quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik vind je wel leuk hoor, mijn lieve Borte.
Helemaal opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt. Wat hebben die Turken hier.
Ik ga nu t huis uit zonder mn haar gewassen te hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
Is het heel slecht om met een fel gekleurde trainingsjack naar een iftar maaltijd te gaan? Heb verder geen schone kleren meer..
Ja, ernstig. Doe dan een abaya aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
Is het heel slecht om met een fel gekleurde trainingsjack naar een iftar maaltijd te gaan? Heb verder geen schone kleren meer..
Ik vind heeeelemaal mooi.quote:
Waar ga jij heen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga nu t huis uit zonder mn haar gewassen te hebben.![]()
Als t moet moet t Borte.
De vraag is waarom jullie de betreffende gerechten dan ook bij de Turkse naam noemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaAlles is van jullie?
[..]
Ok, jij staat nu op de blacklist van de septembermeet.
Naar een of andere josti.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan?
Klinker, dat kennen wij niet ja.
Oke ik ga mijn Adidas farm jacket aandoen. Skijt.
O nou balen voor je dan. YOLOquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan?
Klinker, dat kennen wij niet ja.
Oke ik ga mijn Adidas farm jacket aandoen. Skijt.
Ik weet niet waar je het over hebt. Misschien is het Turks afgeleid van het Arabisch. IK HEB WERKELIJK GEEN IDEE.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De vraag is waarom jullie de betreffende gerechten dan ook bij de Turkse naam noemen.
Was je haar eens. Grote kans dat het gevoel gegrond is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Naar een of andere josti.
Ik voel me nasty met ongewassen haar.
Je bent zo droog soms.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij je haren elke dag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahaha, is natooeeeer!quote:
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Zie ik een liefde opbloeien tussen Che en Klinker?
Op ons pleintje gaan ze een groot scherm plaatsen en partytent alles. Ik weet niet of ik daar ga kijken of thuis op de bank.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
Wie gaat straks voetbal kijken.
Wie gaat straks gewoon eten.
Wie gaat straks eten onder het voetbal kijken?
Maybe... Hihi ik mag niks doorvertellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Zie ik een liefde opbloeien tussen Che en Klinker?
Waarom nooit?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, is natooeeeer!
[..]
Nee, nooit.
[..]
Op ons pleintje gaan ze een groot scherm plaatsen en partytent alles. Ik weet niet of ik daar ga kijken of thuis op de bank.
Watg ajij idoen?
Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je meestal wel een hoop te weten over de oorsprong.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O nou balen voor je dan. YOLO
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Misschien is het Turks afgeleid van het Arabisch. IK HEB WERKELIJK GEEN IDEE.
En daarbij, wat is het probleem dan als het hetzelfde genoemd wordt?
Weet ik dus niet. Voetbal kijken onder het eten is hier not done, maar niet komen opdagen voor voetbal ook niet...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, is natooeeeer!
[..]
Nee, nooit.
[..]
Op ons pleintje gaan ze een groot scherm plaatsen en partytent alles. Ik weet niet of ik daar ga kijken of thuis op de bank.
Watg ajij idoen?
blablabla tl;drquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het voorbeeld van dolma bijvoorbeeld. Het is afgeleid van een Turks werkwoord. Als je naar de etymologie van namen van gerechten kijkt, kom je al een hoop te weten over de oorsprong.
Waarom zou ik er problemen mee hebben dat anderen het bij dezelfde naam noemen? Mijn reactie is alleen vanwege het lacherige dat sommigen doen wanneer we geheel terecht zeggen dat iets een Turkse oorsprong heeft of Turks is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Che heel autoritair is.,quote:Hoe bedoel je niet komen opdagen voor voetbal?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet ik dus niet. Voetbal kijken onder het eten is hier not done, maar niet komen opdagen voor voetbal ook niet...
Weet niet dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |