Nee zondequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop het voor je. En voor mijHoewel ik haar liever zie sterven. Opgegeten door zo'n draak. Dat zou goede tv zijn
Volgend seizoen waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. En voor mijHoewel ik haar liever zie sterven. Opgegeten door zo'n draak. Dat zou goede tv zijn
[..]
Er gebeurt werkelijk niets
Nee. ik heb geen ideequote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. ik heb geen idee
Huisjes aan het kijken dus
4 is erg traagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben pas bij boek 4, dus nog niks over haar gelezen verder.
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohja, haha.
Maar wie zou dan haar opvolger worden?????
Ja doh, niet dat er ooit iets vrij komt voor me maar okequote:
Klopt. Ik ben al ruim over de helft, maar het voelt nog steeds als een inleiding. Echt retesaai.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doh, niet dat er ooit iets vrij komt voor me maar oke
Hoewel ik het bij de tweede keer lezen wel meer ging waarderen. Dat geldt trouwens voor alle boekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al ruim over de helft, maar het voelt nog steeds als een inleiding. Echt retesaai.
Jaquote:
Boek 5 is leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al ruim over de helft, maar het voelt nog steeds als een inleiding. Echt retesaai.
seth mcfarlane?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Ze deed de maker van Family Guy, nu de speler van Jon Snow
Je hebt die GoT-boeken al 2 keer gelezen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoewel ik het bij de tweede keer lezen wel meer ging waarderen. Dat geldt trouwens voor alle boeken
you know nothingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Ze deed de maker van Family Guy, nu de speler van Jon Snow
Stukken met Jaime vind ik wel leuk. Cersei's verhaallijn is ook nog wel te pruimen, net als die van Victarion. Maar Arya valt flink tegen eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoewel ik het bij de tweede keer lezen wel meer ging waarderen. Dat geldt trouwens voor alle boeken
Nijmegen ook. 8-10 jaar.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boek 5 is leuk.Vooral als je fan bent van Jon.
Oeps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |