je broek ophijsen terwijl je de goedkope rijst in de onderste bak legt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten daadwerkelijk iets doen op het werk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oom van me is ook vrachtautochauffeuur. Toen ik 8 was ofzo mocht ik meerijden en toeteren, dat was geweldig
AH, tokkieklanten he?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarover klanten (achteraf) zeiken. Zelfs als bepaalde zaken meer een service zijn, dan een verplichting.
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkelquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkel![]()
Euroshopperbierquote:
Hahahaha wat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkel![]()
Schultenbrauquote:
quote:
Watquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
hahaha ja xDDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
je broek ophijsen terwijl je de goedkope rijst in de onderste bak legt?
Aight thanks jeweetzelluf, maar wel altijd goede en lekkere gebakken broodjes, voldoen altijd aan de kwaliteitsgarantie wet/regelgevingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |