En dit, gewoon broodje hamburgerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sowieso dom om met de kerst extra uitgebreid te gaan eten
kies dan een staat waar je een wapen mag hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zou er zo gaan wonen, maar alleen als ik zekerheid op een fatsoenlijke baan had. En niet in NYC. Geweldig stad, maar echt wonen/werken doe ik liever ergens in Cali
Ik hoorde al geschreeuw buiten maar dat was zeker weer voetbalquote:
Familie woont in SanFran en Los Angeles, kan daar een keer blijven voor een tijdje, sowieso de westkust. Continentale vluchten in de US is toch best te betalen, dus NY zie je dan ook wel genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zou er zo gaan wonen, maar alleen als ik zekerheid op een fatsoenlijke baan had. En niet in NYC. Geweldig stad, maar echt wonen/werken doe ik liever ergens in Cali
True, maar je moet soms concessies maken met populaire producten, en zeker rond kerst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar de echt verse slagroom blijft niet zo lang goed
Dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sowieso dom om met de kerst extra uitgebreid te gaan eten
Weetje niet hoeveel bonnen je dan nodig hebt, en dan op vakantie in de vuilnisbak gaan graven zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]zo'n kans laten liggen om het ook eens voor elkaar te krijgen om 100 flessen cola te kopen voor 10 cent totaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weetje niet hoeveel bonnen je dan nodig hebt, en dan op vakantie in de vuilnisbak gaan graven zeker
dikzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjahquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar je moet soms concessies maken met populaire producten, en zeker rond kerst.
[..]
Dat ontken ik ook niet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weetje niet hoeveel bonnen je dan nodig hebt, en dan op vakantie in de vuilnisbak gaan graven zeker
niet je eigen pindakaas & drop meegenomen uit nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Joh, als je familie daar hebt snap ik echt niet waarom je er nog nooit geweest bent!?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Familie woont in SanFran en Los Angeles, kan daar een keer blijven voor een tijdje, sowieso de westkust. Intercontinentale vluchten in de US is toch best te betalen, dus NY zie je dan ook wel genoeg
ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet je eigen pindakaas & drop meegenomen uit nederland?
Dat natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
TjahJe kan ook gewoon niet gaan huilen en het bij een andere winkel proberen
Jawelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet je eigen pindakaas & drop meegenomen uit nederland?
Is er gewoon nog niet van gekomen. Wil het wel doen, maar eerst naar NYC.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh, als je familie daar hebt snap ik echt niet waarom je er nog nooit geweest bent!?![]()
Gewoon doen. Vlucht is duur, mar als je onderkomen hebt valt het wel mee en het is het meer dn waard
Van die mensen die tegen gewoon personeel gaan dreigen naar de concurrent te gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook.Ach niet ons probleem
Ook prima. Echt fenomenale stad. Maat van me heeft het last minute geboekt. Echt doen, al het geld meer dan waard..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is er gewoon nog niet van gekomen. Wil het wel doen, maar eerst naar NYC.Toch. echt. Dat eerst, dan de rest.
Going to do that.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook prima. Echt fenomenale stad. Maat van me heeft het last minute geboekt. Echt doen, al het geld meer dan waard..
En ik heb altijd een kingsize boodschappenkarquote:
Londen vond ik wel ok, maar ik denk dat ik het nu meer kan waarderen dan toen. NYC is echt gewoon een wereld op zich, de 1e keer daar was echt met open mond rondlopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Going to do that.
Eerst nog deze zomer een dagje Londen voor 35 euro![]()
Kom bij mij in de Plus, regel ik je wel ietsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:30 schreef appelen het volgende:
[..]hopelijk, eerst nog even aangenomen worden
Mja... maar londen dichtbij. en ik hou van die stad. gewoon het hele sfeertje daar. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Londen vond ik wel ok, maar ik denk dat ik het nu meer kan waarderen dan toen. NYC is echt gewoon een wereld op zich, de 1e keer daar was echt met open mond rondlopen
Ik voel me altijd wel stoer als ik met een tas van de concurrent de winkel binnen loopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Van die mensen die tegen gewoon personeel gaan dreigen naar de concurrent te gaan![]()
Wat zal ons dat boeien
Jup, maar ik vond het toen ik er was niet zo leuk, nu kan ik het veel meer waarderen dat hele Engelse.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mja... maar londen dichtbij. en ik hou van die stad. gewoon het hele sfeertje daar. Heerlijk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kom bij mij in de Plus, regel ik je wel ietsWel elke keer ver fietsen...
Londonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mja... maar londen dichtbij. en ik hou van die stad. gewoon het hele sfeertje daar. Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |