quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Maar doe jij ook voor de vulploeg wel eens pizza makenAls wij namelijk maaltijdvergoeding hebben maken de broodmeisjes altijd onze pizza en kipvingers
[..]
Ik heb nog nooit een post van jou zo gewaardeerd als deze
Had ze gezien op PP en dat was misschien de mooiste avond van mn leven![]()
Neemt minder ruimte in dan losse posts.quote:
Oh echtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
SuperhipDe "hippe" tent verschuift elk jaar zo'n beetje, waar iedereen dan naartoe gaat, al het andere is leeg
Alles zit ook naast elkaar op de markt
En regels![]()
![]()
Bij ons in het dorp deden ze dat gewoon, gaf je een feestje dan kreeg je gewoon 5 voorgebakken stokbroden mee als je daarom vroeg
[..]
Ik heb nog nooit een post van jou zo gewaardeerd als deze
Had ze gezien op PP en dat was misschien de mooiste avond van mn leven![]()
Kwaliteit in een superquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neemt minder ruimte in dan losse posts.
[..]
Oh echtDat is wel een grappige verandering.
Ik doe het ook wel, op gewoon brood na. Dat kan ik ivm kwaliteitsgarantie en wet/regelgeving echt niet maken.
Je bent echt een heldinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een brood gaat 53 minuten de oven, een ander broodsoort 12 minuten, en weer een ander moet er 14 minuten in.
[..]
Mijn UI bedoel je?
[..]
Jup, als mensen hier willen eten, en gebruik willen maken van de oven, dan fixen wij dat voor ze.
Bohhhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, mede fanDat is altijd +1 Meeste mensen vinden LP namelijk kut.
Ga trucks posten jij
Nou, ik had dus eens zon nieuwe meid die me de pizza (en kipvingers) verpest had en dat is echtquote:
Kipvingers?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nou, ik had dus eens zon nieuwe meid die me de pizza (en kipvingers) verpest had en dat is echt![]()
Dus ik waardeer die eckte broodmeisjes
Oom van me is ook vrachtautochauffeuur. Toen ik 8 was ofzo mocht ik meerijden en toeteren, dat was geweldigquote:
#Rebelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haten op wet- en regelgevingproletariėr
[..]
Haha valt mee.
vies dikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En pizzaPerfecte maaltijd, 1 diepvriespizza is te weinig
Heey die tim?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oom van me is ook vrachtautochauffeuur. Toen ik 8 was ofzo mocht ik meerijden en toeteren, dat was geweldig
Je verantwoordelijk voelen voor de kwaliteitsgarantie als mensen zelf een voorgebakken brood vragenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neemt minder ruimte in dan losse posts.
[..]
Oh echtDat is wel een grappige verandering.
Ik doe het ook wel, op gewoon brood na. Dat kan ik ivm kwaliteitsgarantie en wet/regelgeving echt niet maken.
Je moest eens weten waarover klanten (achteraf) zeiken. Zelfs als bepaalde zaken meer een service zijn, dan een verplichting.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je verantwoordelijk voelen voor de kwaliteitsgarantie als mensen zelf een voorgebakken brood vragen
Pak maar een maaltijdsaladequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten daadwerkelijk iets doen op het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |