Ik denk dat dit wel echt is, maar pessimistisch fok denkt dat het theater is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:19 schreef Fred0w het volgende:
Ik zit me al lange tijd af te vragen;
[ afbeelding ]
Is dit theater, of menen ze het?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit is eigenlijk nog te min, hopelijk zien we hem nooit meer terug.
Ik vond het wel mooi om te zien iig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel echt is, maar pessimistisch fok denkt dat het theater is.
Leg uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het IQ van een garnaal, niet meer niet minder.
Wel als men de avond van tevoren van alles roept over Neymar, maar de volgende ochtend "het sneu vinden". Dat is hypocriet en het heeft er wel degelijk mee te maken. Als jij je niet kan of wil uiten op je eigen manier, omdat je bang bent er iemand mee te beledigen dan ben je politiek correct bezig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niets met politiek-correctheid te maken om iemand geen gebroken rug toe te wensen .
Nee, dat heeft niets met hypocriet te maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:09 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Wel als men de avond van tevoren van alles roept over Neymar, maar de volgende ochtend "het sneu vinden". Dat is hypocriet en het heeft er wel degelijk mee te maken. Als jij je niet kan of wil uiten op je eigen manier, omdat je bang bent er iemand mee te beledigen dan ben je politiek correct bezig.
Dat is jouw mening en dat is prima. Ik zeg ook niet dat jij hypocriet bent, maar dat sommige mensen hier dat wel zijn. Dat zou ik ook zijn als ik zou beweren dat ik het sneu vind. Dus dat doe ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met hypocriet te maken.
Ik vind Neymar een walgelijk mannetje, maar een gebroken rug gun ik hem niet.
En dat maakt je een Josti.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:20 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat is prima. Ik zeg ook niet dat jij hypocriet bent, maar dat sommige mensen hier dat wel zijn. Dat zou ik ook zijn als ik zou beweren dat ik het sneu vind. Dus dat doe ik niet
Oh ja ik moet me daarom schamen natuurlijk. Is goed jongen, ik ben een Josti.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:25 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Oh ja ik moet me daarom schamen natuurlijk. Is goed jongen, ik ben een Josti.
Wat heb jij tegen verstandelijk gehandicapten trouwens?Schamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg gewoon dat je een Josti bent.
Oh dan moet jij je schamen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Schamen?
Ik zeg gewoon dat je een Josti bent.
De tranen zijn echt maar ik vrees dat Luiz gewoon zichzelf aan het verkopen is als ' de sportieve atleet'. Eerst 90 minuten lang op alles schoppen wat beweegt en daarna de tegenstander gaan troosten, komop zeg. Doe dat als je uit het publieke oog bent, dan zou ik het nog kunnen geloven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel echt is, maar pessimistisch fok denkt dat het theater is.
Dat is juist volstrekt logisch. In het spel doe je vrijwel alles om het spel te winnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:39 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De tranen zijn echt maar ik vrees dat Luiz gewoon zichzelf aan het verkopen is als ' de sportieve atleet'. Eerst 90 minuten lang op alles schoppen wat beweegt en daarna de tegenstander gaan troosten, komop zeg. Doe dat als je uit het publieke oog bent, dan zou ik het nog kunnen geloven.
Ik vind als je de sportieveling na het spel wilt uithangen, moet je dat ook maar doen tijdens het spel. Natuurlijk hielp de arbitrage hier niet bij gisteren, dat was ook wel een factor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is juist volstrekt logisch. In het spel doe je vrijwel alles om het spel te winnen.
En de tranen zijn sowieso echt natuurlijk.
Al deze spelers zijn top. Het vallen is vaak ook om zo aanslagen te voorkomen. Het zijn spelers die de meeste tikken uitgedeeld krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang je ze niet tegen je hebt zijn het prima spelers.
Nah ik denk dat hij werkelijk respect heeft voor de beste speler van dit WK. Tijdens de wedstrijd moet je gewoon voor winst gaan maar daarbuiten mag je best je respect tonen. Dat doe je overigens niet door in de rust al shirtje te ruilen met neymar. Of deze speler wist al wat er ging gebeuren in de tweede helft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:39 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De tranen zijn echt maar ik vrees dat Luiz gewoon zichzelf aan het verkopen is als ' de sportieve atleet'. Eerst 90 minuten lang op alles schoppen wat beweegt en daarna de tegenstander gaan troosten, komop zeg. Doe dat als je uit het publieke oog bent, dan zou ik het nog kunnen geloven.
Was behoorlijk bezopen toen ik dat typte, geen excuus natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles is er mis mee, galbak.
Ik zal jouw rug even breken en je uitlachen. Akkoord?
Dit verhaaltje geld voor de hele wereld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:13 schreef guitarooos het volgende:
Ik vind het zelf een chaos en ook voor een aantal hoe men hier praat over de voetbal
Hoe kun je in een groot land met veel armoede. Een paar miljoen uitgeven voor zo wk en ondertussen lopen armere mensen op straat ( of die ziek zijn ) of meer criminaliteit. Dan las ik over dat ongeval door de cokesnuiver hoe men de colombianen noemt!!. Hoe brazilie het aanpakt voor hun eigen bevolking die amper eten kunt krijgen of dat ze leven in een verrotte situatie.Zelfs hard drugs verkopen om te overleven in brazil ,Laten we dan daar ook over praten dan behalve die colombiaanse cokesnuifie die fout zat met zijn overtreding.
Dat vind ik helemaal te gek voor woorden , wel klagen over die colombiaan of wie dan ook.
Brazilie moest eerst hun problemen oplossen en daarna zo iets organiseren .Maar helaas zijn er paar gericht op de voetbal dan de werkelijkheid hoe mensen daar leven met geen of minimum inkomen . zielig voor die speler dat wel , maar laat staan voor de mensen die helemaal niks hebben en hulp nodig hebben.Voetbal moet spannend en leuk zijn voor iedereen en niet op zo manier.Dat er ruzie ontstaat of dat mensen hard worden tegen elkaar en ondertussen worden de problemen niet verholpen in brazilie. Zeer vreemd maar wel waar .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |