Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je meestal wel een hoop te weten over de oorsprong.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O nou balen voor je dan. YOLO
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Misschien is het Turks afgeleid van het Arabisch. IK HEB WERKELIJK GEEN IDEE.
En daarbij, wat is het probleem dan als het hetzelfde genoemd wordt?
Weet ik dus niet. Voetbal kijken onder het eten is hier not done, maar niet komen opdagen voor voetbal ook niet...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, is natooeeeer!
[..]
Nee, nooit.
[..]
Op ons pleintje gaan ze een groot scherm plaatsen en partytent alles. Ik weet niet of ik daar ga kijken of thuis op de bank.
Watg ajij idoen?
blablabla tl;drquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je al een hoop te weten over de oorsprong.
Waarom zou ik er problemen mee hebben dat anderen het bij dezelfde naam noemen? Mijn reactie is alleen vanwege het lacherige dat sommigen doen wanneer we geheel terecht zeggen dat iets een Turkse oorsprong heeft of Turks is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Che heel autoritair is.,quote:Hoe bedoel je niet komen opdagen voor voetbal?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet ik dus niet. Voetbal kijken onder het eten is hier not done, maar niet komen opdagen voor voetbal ook niet...
Weet niet dus![]()
Dat je nog naar buiten durft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hehehhehe....
MIJN HAAR HEB IK AL 3 DAGEN NIET GEWASSEN..........
Helemaal niet waar man. Heb gisteren tot 2u 's nachts zitten afwassen en doen en opruimen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
blablabla tl;drJezus, wat doe je kinderachtig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat Che heel autoritair is.,
[..]
Hoe bedoel je niet komen opdagen voor voetbal?Ik probeer hier gewoon iets uit te leggen.
A tale of een olive oil druppelte...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hehehhehe....
MIJN HAAR HEB IK AL 3 DAGEN NIET GEWASSEN..........
[..]
Het spijt me, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik snap het, je hebt je punt gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jezus, wat doe je kinderachtig...Ik probeer hier gewoon iets uit te leggen.
Kijk, dat bedoel ik. Je moet mijn dingen niet steeds zo ondermijnen.quote:
We hadden het eerder over Lahmacun. Dat is 100% Arabisch en is afgsleid van Lahm(vlees) wa Ajin(deeg).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je meestal wel een hoop te weten over de oorsprong.
Waarom zou ik er problemen mee hebben dat anderen het bij dezelfde naam noemen? Mijn reactie is alleen vanwege het lacherige dat sommigen doen wanneer we geheel terecht zeggen dat iets een Turkse oorsprong heeft of Turks is.
[..]
blablabla tl;drtl;dr? Je hebt sowieso gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Hoe bedoel je niet komen opdagen voor voetbal?
En wat ik bedoel is dus niet aan tafel gaan om de een of andere reden. Vooral met ramadan.
Nee, hij heeft het over iets anders.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
We hadden het eerder over Lahmacun. Dat is 100% Arabisch en is afgsleid van Lahm(vlees) wa Ajin(deeg).
Tuurlijk heb ik het gelezen. Maar goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
tl;dr? Je hebt sowieso gelezen
En wat ik bedoel is dus niet aan tafel gaan om de een of andere reden. Vooral met ramadan.
Ja, dat weet ik. Daar heb ik ook niets op gezegd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
We hadden het eerder over Lahmacun. Dat is 100% Arabisch en is afgsleid van Lahm(vlees) wa Ajin(deeg).
Ik bel je wel evenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Je moet mijn dingen niet steeds zo ondermijnen.
Ik denk toch maar dat ik mijn maag voorrang geef. Maar dan voor uwer wijsheidquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het gelezen. Maar goed.
Oh ja, maar ja. Je kan de eerste 30 min sowieso kijken en dan ga je pas eten toch? Of ?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet doen mn ouders zitten hier ook.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha deze shit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAH WAT MOET JE NOU DAN JONGUHquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Daar heb ik ook niets op gezegd.
Een keer roept een vriendin door de telefoon 'AAAH, DAMNN'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zit je te bellen roept je moeder erdoorheen "MET WIE PRAAT JE!?"
Hoe laat verbreken jullie het vasten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik denk toch maar dat ik mijn maag voorrang geef. Maar dan voor uwer wijsheid
Ik bel nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zit je te bellen roept je moeder erdoorheen "MET WIE PRAAT JE!?"
Wat nou.quote:
Echt he. En toch gebeurt het. KEER OP KEER BORTE, KEER OP KEER.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha deze shit.
Als ik een jongen was geweest zou ik volgens mij never nooit een moslim meisje daten.
Valla ik zou gewoon een Poolse chick pakken. Lekker makkelijk, geen gezeik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt he. En toch gebeurt het. KEER OP KEER BORTE, KEER OP KEER.
Nee joh. Jij en ik zijn leuker dan een Pools chickie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik zou gewoon een Poolse chick pakken. Lekker makkelijk, geen gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |