Land van Maas en Waal.quote:
ohquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Emilia Clarke speelt Khaleesi/Dany.
Toen Ama het over Ygritte had, die vunzige smiley posten.quote:
Dat niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen Ama het over Ygritte had, die vunzige smiley posten.
Zag haar later terug keer in een andere serie, en ze praat ook echt fucking vervelendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fera het volgende:
Ik vond Ygritte eigenlijk niet zo heel knap.
Zo meteen rond 13:00.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
DM me een keer als je naar Nijmegen komt.
Ben je helemaal bij?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Fera het volgende:
Ik vond Ygritte eigenlijk niet zo heel knap.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja echt joh wat bezielt me
Ff harakiri doen gr
Hoi Boudewijn.quote:
Je mag de mijne best komen aaien. Het ligt perfect op je reis richting Rotterdam.quote:
Ik vond dat accent wel passen bij haar wildling karakter. Maar heel charming is het niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag haar later terug keer in een andere serie, en ze praat ook echt fucking vervelend
Maar even een paar dagen geen bier meer drinken, misschien gaat het dan sneller over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Afrika gaan ze dood aan een verkoudheid.
Mijn voorkeuren voor favoriete karakters zijn best veranderd. Dat is ook echt leuk. Hoewel ik altijd een gruwelijke hekel aan Cathelyn heb gehad. En Davos was altijd tofquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg goed karakter. Eerst vond ik hem echt een douche, maar hij is nu één van mijn favorieten.
Ik ben halverwege het 4e boek, dus verder dan de serie.quote:
wat is een dr.nickquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk uit, zie hem er nog wel voor aan om een dr.nick te doen
Met de serie bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben halverwege het 4e boek, dus verder dan de serie.
Hep is dan bij me, komt goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk uit, zie hem er nog wel voor aan om een dr.nick te doen
Hier een foto van mijn kat:quote:
Davos is inderdaad ook tof.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren voor favoriete karakters zijn best veranderd. Dat is ook echt leuk. Hoewel ik altijd een gruwelijke hekel aan Cathelyn heb gehad. En Davos was altijd tof
Jaime en Sansa zijn tof geworden. Dany vond ik in begin leuk, maar nu echt verschrikkelijk
That's a secret you'll never know. You know you love me. XOXO Gossip Girlquote:
Ik leg niks uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat gaat fok it nu uitleggen
Heeft iets te maken met meisjes stalken
Dr.Nick is een user.quote:
Met Hep moet je niet fucken nee. Die knuffelt je helemaal de tyfus in. (Om je daarna van de trap te duwen door zogenaamde glasscherven)quote:
Ik heb daarop dus al antwoord gegeven.quote:
Even onthouden dat ik een pitstop bij jou moet maken volgende week, als ik dan toch in jouw woonplaats ben. KITTY'Squote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag de mijne best komen aaien. Het ligt perfect op je reis richting Rotterdam.
Ik wil hier meer over weten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Hep moet je niet fucken nee. Die knuffelt je helemaal de tyfus in. (Om je daarna van de trap te duwen door zogenaamde glasscherven)
hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier een foto van mijn kat:
[ afbeelding ]
Ga harakiri plegen joh gekquote:
Varg referentie opnieuw, sorryquote:
genoteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Fera, ben je toevallig morgen in Dukenburg? Daar woon ik.
Daar was ik afgelopen middag, in het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Fera, ben je toevallig morgen in Dukenburg? Daar woon ik.
Sumimasen ;$quote:
Omdat ik er net zo hard aan meedoe waarschijnlijk. Bewust overigens. Alle inhoudelijke reacties kwamen vandaag toch niet verder dan "Corruptie, omgekocht, Braziliequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
LR, waarom is er geen livetopic met serieuze praat over de wedstrijd. Nu verdwijnen normale opmerkingen over de westrijden tussen de tientallen oneliners na een simpele actie
Hep vertelt me niet genoeg over Varg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg referentie opnieuw, sorry
Die heeft dus iemand 40x geprikt of zo en bleef volhouden dat hij hem slechts van de trap af had geduwd waar glasscherven lagen van een lamp
Zeer geloofwaardig.
Dat kan ik helaas niet ontkennenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Davos is inderdaad ook tof.Sansa ben ik nog niet over uit, maar misschien komt dat nog. En Dany was eerst echt super, nu een saaie trut en ik hoorde dat ze nog erger wordt.
Eens!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet ontkennen
Tyrion zijn chapters voorafgaand aan de Battle of the Blackwater trouwensStorm of Swords is sowieso beste boek
Serieus? Waarom was ik er niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik afgelopen middag, in het winkelcentrum.
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:
Maar er zijn toch wel inhoudelijke reacties. Gewoon na die afgekeurde goal, penalty. Het is totaal zinloos om hier serieus over te praken want niemand die het leest. Vind ik best jammerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik er net zo hard aan meedoe waarschijnlijk. Bewust overigens. Alle inhoudelijke reacties kwamen vandaag toch niet verder dan "Corruptie, omgekocht, Brazilie, Neymar moet dood"
Of Sati.quote:
Als je het me verteld had was ik langsgekomen. Ik woon namelijk heel dichtbij het winkelcentrum (notatie voor wp)quote:
Wow.quote:
Is gewoon veelte druk en ben er gelukkig geen moderator. Wat een mongool was die Grueter weer overigens. Blijven volhouden dat het 1-1 stond terwijl de scheidsrechter al een minuut aan het fluiten wasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel inhoudelijke reacties. Gewoon na die afgekeurde goal, penalty. Het is totaal zinloos om hier serieus over te praken want niemand die het leest. Vind ik best jammer
En je denkt dat ik daar behoefte aan had gehad?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je het me verteld had was ik langsgekomen. Ik woon namelijk heel dichtbij het winkelcentrum (notatie voor wp)
Of wat dacht je van jhator, zie ook de afbeeldingen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
En je denkt dat ik daar behoefte aan had gehad?
Oh dacht dat je ook WK deed. Maar ik zou een iets serieuzer live topic best leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gewoon veelte druk en ben er gelukkig geen moderator. Wat een mongool was die Grueter weer overigens. Blijven volhouden dat het 1-1 stond terwijl de scheidsrechter al een minuut aan het fluiten was
Jawelquote:
Niet echt eigenlijk. Ik was winkelen met m'n moeder en m'n oma.quote:
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik was winkelen met m'n moeder en m'n oma.
krijg de griepquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel
Samen met Moniek o-p de brandstapel XD
Hosselaar gespot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.
grapje schatjequote:
Maar lijkt dat je niet wat? Luchtbegrafenis?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Liever thee. Verse munt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Ik maak het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ook WK deed. Maar ik zou een iets serieuzer live topic best leuk vinden.
Dat was wel erg ja. Je hoorde hem duidelijk fluiten en die commentator had niets door
Met honing!quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is mijn lijn en die heb jij zojuist overschreden
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Ik mis je nu al.quote:
Nee helaas. Zodra het woord relatie valt sla ik dicht. Ik kan je niet helpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
Lr kun je er wat van zeggen ik moet huilen
Misschien voor de halve finale eens proberen. Gewoon een livetopic waar mensen posts lezen en op elkaar reageren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik maak het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk.
En je hebt wel gelijk hoor. Ook een beetje teveel inteelt gelul. Leuke grapjes onderling maar inderdaad wel storend voor mensen die daadwerkelijk mee willen praten over de wedstrijd.
Soms probeer ik er ook nog wel iets aan te doen, maar vandaag was 90% bezig met een hetze tegen Brazilie waardoor elke beslissing toch wel 10x onder elkaar uitgekotst werd
Je TV is gejat?quote:
Is goed. Zet ik deze weer in de TP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien voor de halve finale eens proberen. Gewoon een livetopic waar mensen posts lezen en op elkaar reageren.
Nee, m'n privé! Jullie stelen mijn privé!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |