Darioo.quote:
Daenerys.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Onee he, dan krijg je weer de kans dat haar kinderen Mad worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maakt me geen hol uitquote:
Ze is tegenwoordig een beetje saai maar komt wel goed in seizoen 5 denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat wijf
Echt een schijt verhaallijn niet normaal. Hopelijk struikelt ze nog eens flink wat haar een scheur in haar favoriete jurk oplevert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat wijf
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat ze hier wel even van moet bijkomen hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een schijt verhaallijn niet normaal. Hopelijk struikelt ze nog eens flink wat haar een scheur in haar favoriete jurk oplevert.
zo.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ging nogal flink mis de eerste keer.quote:
Ik hoop het voor je. En voor mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig een beetje saai maar komt wel goed in seizoen 5 denk ik
Er gebeurt werkelijk nietsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een schijt verhaallijn niet normaal. Hopelijk struikelt ze nog eens flink wat haar een scheur in haar favoriete jurk oplevert.
zo.
Shushquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer is je kamer make over nou eindelijk klaar? We wachten nog steeds op foto's.
Ik ben pas bij boek 4, dus nog niks over haar gelezen verder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gaat seizoen 5 wel tof maken (haar verhaallijn) denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |