gekochtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is geen voetbal meer. Dit is de verwijving van de voetbalsport, of misschien wel de corruptie. Iedere poep of scheet is een aanleiding om het spel stil te leggen en daarbij ook nog eens onduidelijk in je aanwijzingen zijn. Merkwaardig dat er maar 1 minuut blessuretijd is.![]()
![]()
![]()
Binnen VBL mag je natuurlijk niet in een jurkje aankomen he. Geacteerde stoerheid en overcompensatie hoort binnen het voetbalwereldje. Het is dat ik mijn haar en modtagje heb om mee te compenseren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze mogen het natuurlijk wel, en ze zullen het vast ook wel kunnen, maar ze kunnen het natuurlijk niet zo gracieus zoals ik.
Hou eens op met deze trieste stukjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is geen voetbal meer. Dit is de verwijving van de voetbalsport, of misschien wel de corruptie. Iedere poep of scheet is een aanleiding om het spel stil te leggen en daarbij ook nog eens onduidelijk in je aanwijzingen zijn. Merkwaardig dat er maar 1 minuut blessuretijd is.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw het kutvocht van je Fredposter wassen
MANSJESTER IS GEBRAINWASHT DOOR VIquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een gevulde koek, een banaan, een Snickers en een glas melk
ga je die gevulde koek nog opetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Ik wil die koek!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Hoezo gerucht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Henrys het volgende:
Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan dat Brazillie zoveel shemales heeft?
Jij hebt er ook geen verstand van, meermaals bewezen. Zelfs al wint Brazilië. Verder is dit de enige en laatste post van je waarop ik ga reageren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
ALLE HATERS + Alle mensen hier die riepen dat ik er geen verstand van heb en onzinnige dingen zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRED WORDT WERELDKAMPIOEN! Sterker nog HIJ IS AL WERELDKAMPIOEN. Deze wedstrijdjes zijn nog maar een formaliteit. Ze kunnen beter gewoon gelijk de beker aan Brazilië geven, want dit Brazilië stuurt alle overgebleven teams naar huis.
Overigens geen 3-1 voor Brazilië meer...Ik zeg: 6-0
Ga naar bed kut kleuter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
ALLE HATERS + Alle mensen hier die riepen dat ik er geen verstand van heb en onzinnige dingen zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRED WORDT WERELDKAMPIOEN! Sterker nog HIJ IS AL WERELDKAMPIOEN. Deze wedstrijdjes zijn nog maar een formaliteit. Ze kunnen beter gewoon gelijk de beker aan Brazilië geven, want dit Brazilië stuurt alle overgebleven teams naar huis.
Overigens geen 3-1 voor Brazilië meer...Ik zeg: 6-0
Ja en net nu Columbia aan het aandringen was en de betere wa... oh nee toch nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Zeker volle melk of niet dikkequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Nu je het zegt, ik mute mn TV niet meer in de reclame, zouden ze zoiets metenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Henrys het volgende:
Ik zie die autoreclame niet meer met die schreeuwende commentator. Is die eindelijk verbannen?
Mat ik een glas melkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Oh. Ik dacht dat als mannen een zomaar een jurk zouden aantrekken dit onder de 'ik heb schijt aan alles, ik ben stoer'-mentaliteit zou vallen. Blijkbaar heb ik de verkeerde impressie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen VBL mag je natuurlijk niet in een jurkje aankomen he. Geacteerde stoerheid en overcompensatie hoort binnen het voetbalwereldje. Het is dat ik mijn haar en modtagje heb om mee te compenseren.
Colombia heeft helemaal niets te vertellen. Dat het geen 3-0 staat is een wonder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en net nu Columbia aan het aandringen was en de betere wa... oh nee toch niet
DAT WAS GISTEREN ALquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING NEWS: Joran van der Sloot is getrouwd
Wat een hielenlikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |