Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
La van andere producten ook. Je koopt veel online toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
google 'falksalt' en er komen vast wel een paar sites te staan.
Jaa maar er is niet een vaste site waar ik iets bestel. Is echt random. En soms koop in in de winkel als ik eens een keer een stad bezoek haha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
La van andere producten ook. Je koopt veel online toch?
Daar heb je veel plek voor nodig en is veel werk. Je bent veel makkelijker en voordeliger uit wanneer je zelf gaat plukken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Een echte turk verbouwt die shit in haar tuin Borte.
Ga gewoon naar supermarkt ofzoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa maar er is niet een vaste site waar ik iets bestel. Is echt random. En soms koop in in de winkel als ik eens een keer een stad bezoek haha.
Sws Maydonoz en Nanequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb je veel plek voor nodig en is veel werk. Je bent veel makkelijker en voordeliger uit wanneer je zelf gaat plukken.
Wij verbouwen vooral kruiden in de tuin.
Wat zegt ze allemaal manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Bij Bortecinem moet ik altijd denken aan het meisje met pet op
Heel fout dit KBquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou in mond stoppen en opsmikkelen 7.8/10
Ik ga vanavond eten bij familie. Beter hebben ze een van die dingen gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in lahmacun. Of icli kofte. Of manti. Of borek corbasi.
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij familie. Beter hebben ze een van die dingen gemaakt.
Moet je recept voor Cheeseburger voor je site? Je hebt wel kans dat je extra servers moet huren voor bezoekverkeer..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij familie. Beter hebben ze een van die dingen gemaakt.
Wat een stel debielen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Bij Bortecinem moet ik altijd denken aan het meisje met pet op
Ga ga. Niet eens bellen pff. Heb je prepaid ofzo??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe moet zoiets dan opgegeten worden sjongejongejonge
Zuigen er dan op bijten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je recept voor Cheeseburger voor je site? Je hebt wel kans dat je extra servers moet huren voor bezoekverkeer..
Oh das wel snel. Wnnr nieuwe recepten luilak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?
Best een leuke site. 👍quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?
Geen idee man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh das wel snel. Wnnr nieuwe recepten luilak.
neem op dan bezem, krijg steeds je voicemailquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga ga. Niet eens bellen pff. Heb je prepaid ofzo??
quote:
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebbenquote:
Je moet het zuigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die rode ook. En alleen citroen is ook lekekrquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebben
Kb wanneer bel je mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neem op dan bezem, krijg steeds je voicemail
[..]dat is pas fout
Oh bah die had ik en meteen alles weggegooid. Echt goor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebben
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in lahmacun. Of icli kofte. Of manti. Of borek corbasi.
Agree. Dat tropische is vies.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh bah die had ik en meteen alles weggegooid. Echt goor.
Beste is Napoleon cola.
Ik durf niks meer te zeggen. Word meteen uitgemaakt voor hipster.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat. Serieus.
Deze heb ik niet gezien..
Zeg je dat nu pas
Heb dag nooit op. Is het lekker?quote:
Zoiets zou ik nooit doen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen. Word meteen uitgemaakt voor hipster.
Alles waar suiker OP zit vind ik walgelijk. Het mag helemaal vol met suiker zitten, dat is niet erg... maar als ik de suikerkristallen kan voelen...quote:
Aha. Hoeveel calorieën zou daar inzitten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kinderbueno wel toch? En beeld je dat maar in als ijs
Gaan we na ramadan doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij de ijszaak hier om de hoek. We kunnen samen verlekkeren daar.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
#kennersweten #hipster #wrmhaten
Van je zolder af gaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij de ijszaak hier om de hoek. We kunnen samen verlekkeren daar.
Calorieënquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Hoeveel calorieën zou daar inzitten?
Ekt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, net zitten bellen met che.had wel een andere stem verwacht
Beetje wijverig he hahaahquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pure afgunstquote:
Jaquote:
Hahah, ja beetje zacht maar ja niemand is perfect ook Che niet.quote:
Hoe doe jij dat op je werk danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is ramadan. Jullie mogen niet naar elkaars stem luisteren.
Ik ben benieuwd naar jouw stem/accent.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is ramadan. Jullie mogen niet naar elkaars stem luisteren.
Ik hoor niet vaak Turken met zachte g accent.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf is dat met hem. De ene x scheld ie en dan slijmt ie bij jou.
Allemaal labiel die Koerden in dit topic.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Allemaal labiel die Koerden in dit topic.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit was een soort van werkoverleg.
Sorry het spijt mequote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
Topic kill die Kb.
Wanneer gingen we meeten.
Na midden van de maand por favor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry het spijt me
in september, olijvenmeet!![]()
Abel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DOE DE DEUUUUR DICHT
STRATEN LIJKEN TE HUILEN
WOLKEN LIJKEN TE VLUCHTEN
STAP DE BUSSS IN
MENSEN LIJKEN TE KIJKEN
MAAR IK WIL ZE ONTWIJKENNNNNNN
VOORDAT ZE MIJ ZIEEENNNNNN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Olijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry het spijt me
in september, olijvenmeet!![]()
Alsof jij komt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
Topic kill die Kb.
Wanneer gingen we meeten.
De toeter, een Turkse uitvinding.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een na-apers die Argentijnen hier en hun getoeter
Wat hebben wij Turken hier?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt. Wat hebben die Turken hier.
Whaevsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaAlles is van jullie?
[..]
Ok, jij staat nu op de blacklist van de septembermeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |