Dat is wel vervelend danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nooit meer terug naar Rotterdam denk ik
Moet ik bij mijn vader blijven slapen in een stapelbed met mijn broertje
Broodjes, en alles.quote:
leugens, in alkmaar kennen ze maar 1 baanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend danEn een stapelbed, mja mj. Misschien veel zuipen, dat het dan meevalt.
[..]
Broodjes, en alles.
De mannen, jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leugens, in alkmaar kennen ze maar 1 baan
[ afbeelding ]
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nogquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend danEn een stapelbed, mja mj. Misschien veel zuipen, dat het dan meevalt.
[..]
Broodjes, en alles.
Diepvries opwarmen jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Broodjes, en alles.
Slaap jij bij je zusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nog![]()
Maar daar wilt ze vast zelf in liggenMijn vader is ondertussen een uitbrakstation geworden als we geen zin hebben om naar huis te gaan
Nee bij mijn vader, en daar staat nog een bed van mijn zus.quote:
dit... soms heeft je magnetron niet het aantal Watt dat op de verkapping staat, dus moet je rekenen hoelang het in de magnetron moetquote:
Wel zo gezellig toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh wacht, bed van mijn zus staat er ook nog![]()
Maar daar wilt ze vast zelf in liggenMijn vader is ondertussen een uitbrakstation geworden als we geen zin hebben om naar huis te gaan
Neuh sommige zijn al vers voorgebakken, en bakken wij enkel af. Daar is geen diepvries bij geweest.quote:
De strugglesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit... soms heeft je magnetron niet het aantal Watt dat op de verkapping staat, dus moet je rekenen hoelang het in de magnetron moet
Tjah, weet niet of mijn vader het zo leuk vindtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel zo gezellig toch?
[..]
Neuh sommige zijn al vers voorgebakken, en bakken wij enkel af. Daar is geen diepvries bij geweest.
Ja je warmt alleen op ja maakt zelf niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel zo gezellig toch?
[..]
Neuh sommige zijn al vers voorgebakken, en bakken wij enkel af. Daar is geen diepvries bij geweest.
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tjah, weet niet of mijn vader het zo leuk vindt
Krijg je asbestbroodjes van bakkerslandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat kan echt niet meer anno 2014 in een supermarkt.
Appelen en flips hebben een datequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |