Hypocrisie ten top buiten Nederland. Je gaat je bijna afvragen of de media gemanipuleerd wordt door de FIFA en Brazilië.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Cara het volgende:
Maar trap niet in het geduik van robben jongens
Een ander verbeteren en zelf vervolgens niet volledig/correct zijn is natuurlijk wel een doodzonde.quote:
De banaan en Snickers zijn op. Nu ga ik aan de koek beginnenquote:
Haha jij quote echt vreemdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is een vraag en geen gebiedende wijs
[..]
Je bent het vraagteken vergeten met je pretstudie
Laat die stront voortaan in de wc wil jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik ben zo blij voor Fred. Hij zei vorig jaar in december al dat hij wereldkampioen wil wordenDie stomme Dunga wou hem vier jaar geleden niet opnemen in zijn selectie
Bijna viel mijn Fred's droom in duigen
Gelukkig dat Scolari een goede coach is die de kwaliteiten van mijn Fred wel heeft gezien
![]()
Veel plezier Duitsers
En wil je ook eerlijke finales?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eerlijke halve finales zien
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik ben zo blij voor Fred. Hij zei vorig jaar in december al dat hij wereldkampioen wil wordenDie stomme Dunga wou hem vier jaar geleden niet opnemen in zijn selectie
Gelukkig dat Scolari een goede coach is die de kwaliteiten van mijn Fred wel heeft gezien
![]()
Veel plezier Duitsers
maar zijn verraaiersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad en Jan namen het iets te letterlijk.
Fredsjschquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Wat vind je goed aan hem dan? Hij verstopte toch ook de keepershandschoenen van de 2e keeper zodat die niet kon keepen of iets dergelijksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vader en moeder hebben weinig invloed bij de NOS.
Dat is wel vrij knullig jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ander verbeteren en zelf vervolgens niet volledig/correct zijn is natuurlijk wel een doodzonde.
Hij lijkt GGMM wel
ah kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Ben je blind?quote:
hoerrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Laten ze Jan Mulder daar voor eeuwig maar.quote:
Hoezo? Het is echt zo hoor! In een interview vorig jaar zei Fred dat hij wereldkampioen wil worden en beklaagde hij zich over Dunga die hem buiten de selectie liet.quote:
Krijg ****quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Veel plezier Duitsers
Niks, ik insinueerde gewoon dat je geen vrienden hebt.quote:
Tijdens wedstrijden van Brazilië moet je gewoon even niet FOK!ken, S0nic. Aanslag op je hersenen.quote:
Waarom ben je zo gemeenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik insinueerde gewoon dat je geen vrienden hebt.
Sorry, het is veel te laat en veel te warm om grappig te zijn.
DWDD is dan ook een paroolvriendenclubje uit de Amsterdamse grachtengordelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten ze Jan Mulder daar voor eeuwig maar.
Bij Studio Voetbal en DWDD zijn ze daar beter zonder die kwal.
Ik begrijp er ook weinig van. Het is niet eens een schwalbe, gewoon wat aandikken. Helemaal omdat Robben die wedstrijd gewoon meerdere keren is neergehaald. Men wil het heel graag blijkbaar, de werkelijkheid boeit niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hypocrisie ten top buiten Nederland. Je gaat je bijna afvragen of de media gemanipuleerd wordt door de FIFA en Brazilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |