SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het dan zelf ook doen, sukkelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die in zo'n topic hun post gaan editten
En ik niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
maar voor de rest ken ik eigenlijk alleen leuke VBL users zoals LR, Johannes, Karina, Jimbo, Muto..
Mij nu ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
maar voor de rest ken ik eigenlijk alleen leuke VBL users zoals LR, Johannes, Karina, Jimbo, Muto..
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt, waarom trekken ze geen kaarten dit WK
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
En het dan zelf ook doen, sukkel
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef kingmob het volgende:
Scheids is dus gewoon slecht, dat was ook echt donkergeel
Die noppen vol in zijn knie bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom fluit die scheidsrechter voor elke Braziliaan die naar de grond duikt___!
Daarnaast moet het hinderlijk zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of vertrekkend van eigen helft maar het blijft een vrouw
1. Heb ik al uitgelegd, is vanwege een weddenschap.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
1 lijkt me evident, want Jan Smit.
2 ook als je nog voor de laatste verdedigende man staat kan je nog buitenspel staan als de keeper ver uit zijn doel is gekomen.
|Envelopje gehad van blatter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer Fernandinho
Weer geen kaart
Wat is deze man...
Ik heb het niet over de laatste overtreding uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die noppen vol in zijn knie bedoel je?
Ik hoop dat ze dat nu niet in hun hoofd hebben. Maar ik herinner me dat nog heel goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een fout en je ligt een week later onder grond.
Ik zou ook nerveus zijn als je ziet wat er met Escobar is gebeurt na die eigen goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |