Zo zuur, maar goed.quote:
Ygrittequote:
Ja, als deel 6 in zicht komt ga ik nog eens alles lezen. Is het echt waard alles later nog eens te lezen. Eerste keer las ik puur voor het plot en dan mis je zoveel detailsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt die GoT-boeken al 2 keer gelezen?
Arya's verhaallijn vind ik ook niet zo boeiend. Jaime is inderdaad erg leuk. Sowieso zijn ontwikkeling door de boeken heen is goedquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Stukken met Jaime vind ik wel leuk. Cersei's verhaallijn is ook nog wel te pruimen, net als die van Victarion. Maar Arya valt flink tegen eigenlijk.
pics van kat op jouw hoofdquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja speler van Jon Snow deed die ene Wildling chick ook in het echt
Emilia Clarke deed Seth in real life net als op dit moment de acteur van Jon Snowquote:
Oké.quote:
Ja.quote:
Wat zijn dit nou weer voor lesbische trekjesquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
In Afrika gaan ze dood aan een verkoudheid.quote:
Inderdaad. Erg goed karakter. Eerst vond ik hem echt een douche, maar hij is nu één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, als deel 6 in zicht komt ga ik nog eens alles lezen. Is het echt waard alles later nog eens te lezen. Eerste keer las ik puur voor het plot en dan mis je zoveel details
[..]
Arya's verhaallijn vind ik ook niet zo boeiend. Jaime is inderdaad erg leuk. Sowieso zijn ontwikkeling door de boeken heen is goed
eh watquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emilia Clarke deed Seth in real life net als op dit moment de acteur van Jon Snow
Dat is dichtbij.quote:
quote:
Emilia Clarke speelt Khaleesi/Dany.quote:In september 2012 had Clarke een relatie met Seth MacFarlane. Op 20 maart 2013 werd bekend dat ze hun relatie beëindigd hadden.
ik volg nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor lesbische trekjes
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik houd mijn hoofd exclusief. Hier heb je mijn kat met Ringo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |