Het blijft een baasje he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met het meisje dat werkt in de gevangeniswinkel voor meer info kies 1
gvd XDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Petrovic doet een eeuwige Simek imitatie.
Misschien zit hij wel in het stadion met zijn nieuwe vrouwtjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING NEWS: Joran van der Sloot is getrouwd
Wat een hielenlikker
Ik denk dat je "mag ik een glas melk" bedoelt ( MER communicatie jwz)quote:
Ben je arbeidsongeschikt, ga dan naar België.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alle afgekeurde gekken gaan naar dat stinkland
Na het WK is hij weg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
Waarom heeft Waterreus nog werk? Echt iedereen die ik ken heeft een hekel aan hem.
Oh kak, typoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat je "mag ik een glas melk" bedoelt ( MER communicatie jwz)
Maar dat mat wel, een glas halfvolle melk komt je kant op
Je vader en moeder hebben weinig invloed bij de NOS.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
Waarom heeft Waterreus nog werk? Echt iedereen die ik ken heeft een hekel aan hem.
Wat is er met die koek gebeurd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
goeie tipquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je arbeidsongeschikt, ga dan naar België.
Circle-jerk-clubjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
En dan houdt het nog niet op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Henrys het volgende:
oh oh bra bra pauw pauw pauwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vader en moeder hebben weinig invloed bij de NOS.
Het is een vraag en geen gebiedende wijsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent het vraagteken vergeten met je pretstudiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is een vraag en geen gebiedende wijs
[..]
Je bent het vraagteken vergeten met je pretstudie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |