Bij elkaar misschien wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh. Jij en ik zijn leuker dan een Pools chickie.
Die hebben geen ziel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik zou gewoon een Poolse chick pakken. Lekker makkelijk, geen gezeik.
Dat sowieso. Maar zelfs de mount everest beklimmen is makkelijker dan ons daten dunkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh. Jij en ik zijn leuker dan een Pools chickie.
Wat weet jij er nou vanquote:
Hallo, hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar zelfs de mount everest beklimmen is makkelijker dan ons daten dunkt me.
Niet weten dat ik Zeytun-date heb met haarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar zelfs de mount everest beklimmen is makkelijker dan ons daten dunkt me.
Welke vind jij lekkerder? De groene of de zwarte?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Zeytun-date heb met haar
Check hem vastend chickies hosselen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Zeytun-date heb met haar
Zo makkelijk is het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check hem vastend chickies hosselen.
Groenequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke vind jij lekkerder? De groene of de zwarte?
Na Ramadan. Astagfirallah wat zeg jij!?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check hem vastend chickies hosselen.
Rond kwart/twintig over zal het nu wel zijn. Wedstrijd begin om 10 precies. Heb eerst dus even te kijken maar daarna gelijk eten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe laat verbreken jullie het vasten?
Ik ook niet. Ik word altijd gebeld, en zelfs dan neem ik niet altijd op behalve als 't belangrijk is of zo. En als een meisje belt neem ik thuis al helemaal niet opquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
kom fechte, morge na iftar fietsehok ibn galdoen
Wist niet dat allochtonische jongeren het ook zo moeilijk konden hebben. De meeste hier brengen de chickies zelfs naar huis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Rond kwart/twintig over zal het nu wel zijn. Wedstrijd begin om 10 precies. Heb eerst dus even te kijken maar daarna gelijk eten.
[..]
Ik ook niet. Ik word altijd gebeld, en zelfs dan neem ik niet altijd op behalve als 't belangrijk is of zo. En als een meisje belt neem ik thuis al helemaal niet op![]()
Laatst zat ik bij een vriend en het was nogal laat. Dus m'n ma belde om te vragen wanneer ik thuis zou zijn, dus toen maakte die jongen een opmerking over m'n arabisch en m'n ma gelijk: ''BEN JE BIJ EEN MEISJE? WIE IS DAT? ALI WAT DOE JE BIJ EEN MEISJE THUIS!?''.
Of ik was gewoon bij een jongen thuis die aan de telefoon in jouw oren als een meisje klinkt?
Bellen is vet ***. Vind 't awkward of zo thuis
Hmm ja.quote:
Ja. Sowieso tv aanzetten en eten toch aan tafel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Rond kwart/twintig over zal het nu wel zijn. Wedstrijd begin om 10 precies. Heb eerst dus even te kijken maar daarna gelijk eten.
HAHAHAH schattig,quote:[..]
Ik ook niet. Ik word altijd gebeld, en zelfs dan neem ik niet altijd op behalve als 't belangrijk is of zo. En als een meisje belt neem ik thuis al helemaal niet op![]()
Laatst zat ik bij een vriend en het was nogal laat. Dus m'n ma belde om te vragen wanneer ik thuis zou zijn, dus toen maakte die jongen een opmerking over m'n arabisch en m'n ma gelijk: ''BEN JE BIJ EEN MEISJE? WIE IS DAT? ALI WAT DOE JE BIJ EEN MEISJE THUIS!?''.
Of ik was gewoon bij een jongen thuis die aan de telefoon in jouw oren als een meisje klinkt?
Bellen is vet ***. Vind 't awkward of zo thuis
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken om een meisje mee naar huis te nemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wist niet dat allochtonische jongeren het ook zo moeilijk konden hebben. De meeste hier brengen de chickies zelfs naar huis.
JAquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik de enige met leuke chille ouders?
Jij bent gofterdomme 30 dus dan heb je geen strenge ouders meer nodig, ME DUNKT.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Jongens mogen sowieso meer. Mn broertje zat ook heel de tijd te chillen met meisjes en zn vriendjes. Dat is cool, als jongens dat doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken om een meisje mee naar huis te nemenEen half Marokkaan Egyptische jongen hier in de buurt liep een tijdje geleden met zijn vriendin terwijl zijn moeder en vader dit wisten en hem ook zagen, ook meisje mee naar huis enzo. Het respect voor die ouders (was al 0 btw) van m'n ma daalde toen echt naar -100 of zo. Dat was ook gelijk 4 weken roddelmateriaal voor thuis.
Nee mijn moeder is echt een schatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Voor iftar is wel beter. Na iftar is opgezwolle je weet toch bradda g boi zus zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Roze bril bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is echt een schat![]()
Maar ik zie haar natuurlijk met de zwarte zonen bril... Dus soms lijkt ze niet zo perfect als ze eigenlijk is.
Ze zijn altijd zo geweest? Toen ik 22 was ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent gofterdomme 30 dus dan heb je geen strenge ouders meer nodig, ME DUNKT.
[..]
Jongens mogen sowieso meer. Mn broertje zat ook heel de tijd te chillen met meisjes en zn vriendjes. Dat is cool, als jongens dat doen.
MAAR als ik thuis kom met een blonde jongen en blauwe ogen en netjes en gedegen dan breeeeekt de helllll los!
Oh, dan is het wel chill ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo geweest? Toen ik 22 was ook?
En oja deze ook van moederlief: ''Voor God is er geen verschil tussen meisjes en jongens! Iedereen moet zijn kuisheid bewaren zoals in de qur'an staat etc''. Ik hoor me net als mijn zussen te gedragen dus. Ook voor mij gelden die regels, al ben ik een jongen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens mogen sowieso meer. Mn broertje zat ook heel de tijd te chillen met meisjes en zn vriendjes. Dat is cool, als jongens dat doen.
MAAR als ik thuis kom met een blonde jongen en blauwe ogen en netjes en gedegen dan breeeeekt de helllll los!
Mensen die roddelen.... bah!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken om een meisje mee naar huis te nemenEen half Marokkaan Egyptische jongen hier in de buurt liep een tijdje geleden met zijn vriendin terwijl zijn moeder en vader dit wisten en hem ook zagen, ook meisje mee naar huis enzo. Het respect voor die ouders (was al 0 btw) van m'n ma daalde toen echt naar -100 of zo. Dat was ook gelijk 4 weken roddelmateriaal voor thuis.
Wilde ze je toen getrouwd hebben?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo geweest? Toen ik 22 was ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |