Moet je recept voor Cheeseburger voor je site? Je hebt wel kans dat je extra servers moet huren voor bezoekverkeer..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij familie. Beter hebben ze een van die dingen gemaakt.
Wat een stel debielen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Bij Bortecinem moet ik altijd denken aan het meisje met pet op
Ga ga. Niet eens bellen pff. Heb je prepaid ofzo??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe moet zoiets dan opgegeten worden sjongejongejonge
Zuigen er dan op bijten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je recept voor Cheeseburger voor je site? Je hebt wel kans dat je extra servers moet huren voor bezoekverkeer..
Oh das wel snel. Wnnr nieuwe recepten luilak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?
Best een leuke site. 👍quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja over mijn site, ik heb al 70 euro verdiend. Wanneer gaan ze dit storten op mijn rekening? Iemand ideeeee?
Geen idee man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh das wel snel. Wnnr nieuwe recepten luilak.
neem op dan bezem, krijg steeds je voicemailquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga ga. Niet eens bellen pff. Heb je prepaid ofzo??
quote:
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebbenquote:
Je moet het zuigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die rode ook. En alleen citroen is ook lekekrquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebben
Kb wanneer bel je mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neem op dan bezem, krijg steeds je voicemail
[..]dat is pas fout
Oh bah die had ik en meteen alles weggegooid. Echt goor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze is vies. Tropisch fruit moet je hebben
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in lahmacun. Of icli kofte. Of manti. Of borek corbasi.
Agree. Dat tropische is vies.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh bah die had ik en meteen alles weggegooid. Echt goor.
Beste is Napoleon cola.
Ik durf niks meer te zeggen. Word meteen uitgemaakt voor hipster.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat. Serieus.
Deze heb ik niet gezien..
Zeg je dat nu pas
Heb dag nooit op. Is het lekker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |