SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination(she/her)
Hoe is het trouwens afgelopen met die rechtzaak?quote:
wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen slapen in deze hitte
nee bedanktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezellig hele nacht FOK!en dan hehehe
mwoah, wil sowieso een ritme... is weer wegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tentamen vroeg in de ochtend en wil al in een ritme komen?
Het is namelijk ook wel erg vroeg en warm nog.
Van Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die rechtzaak?
Half sex-sc is een zure kutquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Die OPFascination vind ik echt zo'n zure kut
quote:
Niet haten op Fas.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer dan wel?
[..]
nee bedankt
[..]
mwoah, wil sowieso een ritme... is weer weg
Nee Kaneeltje is liefquote:
Ze komt wel echt als zo`n feminist overquote:
Trusten xxquote:
Is veelal provocatie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze komt wel echt als zo`n feminist over
Die heb ik nog gemeet.quote:
Ik ken die user niet eensquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje lame, die reden. Ik mag jou nog steeds even graag.quote:
Ik ken het probleem, maar met Nederland morgen weer... Dat ontbrekende ritme zet nog wel even door ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer dan wel?
[..]
nee bedankt
[..]
mwoah, wil sowieso een ritme... is weer weg
Ga maar weer haten.quote:
Ohquote:
Oh beterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh. Opzich redelijk afgelopen voor mij. Ik krijg vooralsnog alleen een aantekening dat ik werk beschikbaar heb gesteld in mijn dossier. Was trouwens geen examen maar een practicumopdracht.
Dat doet iedereen hier en dat mag ook gewoon.quote:
maar ik wil hetquote:
meh, ritme's zijn handigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, maar met Nederland morgen weer... Dat ontbrekende ritme zet nog wel even door ben ik bang.
Ohquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier en dat mag ook gewoon.
Nog steeds niet dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje lame, die reden. Ik mag jou nog steeds even graag.
Hey vriendjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, maar met Nederland morgen weer... Dat ontbrekende ritme zet nog wel even door ben ik bang.
Ga in een ijsbad liggen dan, lekker koudquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik wil het
[..]
meh, ritme's zijn handig
Ik vind je wel cool hoor.quote:
Allesgoed?quote:
Ik heb op zich wel een ritme. Ik word de afgelopen tijd tenminste 4x per nacht wakker. Echt dodelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik wil het
[..]
meh, ritme's zijn handig
Hallo kameraad. Vandaag weer alle uitslagen goed weten te voorspellen. Wat een huisvrouw ben ik toch ook.quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Straks nog even een dikke joint roken, slapen gaat echt aids met dit weer
Deze?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gister een zak leeg gegeten. Nu niets in huis
Drugsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Straks nog even een dikke joint roken, slapen gaat echt aids met dit weer
Waarschijnlijk niet nee. Die andere krijgen plagiaat in hun dossier en een onvoldoende voor het vak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beterNiks om je zorgen te maken dus
hebben geen badquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga in een ijsbad liggen dan, lekker koud
fuck youquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, net overheerlijke chips aan het eten
holy molyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel een ritme. Ik word de afgelopen tijd tenminste 4x per nacht wakker. Echt dodelijkIk moet het toch maar aan onderdrukte stress gaan wijten denk ik.
Tot zover mijn geklaag. Tenzij jij er moe van wordt natuurlijk.
Thanks, hoop dat het niet slapen meevalt. Maar goed ik zal eens wat aardiger zijn.. Wat doe je zoal naast FOK!ken? Kijk je nog leuke serie's ofzoquote:
Vermelden dat je een joint gaat rokenquote:
Hihi 'deep'.quote:
Hebben ze geluk gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Die andere krijgen plagiaat in hun dossier en een onvoldoende voor het vak.
Eigenlijk nog maar een tik op de vingers werd ze verteld.
Al was 1x echt dodelijk. De door jou zo geliefde kat wilde naar buiten en ging daarom op mijn hoofd staan. Echt, zelden zo dicht tegen een hartverzakking aangezetenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
holy molyvier keer per nacht is niet normaal
Ja ik kijk veel series haha, heb je nog leuke series die ik kan kijken? Ik ga ook wel eens naar mijn vriendin en verder game ik ook soms.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks, hoop dat het niet slapen meevalt. Maar goed ik zal eens wat aardiger zijn.. Wat doe je zoal naast FOK!ken? Kijk je nog leuke serie's ofzo
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vermelden dat je een joint gaat roken
GAME OF THRONESquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik kijk veel series haha, heb je nog leuke series die ik kan kijken? Ik ga ook wel eens naar mijn vriendin en verder game ik ook soms.
Ama. Heb je al tactieken uitgedacht om Johannes zijn charmes te kunnen negeren tijdens jullie ontmoeting? Die jongen is echt pure perfectiequote:
sprong je op waardoor de kat tegen de muur werd gelanceerd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was 1x echt dodelijk. De door jou zo geliefde kat wilde naar buiten en ging daarom op mijn hoofd staan. Echt, zelden zo dicht tegen een hartverzakking aangezeten
Haha was mar geintjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry las er over heenJep jep, daar ook?
Ik geloof dat ik hem wel een flinke mep heb verkocht jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
sprong je op waardoor de kat tegen de muur werd gelanceerd?
arme katquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem wel een flinke mep heb verkocht ja. Moest ik mij nog schuldig voelen ook.
Slaap ze.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem wel een flinke mep heb verkocht ja. Moest ik mij nog schuldig voelen ook.
Zweten valt hier mee, maar zodra ik aan mijn bed denk krijg ik het wel warm/benauwdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha was mar geintje![]()
Ja hoor. behalve dat ik me kapot loop te zweten hier, en geen zin heb om voor een tweede keer de douche in te stappen
Gewoon een bepaald meisje van mora moira meenemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ama. Heb je al tactieken uitgedacht om Johannes zijn charmes te kunnen negeren tijdens jullie ontmoeting? Die jongen is echt pure perfectie
Ja ik zit op m`n kamer, misschien dat ik maar even naar beneden verhuis zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zweten valt hier mee, maar zodra ik aan mijn bed denk krijg ik het wel warm/benauwd
Zegt me niks?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb alle vier seizoenen gekeken haha.
Kijk m'n sig btw
Neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ama. Heb je al tactieken uitgedacht om Johannes zijn charmes te kunnen negeren tijdens jullie ontmoeting? Die jongen is echt pure perfectie
Motto van Baratheons.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me niks?Heel slecht weet het, ik ben ook helemaal bij. Maar laten we maar niet gaan praten over hoe of wat, zijn nog mensen die 't moeten kijken
Huh? En hallo Stijn. Geen dank voor die 10 puntenquote:
Een ware player gaat nooit 2x voor hetzelfde meisje. Ama zal er alsnog aan moeten geloven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een bepaald meisje van mora moira meenemen
Jessica Alba schreeuwen schijnt te helpen. Dan breng je hem in de war en zijn hoofd op hol.quote:
Kamer met plat dak boven mequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zit op m`n kamer, misschien dat ik maar even naar beneden verhuis zo
Moet je niet alle oude afleveringen van Geordie Shore kijken om 00:05 uur elke dag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me niks?Heel slecht weet het, ik ben ook helemaal bij. Maar laten we maar niet gaan praten over hoe of wat, zijn nog mensen die 't moeten kijken
Arya natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Motto van Baratheons.
Voor wie ben jij trouwens?
Oepsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Motto van Baratheons.
Voor wie ben jij trouwens?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Een ware player gaat nooit 2x voor hetzelfde meisje. Ama zal er alsnog aan moeten geloven.
We kunnen het ook over god hebben als je wilt.quote:
Ik zal wat plaatjes uitprinten en meenemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Jessica Alba schreeuwen schijnt te helpen. Dan breng je hem in de war en zijn hoofd op hol.
Slaapzequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker. Net zo goed word je van de opleiding getrapt.
Maar ik ga slapen. Welterusten.
En Stannis?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeps. Uhm uhm goede vraag wel.. Niet echt specifiek iemand? Ja de Starks lol
Kaneelstokje vindt dit leukquote:
Waarom? Allemaal al gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je niet alle oude afleveringen van Geordie Shore kijken om 00:05 uur elke dag?
goed idee, jullie moeten het over mij hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen het ook over god hebben als je wilt.
Dus je geeft toe dat je mannelijk bent?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
goed idee, jullie moeten het over mij hebben
Het zou overigens best geniaal zijn als je dit daadwerkelijk zou doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal wat plaatjes uitprinten en meenemen
Ach ja... ik weet tenminste waar ze over praten al zit ik er zelf ook niet zo diep in.quote:
Ik ben wel voor Stannis, de enige die watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
2Happy4U ook.quote:
doh, iedereen weet dat aldo op mannen valtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je mannelijk bent?
Veet ik et. Omdat het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Als ik een kleurenprinter had zou ik het doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zou overigens best geniaal zijn als je dit daadwerkelijk zou doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Netjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh? En hallo Stijn. Geen dank voor die 10 punten![]()
#1 WK-poulekampioen
[..]
Een ware player gaat nooit 2x voor hetzelfde meisje. Ama zal er alsnog aan moeten geloven.
[..]
Jessica Alba schreeuwen schijnt te helpen. Dan breng je hem in de war en zijn hoofd op hol.
Stuur hem maar even langs dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
doh, iedereen weet dat aldo op mannen valt
Mijn hartje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
doh, iedereen weet dat aldo op mannen valt
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Stannis, de enige die watHmm nee ik ben echt voor de StarksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een kleurenprinter had zou ik het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelijk ook al bij de begroeting.
Door het inbeelden ervan alleen al moest ik hardop lachen![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En gelijk ook al bij de begroeting.
Door het inbeelden ervan alleen al moest ik hardop lachen
Ah, een 'gewone' kijker dus.quote:
Impliceer je nu dat ik geen hart heb?quote:
Sta al redelijk los van de nummer 3 ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Netjesik ben weer wat gestegen doordat ik Duitsland goed had voorspeld
Khaleesiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wie moet volgens jou op de troon zitten?
Ik kies voor Stannis, ofcourse.
Darioo.quote:
Daenerys.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Onee he, dan krijg je weer de kans dat haar kinderen Mad worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maakt me geen hol uitquote:
Ze is tegenwoordig een beetje saai maar komt wel goed in seizoen 5 denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat wijf
Echt een schijt verhaallijn niet normaal. Hopelijk struikelt ze nog eens flink wat haar een scheur in haar favoriete jurk oplevert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat wijf
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat ze hier wel even van moet bijkomen hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een schijt verhaallijn niet normaal. Hopelijk struikelt ze nog eens flink wat haar een scheur in haar favoriete jurk oplevert.
zo.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ging nogal flink mis de eerste keer.quote:
Ik hoop het voor je. En voor mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig een beetje saai maar komt wel goed in seizoen 5 denk ik
Er gebeurt werkelijk nietsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een schijt verhaallijn niet normaal. Hopelijk struikelt ze nog eens flink wat haar een scheur in haar favoriete jurk oplevert.
zo.
Shushquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer is je kamer make over nou eindelijk klaar? We wachten nog steeds op foto's.
Ik ben pas bij boek 4, dus nog niks over haar gelezen verder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gaat seizoen 5 wel tof maken (haar verhaallijn) denk ik
Nee zondequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop het voor je. En voor mijHoewel ik haar liever zie sterven. Opgegeten door zo'n draak. Dat zou goede tv zijn
Volgend seizoen waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. En voor mijHoewel ik haar liever zie sterven. Opgegeten door zo'n draak. Dat zou goede tv zijn
[..]
Er gebeurt werkelijk niets
Nee. ik heb geen ideequote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. ik heb geen idee
Huisjes aan het kijken dus
4 is erg traagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben pas bij boek 4, dus nog niks over haar gelezen verder.
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohja, haha.
Maar wie zou dan haar opvolger worden?????
Ja doh, niet dat er ooit iets vrij komt voor me maar okequote:
Klopt. Ik ben al ruim over de helft, maar het voelt nog steeds als een inleiding. Echt retesaai.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doh, niet dat er ooit iets vrij komt voor me maar oke
Hoewel ik het bij de tweede keer lezen wel meer ging waarderen. Dat geldt trouwens voor alle boekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al ruim over de helft, maar het voelt nog steeds als een inleiding. Echt retesaai.
Jaquote:
Boek 5 is leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al ruim over de helft, maar het voelt nog steeds als een inleiding. Echt retesaai.
seth mcfarlane?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Ze deed de maker van Family Guy, nu de speler van Jon Snow
Je hebt die GoT-boeken al 2 keer gelezen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoewel ik het bij de tweede keer lezen wel meer ging waarderen. Dat geldt trouwens voor alle boeken
you know nothingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Ze deed de maker van Family Guy, nu de speler van Jon Snow
Stukken met Jaime vind ik wel leuk. Cersei's verhaallijn is ook nog wel te pruimen, net als die van Victarion. Maar Arya valt flink tegen eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoewel ik het bij de tweede keer lezen wel meer ging waarderen. Dat geldt trouwens voor alle boeken
Nijmegen ook. 8-10 jaar.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boek 5 is leuk.Vooral als je fan bent van Jon.
Oeps.
Ja speler van Jon Snow deed die ene Wildling chick ook in het echtquote:
Zo zuur, maar goed.quote:
Ygrittequote:
Ja, als deel 6 in zicht komt ga ik nog eens alles lezen. Is het echt waard alles later nog eens te lezen. Eerste keer las ik puur voor het plot en dan mis je zoveel detailsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt die GoT-boeken al 2 keer gelezen?
Arya's verhaallijn vind ik ook niet zo boeiend. Jaime is inderdaad erg leuk. Sowieso zijn ontwikkeling door de boeken heen is goedquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Stukken met Jaime vind ik wel leuk. Cersei's verhaallijn is ook nog wel te pruimen, net als die van Victarion. Maar Arya valt flink tegen eigenlijk.
pics van kat op jouw hoofdquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja speler van Jon Snow deed die ene Wildling chick ook in het echt
Emilia Clarke deed Seth in real life net als op dit moment de acteur van Jon Snowquote:
Oké.quote:
Ja.quote:
Wat zijn dit nou weer voor lesbische trekjesquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
In Afrika gaan ze dood aan een verkoudheid.quote:
Inderdaad. Erg goed karakter. Eerst vond ik hem echt een douche, maar hij is nu één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, als deel 6 in zicht komt ga ik nog eens alles lezen. Is het echt waard alles later nog eens te lezen. Eerste keer las ik puur voor het plot en dan mis je zoveel details
[..]
Arya's verhaallijn vind ik ook niet zo boeiend. Jaime is inderdaad erg leuk. Sowieso zijn ontwikkeling door de boeken heen is goed
eh watquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emilia Clarke deed Seth in real life net als op dit moment de acteur van Jon Snow
Dat is dichtbij.quote:
quote:
Emilia Clarke speelt Khaleesi/Dany.quote:In september 2012 had Clarke een relatie met Seth MacFarlane. Op 20 maart 2013 werd bekend dat ze hun relatie beëindigd hadden.
ik volg nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor lesbische trekjes
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik houd mijn hoofd exclusief. Hier heb je mijn kat met Ringo.
[ afbeelding ]
Land van Maas en Waal.quote:
ohquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Emilia Clarke speelt Khaleesi/Dany.
Toen Ama het over Ygritte had, die vunzige smiley posten.quote:
Dat niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen Ama het over Ygritte had, die vunzige smiley posten.
Zag haar later terug keer in een andere serie, en ze praat ook echt fucking vervelendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fera het volgende:
Ik vond Ygritte eigenlijk niet zo heel knap.
Zo meteen rond 13:00.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
DM me een keer als je naar Nijmegen komt.
Ben je helemaal bij?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fera het volgende:
Ik vond Ygritte eigenlijk niet zo heel knap.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja echt joh wat bezielt me
Ff harakiri doen gr
Hoi Boudewijn.quote:
Je mag de mijne best komen aaien. Het ligt perfect op je reis richting Rotterdam.quote:
Ik vond dat accent wel passen bij haar wildling karakter. Maar heel charming is het niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag haar later terug keer in een andere serie, en ze praat ook echt fucking vervelend
Maar even een paar dagen geen bier meer drinken, misschien gaat het dan sneller over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Afrika gaan ze dood aan een verkoudheid.
Mijn voorkeuren voor favoriete karakters zijn best veranderd. Dat is ook echt leuk. Hoewel ik altijd een gruwelijke hekel aan Cathelyn heb gehad. En Davos was altijd tofquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg goed karakter. Eerst vond ik hem echt een douche, maar hij is nu één van mijn favorieten.
Ik ben halverwege het 4e boek, dus verder dan de serie.quote:
wat is een dr.nickquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk uit, zie hem er nog wel voor aan om een dr.nick te doen
Met de serie bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben halverwege het 4e boek, dus verder dan de serie.
Hep is dan bij me, komt goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk uit, zie hem er nog wel voor aan om een dr.nick te doen
Hier een foto van mijn kat:quote:
Davos is inderdaad ook tof.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren voor favoriete karakters zijn best veranderd. Dat is ook echt leuk. Hoewel ik altijd een gruwelijke hekel aan Cathelyn heb gehad. En Davos was altijd tof
Jaime en Sansa zijn tof geworden. Dany vond ik in begin leuk, maar nu echt verschrikkelijk
That's a secret you'll never know. You know you love me. XOXO Gossip Girlquote:
Ik leg niks uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat gaat fok it nu uitleggen
Heeft iets te maken met meisjes stalken
Dr.Nick is een user.quote:
Met Hep moet je niet fucken nee. Die knuffelt je helemaal de tyfus in. (Om je daarna van de trap te duwen door zogenaamde glasscherven)quote:
Ik heb daarop dus al antwoord gegeven.quote:
Even onthouden dat ik een pitstop bij jou moet maken volgende week, als ik dan toch in jouw woonplaats ben. KITTY'Squote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag de mijne best komen aaien. Het ligt perfect op je reis richting Rotterdam.
Ik wil hier meer over weten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Hep moet je niet fucken nee. Die knuffelt je helemaal de tyfus in. (Om je daarna van de trap te duwen door zogenaamde glasscherven)
hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier een foto van mijn kat:
[ afbeelding ]
Ga harakiri plegen joh gekquote:
Varg referentie opnieuw, sorryquote:
genoteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Fera, ben je toevallig morgen in Dukenburg? Daar woon ik.
Daar was ik afgelopen middag, in het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Fera, ben je toevallig morgen in Dukenburg? Daar woon ik.
Sumimasen ;$quote:
Omdat ik er net zo hard aan meedoe waarschijnlijk. Bewust overigens. Alle inhoudelijke reacties kwamen vandaag toch niet verder dan "Corruptie, omgekocht, Braziliequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
LR, waarom is er geen livetopic met serieuze praat over de wedstrijd. Nu verdwijnen normale opmerkingen over de westrijden tussen de tientallen oneliners na een simpele actie
Hep vertelt me niet genoeg over Varg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg referentie opnieuw, sorry
Die heeft dus iemand 40x geprikt of zo en bleef volhouden dat hij hem slechts van de trap af had geduwd waar glasscherven lagen van een lamp
Zeer geloofwaardig.
Dat kan ik helaas niet ontkennenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Davos is inderdaad ook tof.Sansa ben ik nog niet over uit, maar misschien komt dat nog. En Dany was eerst echt super, nu een saaie trut en ik hoorde dat ze nog erger wordt.
Eens!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet ontkennen
Tyrion zijn chapters voorafgaand aan de Battle of the Blackwater trouwensStorm of Swords is sowieso beste boek
Serieus? Waarom was ik er niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik afgelopen middag, in het winkelcentrum.
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:
Maar er zijn toch wel inhoudelijke reacties. Gewoon na die afgekeurde goal, penalty. Het is totaal zinloos om hier serieus over te praken want niemand die het leest. Vind ik best jammerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik er net zo hard aan meedoe waarschijnlijk. Bewust overigens. Alle inhoudelijke reacties kwamen vandaag toch niet verder dan "Corruptie, omgekocht, Brazilie, Neymar moet dood"
Of Sati.quote:
Als je het me verteld had was ik langsgekomen. Ik woon namelijk heel dichtbij het winkelcentrum (notatie voor wp)quote:
Wow.quote:
Is gewoon veelte druk en ben er gelukkig geen moderator. Wat een mongool was die Grueter weer overigens. Blijven volhouden dat het 1-1 stond terwijl de scheidsrechter al een minuut aan het fluiten wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel inhoudelijke reacties. Gewoon na die afgekeurde goal, penalty. Het is totaal zinloos om hier serieus over te praken want niemand die het leest. Vind ik best jammer
En je denkt dat ik daar behoefte aan had gehad?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je het me verteld had was ik langsgekomen. Ik woon namelijk heel dichtbij het winkelcentrum (notatie voor wp)
Of wat dacht je van jhator, zie ook de afbeeldingen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
En je denkt dat ik daar behoefte aan had gehad?
Oh dacht dat je ook WK deed. Maar ik zou een iets serieuzer live topic best leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gewoon veelte druk en ben er gelukkig geen moderator. Wat een mongool was die Grueter weer overigens. Blijven volhouden dat het 1-1 stond terwijl de scheidsrechter al een minuut aan het fluiten was
Jawelquote:
Niet echt eigenlijk. Ik was winkelen met m'n moeder en m'n oma.quote:
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik was winkelen met m'n moeder en m'n oma.
krijg de griepquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel
Samen met Moniek o-p de brandstapel XD
Hosselaar gespot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.
grapje schatjequote:
Maar lijkt dat je niet wat? Luchtbegrafenis?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Liever thee. Verse munt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Ik maak het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ook WK deed. Maar ik zou een iets serieuzer live topic best leuk vinden.
Dat was wel erg ja. Je hoorde hem duidelijk fluiten en die commentator had niets door
Met honing!quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is mijn lijn en die heb jij zojuist overschreden
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Ik mis je nu al.quote:
Nee helaas. Zodra het woord relatie valt sla ik dicht. Ik kan je niet helpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
Lr kun je er wat van zeggen ik moet huilen
Misschien voor de halve finale eens proberen. Gewoon een livetopic waar mensen posts lezen en op elkaar reageren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik maak het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk.
En je hebt wel gelijk hoor. Ook een beetje teveel inteelt gelul. Leuke grapjes onderling maar inderdaad wel storend voor mensen die daadwerkelijk mee willen praten over de wedstrijd.
Soms probeer ik er ook nog wel iets aan te doen, maar vandaag was 90% bezig met een hetze tegen Brazilie waardoor elke beslissing toch wel 10x onder elkaar uitgekotst werd
Je TV is gejat?quote:
Is goed. Zet ik deze weer in de TP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien voor de halve finale eens proberen. Gewoon een livetopic waar mensen posts lezen en op elkaar reageren.
Nee, m'n privé! Jullie stelen mijn privé!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |