Hier een foto van mijn kat:quote:
Davos is inderdaad ook tof.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren voor favoriete karakters zijn best veranderd. Dat is ook echt leuk. Hoewel ik altijd een gruwelijke hekel aan Cathelyn heb gehad. En Davos was altijd tof
Jaime en Sansa zijn tof geworden. Dany vond ik in begin leuk, maar nu echt verschrikkelijk
That's a secret you'll never know. You know you love me. XOXO Gossip Girlquote:
Ik leg niks uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat gaat fok it nu uitleggen
Heeft iets te maken met meisjes stalken
Dr.Nick is een user.quote:
Met Hep moet je niet fucken nee. Die knuffelt je helemaal de tyfus in. (Om je daarna van de trap te duwen door zogenaamde glasscherven)quote:
Ik heb daarop dus al antwoord gegeven.quote:
Even onthouden dat ik een pitstop bij jou moet maken volgende week, als ik dan toch in jouw woonplaats ben. KITTY'Squote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag de mijne best komen aaien. Het ligt perfect op je reis richting Rotterdam.
Ik wil hier meer over weten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Hep moet je niet fucken nee. Die knuffelt je helemaal de tyfus in. (Om je daarna van de trap te duwen door zogenaamde glasscherven)
hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier een foto van mijn kat:
[ afbeelding ]
Ga harakiri plegen joh gekquote:
Varg referentie opnieuw, sorryquote:
genoteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Fera, ben je toevallig morgen in Dukenburg? Daar woon ik.
Daar was ik afgelopen middag, in het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Fera, ben je toevallig morgen in Dukenburg? Daar woon ik.
Sumimasen ;$quote:
Omdat ik er net zo hard aan meedoe waarschijnlijk. Bewust overigens. Alle inhoudelijke reacties kwamen vandaag toch niet verder dan "Corruptie, omgekocht, Braziliequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
LR, waarom is er geen livetopic met serieuze praat over de wedstrijd. Nu verdwijnen normale opmerkingen over de westrijden tussen de tientallen oneliners na een simpele actie
Hep vertelt me niet genoeg over Varg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg referentie opnieuw, sorry
Die heeft dus iemand 40x geprikt of zo en bleef volhouden dat hij hem slechts van de trap af had geduwd waar glasscherven lagen van een lamp
Zeer geloofwaardig.
Dat kan ik helaas niet ontkennenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Davos is inderdaad ook tof.Sansa ben ik nog niet over uit, maar misschien komt dat nog. En Dany was eerst echt super, nu een saaie trut en ik hoorde dat ze nog erger wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |