Ik heb m'n oma gevraagd of ze alvast iemand voor mij uit Libanon kan regelenquote:
Hoe oud was die jongen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken om een meisje mee naar huis te nemenEen half Marokkaan Egyptische jongen hier in de buurt liep een tijdje geleden met zijn vriendin terwijl zijn moeder en vader dit wisten en hem ook zagen, ook meisje mee naar huis enzo. Het respect voor die ouders (was al 0 btw) van m'n ma daalde toen echt naar -100 of zo. Dat was ook gelijk 4 weken roddelmateriaal voor thuis.
Turkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wist niet dat allochtonische jongeren het ook zo moeilijk konden hebben. De meeste hier brengen de chickies zelfs naar huis.
Misschien wel? Ik bedoel hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
18/19.
Niet dat ie iets serieus met haar wilde voor later of zo. Dat je dat denkt...
Nee, hij heeft wel vaker vriendinnetjes... En kom op nou, iedereen weet dat 't uiteindelijk niet werkt tussen een moslim man en een atheïst vrouw. Dat het mag betekent nog niet dat het goed is, vooral niet voor de kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien wel? Ik bedoel hoe weet je dat zo zeker?
Vertel me hier meer over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel vaker vriendinnetjes... En kom op nou, iedereen weet dat 't uiteindelijk niet werkt tussen een moslim man en een atheïst vrouw. Dat het mag betekent nog niet dat het goed is, vooral niet voor de kinderen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel vaker vriendinnetjes... En kom op nou, iedereen weet dat 't uiteindelijk niet werkt tussen een moslim man en een atheïst vrouw. Dat het mag betekent nog niet dat het goed is, vooral niet voor de kinderen.
Of het nou werkt of niet, er zijn genoeg voorbeelden van moslims die niet-gelovigen trouwen - dus wel serieus zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Was ze NL?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zei: wat kan jouw moeder zeuren.
Kinderen worden niet-gelovig ofzoiets.quote:
Alles! Waarom zou het niet kunnen werken?quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kinderen worden niet-gelovig ofzoiets.
Ja, maar -zoals ik al zei- hij is wel vaker bezig met meisjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of het nou werkt of niet, er zijn genoeg voorbeelden van moslims die niet-gelovigen trouwen - dus wel serieus zijn.
Hahah echt een tatta reactie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja... omg ik wilde haar toen slaan.
Jeetjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er mis met haar was volgens jij...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze vond mn moeder een zeikwijf. En nog wat dingen die ik prive hou.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er mis met haar was volgens jij...
Jij denkt zoiets van ''liefde overwint alles''?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles! Waarom zou het niet kunnen werken?Alleen omdat het geloof?
En de kinderen?
Jeetje.
[..]
JaWellicht wel
Ja was ie wel... maar de verschillen in cultuur manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahah echt een tatta reactie.
Was je broer wel serieus met haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |