is goed met je...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
maar voor de rest ken ik eigenlijk alleen leuke VBL users zoals LR, Johannes, Karina, Jimbo, Muto..
Dat leek me evident.quote:
Mooie dame maar die lippenstift is er echt wat overquote:
quote:
Jammer jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom was je niet twee seconden later vraag ik mij dan af
Is ook gezeik natuurlijk. Hoe vaak staat een keeper nou voor zijn laatste verdediger in een aanval van de tegenpartij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
1. Heb ik al uitgelegd, is vanwege een weddenschap.
2. Wat? Serieus? Maar zo wordt het iig nooit uitgelegd en dat heb ik ook nog nooit zien gebeuren eigenlijk.
Onzin, die wedstrijd gaat gewoon gespeeld worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef _Minion het volgende:
Ik ben zo bang dat Nederland morgen niet doorgaat
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mooie dame maar die lippenstift is er echt wat over
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef _Minion het volgende:
Die zou je toch volblaffenquote:
Nederland is zoveel slechter dan al deze voetballende landenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef BB-King het volgende:
Met goed positiespel en snelle counters zie ik Nederland wel van dit Brazilië winnen.
Ze grijpen elke mogelijkheid aan om mij de grond in te boren. Gelukkig kan ik altijd nog op jou terugvallenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook gezeik natuurlijk. Hoe vaak staat een keeper nou voor zijn laatste verdediger in een aanval van de tegenpartij.
Je bent nu een van de weinige geaccepteerde vrouwenquote:
Van wat ik van Costa Rica heb gezien spelen ze matigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef _Minion het volgende:
Het kan eraf hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mooie dame maar die lippenstift is er echt wat over
Ik kan wel tegen plaatjes van tieten, ik heb er immers zelf ook 2, ik ben aan ze gewend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent nu een van de weinige geaccepteerde vrouwenKom gerust eens langs in de VBL SC, maar we mogen daar wel plaatjes van tieten plaatsen
Toch ver gekomen :squote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Van wat ik van Costa Rica heb gezien spelen ze matig
Het is werkelijk weerzinwekkend. Laten we het maar op jaloezie gooien. Boos dat zij geen oranje jurken kunnen en mogen dragenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze grijpen elke mogelijkheid aan om mij de grond in te boren. Gelukkig kan ik altijd nog op jou terugvallen
Ik niet.. met 4-3-3 komt alles goed.. boem koekoekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef _Minion het volgende:
PICSquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen plaatjes van tieten, ik heb er immers zelf ook 2, ik ben aan ze gewend.
Zo verslaat Brazilie Nederland ook met gemak. Gewoon Robben kapot schoppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef MakkieR het volgende:
Wat is die scheids een angsthaas zeg? een paar gele kaarten had allang gegeven moeten worden.
Ze mogen het natuurlijk wel, en ze zullen het vast ook wel kunnen, maar ze kunnen het natuurlijk niet zo gracieus zoals ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is werkelijk weerzinwekkend. Laten we het maar op jaloezie gooien. Boos dat zij geen oranje jurken kunnen en mogen dragen
Felipe Melo is er niet bij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zo verslaat Brazilie Nederland ook met gemak. Gewoon Robben kapot schoppen.
Het is hier geen VBLquote:
okquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
ALLE HATERS + Alle mensen hier die riepen dat ik er geen verstand van heb en onzinnige dingen zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRED WORDT WERELDKAMPIOEN! Sterker nog HIJ IS AL WERELDKAMPIOEN. Deze wedstrijdjes zijn nog maar een formaliteit. Ze kunnen beter gewoon gelijk de beker aan Brazilië geven, want dit Brazilië stuurt alle overgebleven teams naar huis.
Overigens geen 3-1 voor Brazilië meer...Ik zeg: 6-0
Gelukkig maar, maar ik vind dat gewoon lelijk. Liever puur natuur danquote:
Een befaamde VBL user is daar geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Henrys het volgende:
Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan dat Brazillie zoveel shemales heeft?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
ALLE HATERS + Alle mensen hier die riepen dat ik er geen verstand van heb en onzinnige dingen zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRED WORDT WERELDKAMPIOEN! Sterker nog HIJ IS AL WERELDKAMPIOEN. Deze wedstrijdjes zijn nog maar een formaliteit. Ze kunnen beter gewoon gelijk de beker aan Brazilië geven, want dit Brazilië stuurt alle overgebleven teams naar huis.
1 woord: gekocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef mij wat van dat spul...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij eens gauw het kutvocht van je Fredposter wassenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok bedankt sanasoufiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat valt te veel opquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gekochtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is geen voetbal meer. Dit is de verwijving van de voetbalsport, of misschien wel de corruptie. Iedere poep of scheet is een aanleiding om het spel stil te leggen en daarbij ook nog eens onduidelijk in je aanwijzingen zijn. Merkwaardig dat er maar 1 minuut blessuretijd is.![]()
![]()
![]()
Binnen VBL mag je natuurlijk niet in een jurkje aankomen he. Geacteerde stoerheid en overcompensatie hoort binnen het voetbalwereldje. Het is dat ik mijn haar en modtagje heb om mee te compenseren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze mogen het natuurlijk wel, en ze zullen het vast ook wel kunnen, maar ze kunnen het natuurlijk niet zo gracieus zoals ik.
Hou eens op met deze trieste stukjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is geen voetbal meer. Dit is de verwijving van de voetbalsport, of misschien wel de corruptie. Iedere poep of scheet is een aanleiding om het spel stil te leggen en daarbij ook nog eens onduidelijk in je aanwijzingen zijn. Merkwaardig dat er maar 1 minuut blessuretijd is.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw het kutvocht van je Fredposter wassen
MANSJESTER IS GEBRAINWASHT DOOR VIquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een gevulde koek, een banaan, een Snickers en een glas melk
ga je die gevulde koek nog opetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Ik wil die koek!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Hoezo gerucht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Henrys het volgende:
Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan dat Brazillie zoveel shemales heeft?
Jij hebt er ook geen verstand van, meermaals bewezen. Zelfs al wint Brazilië. Verder is dit de enige en laatste post van je waarop ik ga reageren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga naar bed kut kleuter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en net nu Columbia aan het aandringen was en de betere wa... oh nee toch nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Zeker volle melk of niet dikkequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Nu je het zegt, ik mute mn TV niet meer in de reclame, zouden ze zoiets metenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Henrys het volgende:
Ik zie die autoreclame niet meer met die schreeuwende commentator. Is die eindelijk verbannen?
Mat ik een glas melkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Oh. Ik dacht dat als mannen een zomaar een jurk zouden aantrekken dit onder de 'ik heb schijt aan alles, ik ben stoer'-mentaliteit zou vallen. Blijkbaar heb ik de verkeerde impressie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen VBL mag je natuurlijk niet in een jurkje aankomen he. Geacteerde stoerheid en overcompensatie hoort binnen het voetbalwereldje. Het is dat ik mijn haar en modtagje heb om mee te compenseren.
Colombia heeft helemaal niets te vertellen. Dat het geen 3-0 staat is een wonder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en net nu Columbia aan het aandringen was en de betere wa... oh nee toch niet
DAT WAS GISTEREN ALquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING NEWS: Joran van der Sloot is getrouwd
Wat een hielenlikker
Waar zeg ik dat het niet zo is? Leer toch eens lezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en net nu Columbia aan het aandringen was en de betere wa... oh nee toch niet
Who cares.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een hielenlikker
Van harte gefeliciteerd Joran.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een hielenlikker
quote:
Het blijft een baasje he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met het meisje dat werkt in de gevangeniswinkel voor meer info kies 1
gvd XDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Petrovic doet een eeuwige Simek imitatie.
Misschien zit hij wel in het stadion met zijn nieuwe vrouwtjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een hielenlikker
Ik denk dat je "mag ik een glas melk" bedoelt ( MER communicatie jwz)quote:
Ben je arbeidsongeschikt, ga dan naar België.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alle afgekeurde gekken gaan naar dat stinkland
Na het WK is hij weg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
Waarom heeft Waterreus nog werk? Echt iedereen die ik ken heeft een hekel aan hem.
Oh kak, typoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat je "mag ik een glas melk" bedoelt ( MER communicatie jwz)
Maar dat mat wel, een glas halfvolle melk komt je kant op
Je vader en moeder hebben weinig invloed bij de NOS.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
Waarom heeft Waterreus nog werk? Echt iedereen die ik ken heeft een hekel aan hem.
Wat is er met die koek gebeurd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
goeie tipquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je arbeidsongeschikt, ga dan naar België.
Circle-jerk-clubjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
Ja toch niet dan.quote:
En dan houdt het nog niet op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
oh oh bra bra pauw pauw pauwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vader en moeder hebben weinig invloed bij de NOS.
Het is een vraag en geen gebiedende wijsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent het vraagteken vergeten met je pretstudiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is een vraag en geen gebiedende wijs
[..]
Je bent het vraagteken vergeten met je pretstudie
Hypocrisie ten top buiten Nederland. Je gaat je bijna afvragen of de media gemanipuleerd wordt door de FIFA en Brazilië.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Cara het volgende:
Maar trap niet in het geduik van robben jongens
Een ander verbeteren en zelf vervolgens niet volledig/correct zijn is natuurlijk wel een doodzonde.quote:
De banaan en Snickers zijn op. Nu ga ik aan de koek beginnenquote:
Haha jij quote echt vreemdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is een vraag en geen gebiedende wijs
[..]
Je bent het vraagteken vergeten met je pretstudie
Laat die stront voortaan in de wc wil jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik ben zo blij voor Fred. Hij zei vorig jaar in december al dat hij wereldkampioen wil wordenDie stomme Dunga wou hem vier jaar geleden niet opnemen in zijn selectie
Bijna viel mijn Fred's droom in duigen
Gelukkig dat Scolari een goede coach is die de kwaliteiten van mijn Fred wel heeft gezien
![]()
Veel plezier Duitsers
En wil je ook eerlijke finales?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eerlijke halve finales zien
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik ben zo blij voor Fred. Hij zei vorig jaar in december al dat hij wereldkampioen wil wordenDie stomme Dunga wou hem vier jaar geleden niet opnemen in zijn selectie
Gelukkig dat Scolari een goede coach is die de kwaliteiten van mijn Fred wel heeft gezien
![]()
Veel plezier Duitsers
maar zijn verraaiersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad en Jan namen het iets te letterlijk.
Fredsjschquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Wat vind je goed aan hem dan? Hij verstopte toch ook de keepershandschoenen van de 2e keeper zodat die niet kon keepen of iets dergelijksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vader en moeder hebben weinig invloed bij de NOS.
Dat is wel vrij knullig jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ander verbeteren en zelf vervolgens niet volledig/correct zijn is natuurlijk wel een doodzonde.
Hij lijkt GGMM wel
ah kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Ben je blind?quote:
hoerrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Laten ze Jan Mulder daar voor eeuwig maar.quote:
Hoezo? Het is echt zo hoor! In een interview vorig jaar zei Fred dat hij wereldkampioen wil worden en beklaagde hij zich over Dunga die hem buiten de selectie liet.quote:
Krijg ****quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Niks, ik insinueerde gewoon dat je geen vrienden hebt.quote:
Tijdens wedstrijden van Brazilië moet je gewoon even niet FOK!ken, S0nic. Aanslag op je hersenen.quote:
Waarom ben je zo gemeenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik insinueerde gewoon dat je geen vrienden hebt.
Sorry, het is veel te laat en veel te warm om grappig te zijn.
DWDD is dan ook een paroolvriendenclubje uit de Amsterdamse grachtengordelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten ze Jan Mulder daar voor eeuwig maar.
Bij Studio Voetbal en DWDD zijn ze daar beter zonder die kwal.
Ik begrijp er ook weinig van. Het is niet eens een schwalbe, gewoon wat aandikken. Helemaal omdat Robben die wedstrijd gewoon meerdere keren is neergehaald. Men wil het heel graag blijkbaar, de werkelijkheid boeit niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hypocrisie ten top buiten Nederland. Je gaat je bijna afvragen of de media gemanipuleerd wordt door de FIFA en Brazilië.
Je hebt gelijk, Braziliëquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijden van Brazilië moet je gewoon even niet FOK!ken, S0nic. Aanslag op je hersenen.
Hoeveel miljard heeft dat WK wel niet gekost? Brazilië gaat gewoon winnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijden van Brazilië moet je gewoon even niet FOK!ken, S0nic. Aanslag op je hersenen.
Ja, laatst was hij ook even overgevlogen voor studio brasilquote:
en wie gaat ze eruit schoppen? Colombia? Duitsland dat eerder vandaag bijna in tranen was tegen Frankrijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als Brazilië eruit ligt dan is de finale automatisch al een heel stuk eerlijker
Wat is een GGMM?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
Mensen die anno 2014 nog ingaan op posts van Sanasoufi verdienen een reprimande van GGMM
Hoe gaat het met je vissen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jep, ze konden er alleen uit tegen Chili, maar nu worden ze wellicht gewoon wereldkampioenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel miljard heeft dat WK wel niet gekost? Brazilië gaat gewoon winnen.
Hoeveel zal elke scheidsrechter gekregen hebben?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel miljard heeft dat WK wel niet gekost? Brazilië gaat gewoon winnen.
vicieuzequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Een mug heeft net mijn voet gestoken dus nu moet ik daar krabben maar dat kietelt weer hoe kom ik uit deze viciueze cirkel
Ik ga er met de minuut voor vrezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep, ze konden er alleen uit tegen Chili, maar nu worden ze wellicht gewoon wereldkampioen
Kruisje zettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Een mug heeft net mijn voet gestoken dus nu moet ik daar krabben maar dat kietelt weer hoe kom ik uit deze viciueze cirkel
Ok manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Overheen zeikenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Spring uit het raamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Topmodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik zie geen land die Brazilië stoppen kan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en wie gaat ze eruit schoppen? Colombia? Duitsland dat eerder vandaag bijna in tranen was tegen Frankrijk?
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Springt bij jullie het topic ook constant automatisch omhoog naar de OP?
Wat is er mis met de OP dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is die handdoek voor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef hottentot het volgende:
Zo supersnelle douche gehad, was in de machine, nieuw biertje en met een handdoek en een korte broek bij de bank.
Let's play
Zet je adblock uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Een mug heeft net mijn voet gestoken dus nu moet ik daar krabben maar dat kietelt weer hoe kom ik uit deze vicieuze cirkel
Misschien Nederland? Ik zie van Gaal wel weer wat bedenken, maar zonder Nigel wordt het moeilijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik zie geen land die Brazilië stoppen kan.
Maar we zijn van hetzelfde geslacht, dat mag nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid een troostende knuffel te geven om het goed te maken.
Niet zo ver, maar wel een stukje als de nieuwe postings automatisch opgehaald worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dan altijd dat GGGGMGMGMMMMGMM berichten zit te verwijderenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet zo ver, maar wel een stukje als de nieuwe postings automatisch opgehaald worden.
Zijn aanwezigheid bij het kijkende publiek ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Kluuns grap wordt niet gewaardeerd bij de NOS
Anders word mijn bank zo nat.quote:
Ik had het meer over "ik insinueerde dat je geen vrienden had"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moderators hoeven niet grappig te zijn.
Zie Ambrosius.
Ja, die laatste was ook nog eens zeven woordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Kluuns grap wordt niet gewaardeerd bij de NOS
wordtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Anders word mijn bank zo nat.
Even de haren drogen (ik ben zo'n stoere wijfman met lang haar.)
Je bent zelf liefquote:
picsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Anders word mijn bank zo nat.
Even de haren drogen (ik ben zo'n stoere wijfman met lang haar.)
Kluunquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
Gaat Kluun nu schijtlollige tweets voorlezen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Kom op Colombia, waar is dat sterke spel van de vorige 4 potjes gebleven?
Dat was tegen de lammen en de blinden. Dit is Brasil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Kom op Colombia, waar is dat sterke spel van de vorige 4 potjes gebleven?
Ah zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had het meer over "ik insinueerde dat je geen vrienden had"
Ik zie je wel vaker mensen de grond in stampen
Ik verwacht er 2, allebei voor Braziliëquote:
Lisselotte. Wat vind jij eigenlijk van Fred zijn dochtertje? Ik snap niet hoe dat kind zo lelijk kan zijn met zo'n lekkere vaderquote:
Op je zak?quote:
Ik vind deze conclusie wel erg cru.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Jammer wel, dat GGMM niet op mijn oprecht getoonde interesse reageert![]()
Nu weet ik dat ik voortaan niks meer om hem hoef te geven
Waarom kijk je op die manier naar kinderenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lisselotte. Wat vind jij eigenlijk van Fred zijn dochtertje? Ik snap niet hoe dat kind zo lelijk kan zijn met zo'n lekkere vader![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |