Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt! En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
TV Slowchat Meet
Datum: 27 juli Waar: Centrale plaats, Utrecht of Amersfoort Wat: Gewoon beetje stelen beetje zuipen en dan van 19:30 tot 22:30 SBS6
Stel, je hebt kinderen en je neemt een oppasser in de arm om op de kids te passen als je er niet bent. Die oppasser plaatst elke keer foto's samen met de kinderen op bijv. Facebook, verschillende momenten, samen tv kijken, samen eten, samen spelen, etc. Hoe zou je dat als ouder vinden?
Stel, je hebt kinderen en je neemt een oppasser in de arm om op de kids te passen als je er niet bent. Die oppasser plaatst elke keer foto's samen met de kinderen op bijv. Facebook, verschillende momenten, samen tv kijken, samen eten, samen spelen, etc. Hoe zou je dat als ouder vinden?
Ga dan zelf op je kinderen passen
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
ik zou zeggen: neuk zelf een stel kinderen bij elkaar maar plaats niet die van mij op jouw facebook
ik zou zeggen: neuk zelf een stel kinderen bij elkaar maar plaats niet die van mij op jouw facebook
Dit vind ik dus ook
Ken dus iemand die op zo'n 10 kinderen past. Elke dag zie ik dus wel een foto van haar met een van die kinderen langs komen.. irriteer me er dood aan en denk dat de ouders het helemaal niet weten.
Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef Studiotje het volgende: n oppasser in de arm om op de kids te passen als je er niet bent. Die oppasser plaatst elke keer foto's samen met de kinderen op bijv. Facebook, verschillende momenten, samen tv kijken, same
Op vrijdag 4 juli 2014 22:44 schreef Pizzalucht het volgende: Ik ga morgen terug naar mijn roots om naar het WK te kijken Wel jammer dat het zo laat is
Ik ben er juist blij om. Ik moet tot 21.00 werken, en heb nu alsnog de tijd om mij om te kleden en alles
Dat is wel vervelend dan En een stapelbed, mja mj. Misschien veel zuipen, dat het dan meevalt.
[..]
Broodjes, en alles.
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nog Maar daar wilt ze vast zelf in liggen Mijn vader is ondertussen een uitbrakstation geworden als we geen zin hebben om naar huis te gaan
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nog Maar daar wilt ze vast zelf in liggen Mijn vader is ondertussen een uitbrakstation geworden als we geen zin hebben om naar huis te gaan
Slaap jij bij je zus
ik vind het zelf fucking irritant om allemaal losse posts te zien, dus vandaar multiquoten
Ah, ok.
Maar doe jij ook voor de vulploeg wel eens pizza maken Als wij namelijk maaltijdvergoeding hebben maken de broodmeisjes altijd onze pizza en kipvingers
Maar doe jij ook voor de vulploeg wel eens pizza maken Als wij namelijk maaltijdvergoeding hebben maken de broodmeisjes altijd onze pizza en kipvingers
Jup, als mensen hier willen eten, en gebruik willen maken van de oven, dan fixen wij dat voor ze.
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkel
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkel
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Wat
Als bij ons klanten het magagzijn in zouden komen denk ik dat de baas toch wel wat anders zou zeggen
Of zelfscannen, controle krijgen, doos doet iets fout, moet alles opnieuw scannen, vergeet de helft. 50 euro afgerekend terwijl er toch iets van 107 op de scanner stond.
Of zelfscannen, controle krijgen, doos doet iets fout, moet alles opnieuw scannen, vergeet de helft. 50 euro afgerekend terwijl er toch iets van 107 op de scanner stond.
Mensen die denken dat het gratis is. Zit allang bij het andere product in verrekend
Dat was wel grappig soms. Prijswijziging van product A in bijv, week 20, en in week 22 was er een aanbieding van product A, waarin de aanbieding de oude prijs was
Maar veel aanbieding heb je toch ooit nodig en houden zich lang. Knoor maaltijd mixen, of frisdrank, of koffie. Heb je toch eens in de zoveel tijd nodig, dus dan haal ik het in de aanbieding en spaar je best veel uit
Ik heb met kerst eens iemannd zien huilen omdat de slagroom op was
Dan ben je ook gewoon oerdom. Ik vind klanten die 2 dagen voor kerst, of korter voor kerst producten kopen die ze al een week van tevoren kunnen halen, maar dat niet doen, gewoon oerdom
Dan ben je ook gewoon oerdom. Ik vind klanten die 2 dagen voor kerst, of korter voor kerst producten kopen die ze al een week van tevoren kunnen halen, maar dat niet doen, gewoon oerdom
Maar de echt verse slagroom blijft niet zo lang goed
sowieso dom om met de kerst extra uitgebreid te gaan eten
Er bestaat een idee ergens in mijn hoofd om een maand lang ergens in Murica te wonen, kijken hoe het is en dan beslissen om te emigreren of niet.
Ik zou er zo gaan wonen, maar alleen als ik zekerheid op een fatsoenlijke baan had. En niet in NYC. Geweldig stad, maar echt wonen/werken doe ik liever ergens in Cali
Ik zou er zo gaan wonen, maar alleen als ik zekerheid op een fatsoenlijke baan had. En niet in NYC. Geweldig stad, maar echt wonen/werken doe ik liever ergens in Cali
Familie woont in SanFran en Los Angeles, kan daar een keer blijven voor een tijdje, sowieso de westkust. Continentale vluchten in de US is toch best te betalen, dus NY zie je dan ook wel genoeg
Familie woont in SanFran en Los Angeles, kan daar een keer blijven voor een tijdje, sowieso de westkust. Intercontinentale vluchten in de US is toch best te betalen, dus NY zie je dan ook wel genoeg
Joh, als je familie daar hebt snap ik echt niet waarom je er nog nooit geweest bent!?
Gewoon doen. Vlucht is duur, mar als je onderkomen hebt valt het wel mee en het is het meer dn waard
Eerst nog deze zomer een dagje Londen voor 35 euro
Londen vond ik wel ok, maar ik denk dat ik het nu meer kan waarderen dan toen. NYC is echt gewoon een wereld op zich, de 1e keer daar was echt met open mond rondlopen
Londen vond ik wel ok, maar ik denk dat ik het nu meer kan waarderen dan toen. NYC is echt gewoon een wereld op zich, de 1e keer daar was echt met open mond rondlopen
Mja... maar londen dichtbij. en ik hou van die stad. gewoon het hele sfeertje daar. Heerlijk