Liever thee. Verse munt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Kom eens gezellig thee drinken hier. Of koffie, als je dat lekkerder vind.
Nee. Ik maak het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ook WK deed. Maar ik zou een iets serieuzer live topic best leuk vinden.
Dat was wel erg ja. Je hoorde hem duidelijk fluiten en die commentator had niets door
Met honing!quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is mijn lijn en die heb jij zojuist overschreden
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Ik mis je nu al.quote:
Nee helaas. Zodra het woord relatie valt sla ik dicht. Ik kan je niet helpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
Lr kun je er wat van zeggen ik moet huilen
Misschien voor de halve finale eens proberen. Gewoon een livetopic waar mensen posts lezen en op elkaar reageren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik maak het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk.
En je hebt wel gelijk hoor. Ook een beetje teveel inteelt gelul. Leuke grapjes onderling maar inderdaad wel storend voor mensen die daadwerkelijk mee willen praten over de wedstrijd.
Soms probeer ik er ook nog wel iets aan te doen, maar vandaag was 90% bezig met een hetze tegen Brazilie waardoor elke beslissing toch wel 10x onder elkaar uitgekotst werd
Je TV is gejat?quote:
Is goed. Zet ik deze weer in de TP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien voor de halve finale eens proberen. Gewoon een livetopic waar mensen posts lezen en op elkaar reageren.
Nee, m'n privé! Jullie stelen mijn privé!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |