Eens!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet ontkennen
Tyrion zijn chapters voorafgaand aan de Battle of the Blackwater trouwensStorm of Swords is sowieso beste boek
Serieus? Waarom was ik er niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik afgelopen middag, in het winkelcentrum.
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:
Maar er zijn toch wel inhoudelijke reacties. Gewoon na die afgekeurde goal, penalty. Het is totaal zinloos om hier serieus over te praken want niemand die het leest. Vind ik best jammerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik er net zo hard aan meedoe waarschijnlijk. Bewust overigens. Alle inhoudelijke reacties kwamen vandaag toch niet verder dan "Corruptie, omgekocht, Brazilie, Neymar moet dood"
Of Sati.quote:
Als je het me verteld had was ik langsgekomen. Ik woon namelijk heel dichtbij het winkelcentrum (notatie voor wp)quote:
Wow.quote:
Is gewoon veelte druk en ben er gelukkig geen moderator. Wat een mongool was die Grueter weer overigens. Blijven volhouden dat het 1-1 stond terwijl de scheidsrechter al een minuut aan het fluiten wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel inhoudelijke reacties. Gewoon na die afgekeurde goal, penalty. Het is totaal zinloos om hier serieus over te praken want niemand die het leest. Vind ik best jammer
En je denkt dat ik daar behoefte aan had gehad?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je het me verteld had was ik langsgekomen. Ik woon namelijk heel dichtbij het winkelcentrum (notatie voor wp)
Of wat dacht je van jhator, zie ook de afbeeldingen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
En je denkt dat ik daar behoefte aan had gehad?
Oh dacht dat je ook WK deed. Maar ik zou een iets serieuzer live topic best leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gewoon veelte druk en ben er gelukkig geen moderator. Wat een mongool was die Grueter weer overigens. Blijven volhouden dat het 1-1 stond terwijl de scheidsrechter al een minuut aan het fluiten was
Jawelquote:
Niet echt eigenlijk. Ik was winkelen met m'n moeder en m'n oma.quote:
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik was winkelen met m'n moeder en m'n oma.
krijg de griepquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel
Samen met Moniek o-p de brandstapel XD
Hosselaar gespot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.
grapje schatjequote:
Maar lijkt dat je niet wat? Luchtbegrafenis?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |