Wat is er mis met de OP dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Springt bij jullie het topic ook constant automatisch omhoog naar de OP?
Waar is die handdoek voor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef hottentot het volgende:
Zo supersnelle douche gehad, was in de machine, nieuw biertje en met een handdoek en een korte broek bij de bank.
Let's play
Zet je adblock uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Een mug heeft net mijn voet gestoken dus nu moet ik daar krabben maar dat kietelt weer hoe kom ik uit deze vicieuze cirkel
Misschien Nederland? Ik zie van Gaal wel weer wat bedenken, maar zonder Nigel wordt het moeilijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik zie geen land die Brazilië stoppen kan.
Maar we zijn van hetzelfde geslacht, dat mag nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid een troostende knuffel te geven om het goed te maken.
Niet zo ver, maar wel een stukje als de nieuwe postings automatisch opgehaald worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dan altijd dat GGGGMGMGMMMMGMM berichten zit te verwijderenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet zo ver, maar wel een stukje als de nieuwe postings automatisch opgehaald worden.
Zijn aanwezigheid bij het kijkende publiek ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Kluuns grap wordt niet gewaardeerd bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |