd.quote:
Ja maar dat zie je ook bij andere etniciteiten. Hoef je geen Turk voor te zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf juist niet samen met een Turk, want die komen altijd met familie-bemoeizucht.
Foto van eindresultaat dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe maar extra tekst. Vind ik trouwens niet leuk van je, want je hebt het beloofd.
[..]
Ja maar dat zie je ook bij andere etniciteiten. Hoef je geen Turk voor te zijn.
Bij Turken is het ergst. Ik pik het al niet als mijn moeder zich bemoeit met mijn leven, laat staan mijn schoonmoeder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe maar extra tekst. Vind ik trouwens niet leuk van je, want je hebt het beloofd.
[..]
Ja maar dat zie je ook bij andere etniciteiten. Hoef je geen Turk voor te zijn.
Ging toch ook niet over daten zelf?quote:
Schoonmoeders hebben toch niets te zeggen over jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bij Turken is het ergst. Ik pik het al niet als mijn moeder zich bemoeit met mijn leven, laat staan mijn schoonmoeder.
Ik bedoel ook trouwen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging toch ook niet over daten zelf?. Ik doe dat ook niet.
Jij was Marokkaans volgens mij he?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bij Turken is het ergst. Ik pik het al niet als mijn moeder zich bemoeit met mijn leven, laat staan mijn schoonmoeder.
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Schoonmoeders hebben toch niets te zeggen over jou?
Nee, Turks!!! XDquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jij was Marokkaans volgens mij he?
Bindingsangst? Lui? Je houdt teveel van je vrijheid/jezelf?quote:
Amen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk. Liefde kan ontstaan zonder geloof. Ik wordt ook weleens dol verliefd op een Nederlands meisje, dat bovendien gewoon atheïst is. Maar een man hoort zich te leiden door zijn hersens en niet alleen zijn hart. Die liefde gaat na een tijdje wel over en dan komen irritaties en zie je de grote verschillen. In de meeste gevallen wordt het gewoon een scheiding door de te grote verschillen, en mooi is dat dan als je kinderen hebt.
Die hebben dan de situatie dat hun moeder het goed vindt als ze met een vriendje/vriendinnetje komen, maar dat hun vader hen geduldig wijs wil maken dat zoiets voor later is. Wie moet je dan volgen? Zou het niet een leuker gezin zijn als je ouders als één zijn?
Geloof én liefde houdt denk ik samen. Beste voor kinderen maar ook beste voor de ouders. Laat een Nederlandse maar met een Nederlander trouwen, ze zijn voor mekaar gemaakt.
Is gewoon niks voor mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bindingsangst? Lui? Je houdt teveel van je vrijheid/jezelf?
Ligt aan je man..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Schoonmoeders hebben toch niets te zeggen over jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |