Wat is er mis met de OP dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Springt bij jullie het topic ook constant automatisch omhoog naar de OP?
Waar is die handdoek voor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef hottentot het volgende:
Zo supersnelle douche gehad, was in de machine, nieuw biertje en met een handdoek en een korte broek bij de bank.
Let's play
Zet je adblock uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Een mug heeft net mijn voet gestoken dus nu moet ik daar krabben maar dat kietelt weer hoe kom ik uit deze vicieuze cirkel
Moderators hoeven niet grappig te zijn.quote:
Misschien Nederland? Ik zie van Gaal wel weer wat bedenken, maar zonder Nigel wordt het moeilijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik zie geen land die Brazilië stoppen kan.
Maar we zijn van hetzelfde geslacht, dat mag nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid een troostende knuffel te geven om het goed te maken.
Niet zo ver, maar wel een stukje als de nieuwe postings automatisch opgehaald worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dan altijd dat GGGGMGMGMMMMGMM berichten zit te verwijderenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet zo ver, maar wel een stukje als de nieuwe postings automatisch opgehaald worden.
Zijn aanwezigheid bij het kijkende publiek ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Kluuns grap wordt niet gewaardeerd bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |