Dat is wel vervelend danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nooit meer terug naar Rotterdam denk ik
Moet ik bij mijn vader blijven slapen in een stapelbed met mijn broertje
Broodjes, en alles.quote:
leugens, in alkmaar kennen ze maar 1 baanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend danEn een stapelbed, mja mj. Misschien veel zuipen, dat het dan meevalt.
[..]
Broodjes, en alles.
De mannen, jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leugens, in alkmaar kennen ze maar 1 baan
[ afbeelding ]
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nogquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend danEn een stapelbed, mja mj. Misschien veel zuipen, dat het dan meevalt.
[..]
Broodjes, en alles.
Diepvries opwarmen jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Broodjes, en alles.
Slaap jij bij je zusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nog![]()
Maar daar wilt ze vast zelf in liggenMijn vader is ondertussen een uitbrakstation geworden als we geen zin hebben om naar huis te gaan
Nee bij mijn vader, en daar staat nog een bed van mijn zus.quote:
dit... soms heeft je magnetron niet het aantal Watt dat op de verkapping staat, dus moet je rekenen hoelang het in de magnetron moetquote:
Wel zo gezellig toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nog![]()
Maar daar wilt ze vast zelf in liggenMijn vader is ondertussen een uitbrakstation geworden als we geen zin hebben om naar huis te gaan
Neuh sommige zijn al vers voorgebakken, en bakken wij enkel af. Daar is geen diepvries bij geweest.quote:
De strugglesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit... soms heeft je magnetron niet het aantal Watt dat op de verkapping staat, dus moet je rekenen hoelang het in de magnetron moet
Tjah, weet niet of mijn vader het zo leuk vindtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel zo gezellig toch?
[..]
Neuh sommige zijn al vers voorgebakken, en bakken wij enkel af. Daar is geen diepvries bij geweest.
Ja je warmt alleen op ja maakt zelf niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel zo gezellig toch?
[..]
Neuh sommige zijn al vers voorgebakken, en bakken wij enkel af. Daar is geen diepvries bij geweest.
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tjah, weet niet of mijn vader het zo leuk vindt
Krijg je asbestbroodjes van bakkerslandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat kan echt niet meer anno 2014 in een supermarkt.
Appelen en flips hebben een datequote:
hopelijk snelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hallon, wanneer ga je weer naar Soundgarden
banaangodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hallon, wanneer ga je weer naar Soundgarden
Mwah weet nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo?Omdat hij ook wil dat jullie om andere redenen langskomen
Ik wacht op de tourdata van Chase&Status en Linkin Parkquote:
Geven jullie ook voorgebakken broden mee als mensen daarom vragen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat kan echt niet meer anno 2014 in een supermarkt.
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mwah weet nietMijn vader is niet zo van de emoties dus hij zal dat dan niet vertellen/laten merken.
Maar is wel tof om iedereen weer een keer te zien![]()
En als ze winnen natuurlijk een afterparty in het hippe Veenendaal
Nope. Bevroren stokbrood/pistolets willen we nog wel eens meegeven, maar eigenlijk mag dat ook al niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Geven jullie ook voorgebakken broden mee als mensen daarom vragen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
FLips![]()
Ben je fabrieksmedewerker
Dingen in dozen stoppen ofzo
Bakker in de locale superquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
FLips![]()
Ben je fabrieksmedewerker
Dingen in dozen stoppen ofzo
Bij de appiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Is Veenendaal hip, ja? Ik ben daar nog nooit geweest.
[..]
Nope. Bevroren stokbrood/pistolets willen we nog wel eens meegeven, maar eigenlijk mag dat ook al niet.
[..]Banaan
Nee joh, broodmeisje toch.
In de supermarkt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
[..]
Nope. Bevroren stokbrood/pistolets willen we nog wel eens meegeven, maar eigenlijk mag dat ook al niet.
[..]Banaan
Hoelang moet zn broodje nu zodat die echt lekker isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
[..]
[..]Banaan
ouiquote:
ik vind het zelf fucking irritant om allemaal losse posts te zien, dus vandaar multiquotenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In de supermarkt?![]()
Je hoeft niet perse 20 posts te multiquoten eh, egwoon sneller reageren
linkin parkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik wacht op de tourdata van Chase&Status en Linkin Park![]()
Maar Oasis zal ik nooit meer kunnen zien zoals ze waren![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui
[..]
ik vind het zelf fucking irritant om allemaal losse posts te zien, dus vandaar multiquoten
Ah, ok.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui
[..]
ik vind het zelf fucking irritant om allemaal losse posts te zien, dus vandaar multiquoten
Maar mobielquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui
[..]
Superhipquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
[..]
[..]Banaan
Ik heb nog nooit een post van jou zo gewaardeerd als dezequote:
Een brood gaat 53 minuten de oven, een ander broodsoort 12 minuten, en weer een ander moet er 14 minuten in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoelang moet zn broodje nu zodat die echt lekker is
Mijn UI bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, wie heeft de TT? Want ik vind dat Flipsje echt wel even in de OP erbij moet
Jup, als mensen hier willen eten, en gebruik willen maken van de oven, dan fixen wij dat voor ze.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Maar doe jij ook voor de vulploeg wel eens pizza makenAls wij namelijk maaltijdvergoeding hebben maken de broodmeisjes altijd onze pizza en kipvingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |