is goed met je...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
maar voor de rest ken ik eigenlijk alleen leuke VBL users zoals LR, Johannes, Karina, Jimbo, Muto..
Dat leek me evident.quote:
Mooie dame maar die lippenstift is er echt wat overquote:
quote:
Jammer jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom was je niet twee seconden later vraag ik mij dan af
Is ook gezeik natuurlijk. Hoe vaak staat een keeper nou voor zijn laatste verdediger in een aanval van de tegenpartij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
1. Heb ik al uitgelegd, is vanwege een weddenschap.
2. Wat? Serieus? Maar zo wordt het iig nooit uitgelegd en dat heb ik ook nog nooit zien gebeuren eigenlijk.
Onzin, die wedstrijd gaat gewoon gespeeld worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef _Minion het volgende:
Ik ben zo bang dat Nederland morgen niet doorgaat
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mooie dame maar die lippenstift is er echt wat over
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef _Minion het volgende:
Die zou je toch volblaffenquote:
Nederland is zoveel slechter dan al deze voetballende landenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef BB-King het volgende:
Met goed positiespel en snelle counters zie ik Nederland wel van dit Brazilië winnen.
Ze grijpen elke mogelijkheid aan om mij de grond in te boren. Gelukkig kan ik altijd nog op jou terugvallenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook gezeik natuurlijk. Hoe vaak staat een keeper nou voor zijn laatste verdediger in een aanval van de tegenpartij.
Je bent nu een van de weinige geaccepteerde vrouwenquote:
Van wat ik van Costa Rica heb gezien spelen ze matigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef _Minion het volgende:
Het kan eraf hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mooie dame maar die lippenstift is er echt wat over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |