ik zou zeggen: neuk zelf een stel kinderen bij elkaar maar plaats niet die van mij op jouw facebookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Oke oke, even serieus. Gewoon jullie mening.
Stel, je hebt kinderen en je neemt een oppasser in de arm om op de kids te passen als je er niet bent. Die oppasser plaatst elke keer foto's samen met de kinderen op bijv. Facebook, verschillende momenten, samen tv kijken, samen eten, samen spelen, etc. Hoe zou je dat als ouder vinden?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef Stickertje het volgende:
Azealia Banks ( nog nooit van gehoord )
opkomst publiek 5 minuten voor concert begint ( noorwegen )
[ afbeelding ]
^dit is serieus overigens..
Lijkt me supertofquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Stel, je hebt kinderen en je neemt een oppasser in de arm om op de kids te passen als je er niet bent. Die oppasser plaatst elke keer foto's samen met de kinderen op bijv. Facebook, verschillende momenten, samen tv kijken, samen eten, samen spelen, etc. Hoe zou je dat als ouder vinden?
'De kids'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Dit vind ik dus ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zou zeggen: neuk zelf een stel kinderen bij elkaar maar plaats niet die van mij op jouw facebook
Echt fantastischquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef Studiotje het volgende:
n oppasser in de arm om op de kids te passen als je er niet bent. Die oppasser plaatst elke keer foto's samen met de kinderen op bijv. Facebook, verschillende momenten, samen tv kijken, same
Dat was leuk in 2004 niet meer in 2014quote:
ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat was grappig, 10 jaar geleden oid
quote:
Deze was toch ook in de Bassie&Adriaan. Waren ze buiten gingen ze zich verstoppen achter één takjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |