Ik heb op zich wel een ritme. Ik word de afgelopen tijd tenminste 4x per nacht wakker. Echt dodelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik wil het
[..]
meh, ritme's zijn handig
Hallo kameraad. Vandaag weer alle uitslagen goed weten te voorspellen. Wat een huisvrouw ben ik toch ook.quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Straks nog even een dikke joint roken, slapen gaat echt aids met dit weer
Deze?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gister een zak leeg gegeten. Nu niets in huis
Drugsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Straks nog even een dikke joint roken, slapen gaat echt aids met dit weer
Waarschijnlijk niet nee. Die andere krijgen plagiaat in hun dossier en een onvoldoende voor het vak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beterNiks om je zorgen te maken dus
hebben geen badquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga in een ijsbad liggen dan, lekker koud
fuck youquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, net overheerlijke chips aan het eten
holy molyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel een ritme. Ik word de afgelopen tijd tenminste 4x per nacht wakker. Echt dodelijkIk moet het toch maar aan onderdrukte stress gaan wijten denk ik.
Tot zover mijn geklaag. Tenzij jij er moe van wordt natuurlijk.
Thanks, hoop dat het niet slapen meevalt. Maar goed ik zal eens wat aardiger zijn.. Wat doe je zoal naast FOK!ken? Kijk je nog leuke serie's ofzoquote:
Vermelden dat je een joint gaat rokenquote:
Hihi 'deep'.quote:
Hebben ze geluk gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Die andere krijgen plagiaat in hun dossier en een onvoldoende voor het vak.
Eigenlijk nog maar een tik op de vingers werd ze verteld.
Al was 1x echt dodelijk. De door jou zo geliefde kat wilde naar buiten en ging daarom op mijn hoofd staan. Echt, zelden zo dicht tegen een hartverzakking aangezetenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
holy molyvier keer per nacht is niet normaal
Ja ik kijk veel series haha, heb je nog leuke series die ik kan kijken? Ik ga ook wel eens naar mijn vriendin en verder game ik ook soms.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks, hoop dat het niet slapen meevalt. Maar goed ik zal eens wat aardiger zijn.. Wat doe je zoal naast FOK!ken? Kijk je nog leuke serie's ofzo
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vermelden dat je een joint gaat roken
GAME OF THRONESquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik kijk veel series haha, heb je nog leuke series die ik kan kijken? Ik ga ook wel eens naar mijn vriendin en verder game ik ook soms.
Ama. Heb je al tactieken uitgedacht om Johannes zijn charmes te kunnen negeren tijdens jullie ontmoeting? Die jongen is echt pure perfectiequote:
sprong je op waardoor de kat tegen de muur werd gelanceerd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was 1x echt dodelijk. De door jou zo geliefde kat wilde naar buiten en ging daarom op mijn hoofd staan. Echt, zelden zo dicht tegen een hartverzakking aangezeten
Haha was mar geintjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry las er over heenJep jep, daar ook?
Ik geloof dat ik hem wel een flinke mep heb verkocht jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
sprong je op waardoor de kat tegen de muur werd gelanceerd?
arme katquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem wel een flinke mep heb verkocht ja. Moest ik mij nog schuldig voelen ook.
Slaap ze.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem wel een flinke mep heb verkocht ja. Moest ik mij nog schuldig voelen ook.
Zweten valt hier mee, maar zodra ik aan mijn bed denk krijg ik het wel warm/benauwdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha was mar geintje![]()
Ja hoor. behalve dat ik me kapot loop te zweten hier, en geen zin heb om voor een tweede keer de douche in te stappen
Gewoon een bepaald meisje van mora moira meenemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ama. Heb je al tactieken uitgedacht om Johannes zijn charmes te kunnen negeren tijdens jullie ontmoeting? Die jongen is echt pure perfectie
Ja ik zit op m`n kamer, misschien dat ik maar even naar beneden verhuis zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zweten valt hier mee, maar zodra ik aan mijn bed denk krijg ik het wel warm/benauwd
Zegt me niks?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb alle vier seizoenen gekeken haha.
Kijk m'n sig btw
Neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ama. Heb je al tactieken uitgedacht om Johannes zijn charmes te kunnen negeren tijdens jullie ontmoeting? Die jongen is echt pure perfectie
Motto van Baratheons.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me niks?Heel slecht weet het, ik ben ook helemaal bij. Maar laten we maar niet gaan praten over hoe of wat, zijn nog mensen die 't moeten kijken
Huh? En hallo Stijn. Geen dank voor die 10 puntenquote:
Een ware player gaat nooit 2x voor hetzelfde meisje. Ama zal er alsnog aan moeten geloven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een bepaald meisje van mora moira meenemen
Jessica Alba schreeuwen schijnt te helpen. Dan breng je hem in de war en zijn hoofd op hol.quote:
Kamer met plat dak boven mequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zit op m`n kamer, misschien dat ik maar even naar beneden verhuis zo
Moet je niet alle oude afleveringen van Geordie Shore kijken om 00:05 uur elke dag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me niks?Heel slecht weet het, ik ben ook helemaal bij. Maar laten we maar niet gaan praten over hoe of wat, zijn nog mensen die 't moeten kijken
Arya natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Motto van Baratheons.
Voor wie ben jij trouwens?
Oepsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Motto van Baratheons.
Voor wie ben jij trouwens?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Een ware player gaat nooit 2x voor hetzelfde meisje. Ama zal er alsnog aan moeten geloven.
We kunnen het ook over god hebben als je wilt.quote:
Ik zal wat plaatjes uitprinten en meenemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Jessica Alba schreeuwen schijnt te helpen. Dan breng je hem in de war en zijn hoofd op hol.
Slaapzequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker. Net zo goed word je van de opleiding getrapt.
Maar ik ga slapen. Welterusten.
En Stannis?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeps. Uhm uhm goede vraag wel.. Niet echt specifiek iemand? Ja de Starks lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |