quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Maar doe jij ook voor de vulploeg wel eens pizza makenAls wij namelijk maaltijdvergoeding hebben maken de broodmeisjes altijd onze pizza en kipvingers
[..]
Ik heb nog nooit een post van jou zo gewaardeerd als deze
Had ze gezien op PP en dat was misschien de mooiste avond van mn leven![]()
Neemt minder ruimte in dan losse posts.quote:
Oh echtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
SuperhipDe "hippe" tent verschuift elk jaar zo'n beetje, waar iedereen dan naartoe gaat, al het andere is leeg
Alles zit ook naast elkaar op de markt
En regels![]()
![]()
Bij ons in het dorp deden ze dat gewoon, gaf je een feestje dan kreeg je gewoon 5 voorgebakken stokbroden mee als je daarom vroeg
[..]
Ik heb nog nooit een post van jou zo gewaardeerd als deze
Had ze gezien op PP en dat was misschien de mooiste avond van mn leven![]()
Kwaliteit in een superquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neemt minder ruimte in dan losse posts.
[..]
Oh echtDat is wel een grappige verandering.
Ik doe het ook wel, op gewoon brood na. Dat kan ik ivm kwaliteitsgarantie en wet/regelgeving echt niet maken.
Je bent echt een heldinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een brood gaat 53 minuten de oven, een ander broodsoort 12 minuten, en weer een ander moet er 14 minuten in.
[..]
Mijn UI bedoel je?
[..]
Jup, als mensen hier willen eten, en gebruik willen maken van de oven, dan fixen wij dat voor ze.
Bohhhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, mede fanDat is altijd +1 Meeste mensen vinden LP namelijk kut.
Ga trucks posten jij
Nou, ik had dus eens zon nieuwe meid die me de pizza (en kipvingers) verpest had en dat is echtquote:
Kipvingers?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nou, ik had dus eens zon nieuwe meid die me de pizza (en kipvingers) verpest had en dat is echt![]()
Dus ik waardeer die eckte broodmeisjes
Oom van me is ook vrachtautochauffeuur. Toen ik 8 was ofzo mocht ik meerijden en toeteren, dat was geweldigquote:
#Rebelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haten op wet- en regelgevingproletariėr
[..]
Haha valt mee.
vies dikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En pizzaPerfecte maaltijd, 1 diepvriespizza is te weinig
Heey die tim?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oom van me is ook vrachtautochauffeuur. Toen ik 8 was ofzo mocht ik meerijden en toeteren, dat was geweldig
Je verantwoordelijk voelen voor de kwaliteitsgarantie als mensen zelf een voorgebakken brood vragenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neemt minder ruimte in dan losse posts.
[..]
Oh echtDat is wel een grappige verandering.
Ik doe het ook wel, op gewoon brood na. Dat kan ik ivm kwaliteitsgarantie en wet/regelgeving echt niet maken.
Je moest eens weten waarover klanten (achteraf) zeiken. Zelfs als bepaalde zaken meer een service zijn, dan een verplichting.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je verantwoordelijk voelen voor de kwaliteitsgarantie als mensen zelf een voorgebakken brood vragen
Pak maar een maaltijdsaladequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten daadwerkelijk iets doen op het werk
je broek ophijsen terwijl je de goedkope rijst in de onderste bak legt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten daadwerkelijk iets doen op het werk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oom van me is ook vrachtautochauffeuur. Toen ik 8 was ofzo mocht ik meerijden en toeteren, dat was geweldig
AH, tokkieklanten he?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarover klanten (achteraf) zeiken. Zelfs als bepaalde zaken meer een service zijn, dan een verplichting.
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkelquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkel![]()
Euroshopperbierquote:
Hahahaha wat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij de c1000 zijn pas tokkie klanten. Als de appelmoes op is en ze komen via de achterkant binnen door de zwarte flap deuren en achter is ook geen appelmoes meer dan is het een kut winkel![]()
Schultenbrauquote:
quote:
Watquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
hahaha ja xDDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
je broek ophijsen terwijl je de goedkope rijst in de onderste bak legt?
Aight thanks jeweetzelluf, maar wel altijd goede en lekkere gebakken broodjes, voldoen altijd aan de kwaliteitsgarantie wet/regelgevingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |