quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt.
Vooral die dingen met "Gratis ding er bij" ik ben zo makkelijk over te halen.
En je hebt zeker altijd over?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik heb de laatste tijd vaak dat het product dat op mn lijstje staat in de aanbieding isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt.
Mensen die denken dat het gratis is. Zit allang bij het andere product in verrekendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt.
quote:
Ik heb met kerst eens iemannd zien huilen omdat de slagroom op wasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zich zo druk maken om boodschappen?Ik ben ook altijd in 5 minuten weer buiten.
dit..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het gratis is. Zit allang bij het andere product in verrekend
moet je aan extreme couponing gaan doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alhoewel echt aanbiedingen shoppen ook leuk is.
Of zelfscannen, controle krijgen, doos doet iets fout, moet alles opnieuw scannen, vergeet de helft. 50 euro afgerekend terwijl er toch iets van 107 op de scanner stond.
weet ik. Alsnog. zwakte voor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het gratis is. Zit allang bij het andere product in verrekend
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik heb met kerst eens iemannd zien huilen omdat de slagroom op was
"Niet geldig i.s.m andere aanbiedingen"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet je aan extreme couponing gaan doen
Dat was wel grappig soms.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd gewoon alles ingeladen, ga toch niet op vakantie om te couponenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Niet geldig i.s.m andere aanbiedingen"
programma is daarintegen wel echt geweldig, zou het echt graag een keer willen doen in the Murica
Er bestaat een idee ergens in mijn hoofd om een maand lang ergens in Murica te wonen, kijken hoe het is en dan beslissen om te emigreren of niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd gewoon alles ingeladen, ga toch niet op vakantie om te couponen
Dan ben je ook gewoon oerdom. Ik vind klanten die 2 dagen voor kerst, of korter voor kerst producten kopen die ze al een week van tevoren kunnen halen, maar dat niet doen, gewoon oerdomquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik heb met kerst eens iemannd zien huilen omdat de slagroom op was
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd gewoon alles ingeladen, ga toch niet op vakantie om te couponen
Dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon oerdom. Ik vind klanten die 2 dagen voor kerst, of korter voor kerst producten kopen die ze al een week van tevoren kunnen halen, maar dat niet doen, gewoon oerdom
Maar de echt verse slagroom blijft niet zo lang goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon oerdom. Ik vind klanten die 2 dagen voor kerst, of korter voor kerst producten kopen die ze al een week van tevoren kunnen halen, maar dat niet doen, gewoon oerdom
sowieso dom om met de kerst extra uitgebreid te gaan etenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou er zo gaan wonen, maar alleen als ik zekerheid op een fatsoenlijke baan had. En niet in NYC. Geweldig stad, maar echt wonen/werken doe ik liever ergens in Caliquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er bestaat een idee ergens in mijn hoofd om een maand lang ergens in Murica te wonen, kijken hoe het is en dan beslissen om te emigreren of niet.
En dan kapot gooien op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]zo'n kans laten liggen om het ook eens voor elkaar te krijgen om 100 flessen cola te kopen voor 10 cent totaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |