Hm. Dat zegt zij dus? Wat is er mis met verward raken, als beide partijen niets tegen eventuele gevoelens hebben? Zijn er redenen om het bij alleen seks te houden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:50 schreef Aisomont het volgende:
CC, het is juist leuk als er een serieus antwoord komt! Kan ik haar DM'en dat mijne groter is enzo![]()
PS: ik ben een beetje in dubio over het feit of half seks voor de seks iets voor mij is of dat ik er alleen maar heel erg verward door raak, aldus mijn laatste date-ervaring, om maar ontopic te blijven.
Nee dat zeg ik. Aan de ene kant maakt het mij niet uit, aan de andere kant heb ik zoiets van 'is dit het?', en dat is niet bepaald handig. Ik twijfel zelfs half over of ik het wel écht wilde, of dat ik mijzelf half heb meegesleept. Niet haar schuld, wel mijne. Maar het is dus vaag en ik ben verward. Ja, er zijn redenen om het alleen bij seks te houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Dat zegt zij dus? Wat is er mis met verward raken, als beide partijen niets tegen eventuele gevoelens hebben? Zijn er redenen om het bij alleen seks te houden?
Sja, die twijfel hoort bij seks-om-de-seks, tenzij je compleet losstaat van je gevoelens en die mensen zijn maar eng. Is het iemand waar je gevoelens voor zou kunnen krijgen? Of vind je het juist meh omdat je niets voor dr voelt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:55 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik. Aan de ene kant maakt het mij niet uit, aan de andere kant heb ik zoiets van 'is dit het?', en dat is niet bepaald handig. Ik twijfel zelfs half over of ik het wel écht wilde, of dat ik mijzelf half heb meegesleept. Niet haar schuld, wel mijne. Maar het is dus vaag en ik ben verward. Ja, er zijn redenen om het alleen bij seks te houden.
Nee, geen gevoelens en gaan ook niet komen ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sja, die twijfel hoort bij seks-om-de-seks, tenzij je compleet losstaat van je gevoelens en die mensen zijn maar eng. Is het iemand waar je gevoelens voor zou kunnen krijgen? Of vind je het juist meh omdat je niets voor dr voelt?
Verkapte kijk-mij-niet-met-mijn-lul-denken-postquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind seks-om-seks helemaal niks
Dan maar geen echte man
Maar je hebt wel een leuke tijd met haar? Of is het echt insert somewhere close, preferably moist, thrust, repeat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee, geen gevoelens en gaan ook niet komen ook
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Alsjeblieft Nikkie. ALSJEBLIEFT. for the love of god.
Stop met dat ge-hihi achter elke regel.
Ook niet lekker terrassen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaaa, spuit elf.
Verder niet zoveel te zeggen. Dit is kansloos dateweer voor mij, veel te warm.
Optie 1, ik doe niet aan optie 2, wel een beetje intelligentie enzo he!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke tijd met haar? Of is het echt insert somewhere close, preferably moist, thrust, repeat?
Machtig mooi toch dat fokquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:41 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Optie 1, ik doe niet aan optie 2, wel een beetje intelligentie enzo he!
Wellicht binnenkort 1quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Net nog gedaanLekker "mensen" gekeken met een vriendin.
Jij leuke dates nog op de planning?
Via PaiQ. Al kende ik deze al, dus is het een tweede date inmiddels.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Helemaal datingsitevrij gehosseld of via Paiq?
Eh, en het probleem is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:50 schreef Aisomont het volgende:
CC, het is juist leuk als er een serieus antwoord komt! Kan ik haar DM'en dat mijne groter is enzo![]()
PS: ik ben een beetje in dubio over het feit of half seks voor de seks iets voor mij is of dat ik er alleen maar heel erg verward door raak, aldus mijn laatste date-ervaring, om maar ontopic te blijven.
Ik hoop dat je inziet dat intelligentie an sich mij niet boeit. Als er íets is wat ik geleerd heb van al die dates is het wel dat het niveau dat mensen doen vrij weinig zegt over wat voor intellectuele klik ik met iemand heb. Hoewel het optie 1 is, ligt dat niet aan intelligentie maar aan dat ik geen seks kan hebben met iemand waar ik niet iets van een band mee hebquote:
Ik had seksquote:
Wat weiss dus al zegt. Ik volg het ook even niet wat het probleem nu precies is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik had seks![]()
Nee, het probleem is dat ik verward ben, dat lijkt mij toch ook wel vrij duidelijk zeg maar
Ik weet niet wat jij hebt gelezen? Heb helemaaaal niet gezegd dat ze dom is ofzo. Ik zit juist te zeggen dat dat niet uitmaakt, maar ze ís het niet eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef Weissman het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet.
Je hebt sex met haar, begint daardoor emoties te ontwikkelen maar je vind haar te dom voor een relatie?
Wees dan eens duidelijk man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gelezen? Heb helemaaaal niet gezegd dat ze dom is ofzo. Ik zit juist te zeggen dat dat niet uitmaakt, maar ze ís het niet eensen ik heb ook niets over emoties gezegd.
Okee. Was even bang dat ik er niet van kon slapen vanavond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet dat intelligentie an sich mij niet boeit. Als er íets is wat ik geleerd heb van al die dates is het wel dat het niveau dat mensen doen vrij weinig zegt over wat voor intellectuele klik ik met iemand heb. Hoewel het optie 1 is, ligt dat niet aan intelligentie maar aan dat ik geen seks kan hebben met iemand waar ik niet iets van een band mee heb
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:18 schreef eefje801 het volgende:
Okee, pareltje van Wordfeud (ja ja ik ben aan de smartphone), dé online spelletjes en datingapp
Jeroen: En wie is eefje?
Eefje: Iemand die van scrabble houdt en wie is jaren? (ja autocorrectie)
Jeroen: Ik heet Jeroen, 51. Geen jaren. Dat zal een andere speler zijn.. Slet! Speel je met meerderen??? Nee toch??
En dat was grappig bedoeld hoor.
Dus.. wie ben je wel?
Zie mijn eerdere vragen hierboven??
Dag dan hoor, geen zin in anonieme sletjes.
Mannen, doe hier iets mee. De concurrentie is echt moordend op internet
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Sja eef, Jeroen heeft niet zo lang meer op deze wereld, hij heeft geen tijd om te wachten op anonieme sletjes.
Het siert hem dat hij het nog even uitlegt inderdaad. Ga hem missenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Sja eef, Jeroen heeft niet zo lang meer op deze wereld, hij heeft geen tijd om te wachten op anonieme sletjes.
Ik ben anders hartstikke duidelijkquote:
En, is het gelukt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee. Was even bang dat ik er niet van kon slapen vanavond.
Ik snap er anders ook geen moer van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik ben anders hartstikke duidelijk
[..]
En, is het gelukt?
hij kan gewoon niet zo goed neuken als ie geen band met iemand heeftquote:
Waarom ben ik steeds minder verbaasd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:18 schreef eefje801 het volgende:
Okee, pareltje van Wordfeud (ja ja ik ben aan de smartphone), dé online spelletjes en datingapp
Jeroen: En wie is eefje?
Eefje: Iemand die van scrabble houdt en wie is jaren? (ja autocorrectie)
Jeroen: Ik heet Jeroen, 51. Geen jaren. Dat zal een andere speler zijn.. Slet! Speel je met meerderen??? Nee toch??
En dat was grappig bedoeld hoor.
Dus.. wie ben je wel?
Zie mijn eerdere vragen hierboven??
Dag dan hoor, geen zin in anonieme sletjes.
Mannen, doe hier iets mee. De concurrentie is echt moordend op internet
Als ik sommige reacties lees van wat mannen blijkbaar via internet versturen vind ik mezelf ineens erg normaal en een tikkeltje saai. Aan de andere kant, het kan haast niet dat zoiets werkt.quote:
Hij komt vanzelf Truus tegen, die 50 tinten grijs net heeft stukgelezen. Op ieder potje..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik sommige reacties lees van wat mannen blijkbaar via internet versturen vind ik mezelf ineens erg normaal en een tikkeltje saai. Aan de andere kant, het kan haast niet dat zoiets werkt.
Normale mannen vallen niet op. Dat geldt ook voor vrouwen trouwens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik sommige reacties lees van wat mannen blijkbaar via internet versturen vind ik mezelf ineens erg normaal en een tikkeltje saai. Aan de andere kant, het kan haast niet dat zoiets werkt.
Das inderdaad exact het voordeel. Jij bent de norm. Een beetje spannend zijn en je hebt vaker beet dan in een forellenkwekerij met een schepnet vissen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das inderdaad exact het voordeel. Jij bent de norm. Een beetje spannend zijn en je hebt vaker beet dan in een forellenkwekerij met een schepnet vissen.
Nee he, ga jij ook al met die oneliner strooien?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij komt vanzelf Truus tegen, die 50 tinten grijs net heeft stukgelezen. Op ieder potje..
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das inderdaad exact het voordeel. Jij bent de norm. Een beetje spannend zijn en je hebt vaker beet dan in een forellenkwekerij met een schepnet vissen.
sorryquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nee he, ga jij ook al met die oneliner strooien?
[..]
Dat!quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:19 schreef Weissman het volgende:
Sylv, spreek jezelf wel een beetje Turks? Mss een rare vraag hoor.
Cok cok.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:19 schreef Weissman het volgende:
Sylv, spreek jezelf wel een beetje Turks? Mss een rare vraag hoor.
Çok çok ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef MissGump het volgende:
[..]
Cok cok.
Edit: kan het kringeltje onder de c niet maken op mijn mobiel.
Edit2: ik was te laat
Terminator 2quote:Op zondag 6 juli 2014 15:05 schreef eefje801 het volgende:
Gister leuke avond gehad met een vriend, mooie gesprekken. Op zijn bank in slaap gevallen na het kijken van de wedstrijd en onder Terminator 2 (nostalgie).
Nog niks gebeurd verder. Good timesWas tof
dat telt niet als datenquote:
*off topic* Was de extended version met een scene waarin het zoontje hem laat zien hoe hij moet glimlachen. Het resultaat is echt hilarischquote:
Ja klopt, die heb ik ook hierquote:Op zondag 6 juli 2014 22:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
*off topic* Was de extended version met een scene waarin het zoontje hem laat zien hoe hij moet glimlachen. Het resultaat is echt hilarisch
Ha ha hoeveel mannen in NL zouden die op zolder hebben liggen?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja klopt, die heb ik ook hier
OT: ik ga die tweede date niet meer doen trouwens. Geen enkel initiatief van haar kant, dus dan ga ik er ook verder geen moeite in steken. En zoals velen hier dan zeggen:
Next!
Ik denk toch stiekem best watquote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha hoeveel mannen in NL zouden die op zolder hebben liggen?
Good for you! Geen enkel initiatief dan kun je beter verder kijken inderdaad.
Er wordt helemaal niks meer ingestokenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OT: ik ga die tweede date niet meer doen trouwens. Geen enkel initiatief van haar kant, dus dan ga ik er ook verder geen moeite in steken. En zoals velen hier dan zeggen:
Next!
Als zij weinig initiatief toont zou ik het ook zo laten. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Next!
Ik denk dat zij zoiets heeft van: ik ga die tweede date niet meer doen...quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Next!
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zoiets heeft van: ik ga die tweede date niet meer doen...
Eh ja.. dat zou ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zoiets heeft van: ik ga die tweede date niet meer doen...
Geblockedquote:Op maandag 7 juli 2014 10:57 schreef -Splash- het volgende:
Handbal.. dat is pas een mooie sport
Maar ja.. wel gemixte teams dan.
Dat is toch leuk, gewoon op het strand afspreken en klaar is kees.. of fikkie.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat is dat toch met mensen die een hond hebben. Ze willen hem of haar overal mee naartoe nemen.. Lijken wel mensen met kinderen, die hebben hetzelfde![]()
OT: Een date wilde haar hond meenemen op een eerste date, en ik heb twee katten, niet handig..
Dat wel, en een strand date is ook helemaal niet verkeerdquote:Op maandag 7 juli 2014 11:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, gewoon op het strand afspreken en klaar is kees.. of fikkie.
Maar als zij een hond heeft en jij hebt katten dan weet ik niet of daten uberhaupt handig is.
Je moet maar zo denken: beter een hond, dan d'r ex-vriend. Of d'r moeder.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat is dat toch met mensen die een hond hebben. Ze willen hem of haar overal mee naartoe nemen.. Lijken wel mensen met kinderen, die hebben hetzelfde![]()
OT: Een date wilde haar hond meenemen op een eerste date, en ik heb twee katten, niet handig..
Ik krijg daar echt zo een Marc gevoel bij van 'Ik heb het nog nooit gedaan'. (youtube het maar)quote:Op maandag 7 juli 2014 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: beter een hond, dan een paard.
Al zou ik het niet eens zo erg vinden als ze een paard mee zou nemen. Ook wel eens origineel.
Ja hallo.. ik blijf ff bezig zeg.. moet ik hem nou verwijderen?quote:
Neuh, dat hoef nietquote:Op maandag 7 juli 2014 11:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja hallo.. ik blijf ff bezig zeg.. moet ik hem nou verwijderen?
Doggie-style zeker, Moehahaquote:Op maandag 7 juli 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
Dat lijkt me nou superleuk; een date waarbij je iets met de doggies gaat doen.
Preciesquote:Op maandag 7 juli 2014 11:53 schreef MissGump het volgende:
Noten op je zang heb je voornamelijk als iemand toch al niet leuk is.
Ik zat vrijdag met mijn date op het terras, hij is maar 5 cm langer dan ik (vaarwel pumps), heeft lichte ogen heeft en donker haar (wat ik al mijn hele leven ‘eng’ vind), hield zijn bestek verkeerd om vast (terwijl ik een etiquette-nerd ben) en droeg een witte broek (ik pleit al jaren voor een algeheel verbod) en toch was het weer heel erg leuk
Neeeext! Toch? Nee? Niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:53 schreef MissGump het volgende:
Ik zat vrijdag met mijn date op het terras, hij is maar 5 cm langer dan ik (vaarwel pumps), heeft vrij lichte ogen heeft en donker haar (wat ik al mijn hele leven ‘eng’ vind), hield zijn bestek verkeerd om vast (terwijl ik een etiquette-nerd ben) en droeg een witte broek (ik pleit al jaren voor een algeheel verbod) en toch was het weer heel erg leuk
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Met je date samen koken en het huis bijna af laten fikken. #yolo
Daar heeft ie voorlopig nog veel te veel pluspunten voorquote:
Je date een brandweerman? Die weten natuurlijk wel hoe ze met hun slang om moeten gaan, slimme zet dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Met je date samen koken en het huis bijna af laten fikken. #yolo
Excelschema bijgevinkt?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daar heeft ie voorlopig nog veel te veel pluspunten voor
Omdat het vuurtje tijdig gedoofd was?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kom je nou weer bij een brandweerman
Alleen omdat je die slechte grap er in wilde gooien?
Dat kwam door de de ijzige stemming.quote:
Misschien moest het ijs nog gebroken worden?quote:
Wat zijn dit nou weer voor grappen. SilentChaos meets Faxie?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Je date een brandweerman? Die weten natuurlijk wel hoe ze met hun slang om moeten gaan, slimme zet dus.
Een beetje variatie is soms goed weissquote:Op maandag 7 juli 2014 16:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor grappen. SilentChaos meets Faxie?
in dit geval niet zo...quote:
Goed plan. Dan kan ze niet zeuren dat ze niet de juiste ingrediënten in huis heeft om mijn favoriete gerecht te bereiden.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Weissman het volgende:
Wat vinden jullie van samen boodschappen doen met een date?
Gewoon je pumps blijven dragen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:53 schreef MissGump het volgende:
Ik zat vrijdag met mijn date op het terras, hij is maar 5 cm langer dan ik (vaarwel pumps), heeft vrij lichte ogen heeft en donker haar (wat ik al mijn hele leven ‘eng’ vind), hield zijn bestek verkeerd om vast (terwijl ik een etiquette-nerd ben) en droeg een witte broek (ik pleit al jaren voor een algeheel verbod) en toch was het weer heel erg leuk
Niet doen imho, iig niet op een eerste date. Dan hoor je gewoon alles goed voorbereid te hebben en niet eindeloos door de supermarkt te dwalen "hee waar heb jij zin in vanavond?" -"Oh maakt mij niet uit hoor, ik lust alles"quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Weissman het volgende:
Sowieso heb ik er een hekel aan als ik dat ook nog moet beslissen op een datequote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet doen imho, iig niet op een eerste date. Dan hoor je gewoon alles goed voorbereid te hebben en niet eindeloos door de supermarkt te dwalen "hee waar heb jij zin in vanavond?" -"Oh maakt mij niet uit hoor, ik lust alles"
Zolang je ouders de supermarkt niet uitbaten vind ik het wel mee vallenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:57 schreef Weissman het volgende:
Nee, niet de eerste date idd.
Vind het toch een beetje een "the next level" dingetje.
Wel gedaan, maar uiteindelijk niet goed afgelopen dus of het aan te bevelen isquote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Weissman het volgende:
De perfecte test. Als hij dat vol kan houden, dan kan hij het ver brengen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik waggel vaak als een verwarde kip met ADHD en de aandachtsspanne van een goudvis van de ene kant van de supermarkt naar de andere. Weet niet of het slim is om dat een date aan te doen, denk het niet.
1 pluspuntje extra, hij zit nu in de trein op weg naar mij toequote:
Als het in Silenus z'n game zit, moét het wel goed zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
Silenus neemt zijn dates ook mee naar de supermarkt op date 1. Als hij het kan, kan iedereen het, toch?
Is het niet meer wat hij kan maken op een date, kan verder niemand?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
Silenus neemt zijn dates ook mee naar de supermarkt op date 1. Als hij het kan, kan iedereen het, toch?
Omdat de leuke mannen genoeg aandacht krijgen en de kat liever even uit de boom kijken?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn t altijd de niet-leuke mannen doe heel direct om een date durven te vragen
"Per ongeluk" een Prénatal inlopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat de leuke mannen genoeg aandacht krijgen en de kat liever even uit de boom kijken?
Donderdag weer daten. ijstje eten, wandeling maken, uit eten, supermarkt, tuincentrum en bankhangen al gehad. Wat nu?
Daten?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn t altijd de niet-leuke mannen doe heel direct om een date durven te vragen
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat de leuke mannen genoeg aandacht krijgen en de kat liever even uit de boom kijken?
Donderdag weer daten. ijstje eten, wandeling maken, uit eten, supermarkt, tuincentrum en bankhangen al gehad. Wat nu?
Inb4 Faxiequote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar, wel jammer weerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
Sorry, jou bewaar ik voor als er ooit een gangbangmeet komt (en nog altijd weet ik er geen betere naam voorquote:
Ah dat zijn ook wel leuke ideeën ja! Of sushi eten en naar de bioscoopquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer is, ben ik wezen snowboarden en naar de Efteling geweest. Aanraders! Enne, heerlijke rustig in Snowworld nu
Wat een bullshit aanname weerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
Congratsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer is, ben ik wezen snowboarden en naar de Efteling geweest. Aanraders! Enne, heerlijke rustig in Snowworld nu
Je hóórt het boerenkool-accent gewoon van je scherm af komenquote:I work as an independent physiotherapist, so yes i give a lot of massages ... but i don't get one very often ... what is the world cruel
Neukenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn leuke dates die je in de winter kan doen?
Mooie intelligentiefilter, alle mensen van 21+ die geen normaal Engels (kunnen) schrijven hoef je sowieso niet serieus te nemen. Iets met intelligentie enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hóórt het boerenkool-accent gewoon van je scherm af komen. OK-cupid stelt de vragen in het Engels mensen, maar dat betekent niet dat je persé in het Engels moet antwoorden als je er niets van kunt
.
Nou hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met vraagteken klink je niet minder idioot ofzo
Een ijsbeer neerknuppelen, villen en samen genieten van een vuurtje op je nieuwe mooie berenvelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet zo jedgemental doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie intelligentiefilter, alle mensen van 21+ die geen normaal Engels (kunnen) schrijven hoef je sowieso niet serieus te nemen. Iets met intelligentie enzo.
Voor een beetje aanrommelen is het prima, maar ook niet bijster aantrekkelijk.
quote:Gentle, Pure, Unjedgemental and Honest. More unformation will follow but please do not hesitate to aks me anything. I am an open book...
Fles Jagermeister soldaat maken bij een kampvuur gevolgd door een huskytocht naar een pitoresk chalet waar jij je befaamde hachee voor haar zal bereiden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Klaar met Splash?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Geilquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry, jou bewaar ik voor als er ooit een gangbangmeet komt (en nog altijd weet ik er geen betere naam voor)
Het meeste kan hetzelfde, alleen vaak wat minder buiten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
In de winter doe je toch voor 90% het zelfde als in de zomer?
He het is al kouder aan het wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand in hartje zomer vraagt wat je in de winter kunt doen op date?
Iemand is vooruit aan het plannenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand in hartje zomer vraagt wat je in de winter kunt doen op date?
ik heb wel vaker mannen ontmoet die er van overtuigd zijn dat je alleen in de zomer kunt datenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Wat is dat danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel vaker mannen ontmoet die er van overtuigd zijn dat je alleen in de zomer kunt daten
Gayquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is dat dan![]()
![]()
In de winter daten is juist topLekker warm, gezellig, knus kroegje opzoeken en de hele avond lekker speciaalbiertjes drinken
![]()
Terwijl buiten de sneeuw naar beneden dwarrelt
Dat is dan mooi kut voor em als hij in de winter single is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel vaker mannen ontmoet die er van overtuigd zijn dat je alleen in de zomer kunt daten
Dat is juist geen kut voor hem danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut voor em als hij in de winter single is.
In de zomer heb je alleen zomerjurkjes en extra korte rokjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dima serieus nemenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
ja weet ik veel. Ik vond het ook debielquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is dat dan![]()
![]()
In de winter daten is juist topLekker warm, gezellig, knus kroegje opzoeken en de hele avond lekker speciaalbiertjes drinken
![]()
Terwijl buiten de sneeuw naar beneden dwarrelt
Dat doe ik meestal al op de eerste date. Maar na supermarkt, tuincentrum komt toch echt Ikea op zondag. Gelukkig is de Prénatal ernaast in Amersfoort.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Per ongeluk" een Prénatal inlopen.
Waarom niet? Ben je van suiker?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Ik vond het ook debiel
Van 1tje wist ik dat het zo'n pa figuur was die maar 1 date had die hij dan bij alle vrouwen precies het zelfde uitvoerde
En dat was wandelen dus als het regent kan het al niet
Ik denk dat hij niet van natte vrouwen houdtquote:
Ah, ze is op zoek naar een feederquote:
Scherp! Ik ben blij dat we dat hebben kunnen verklaren.quote:
Dat is echt een yats opmerking... dat hij met haar in de regen loopt en dan vraagt of ze al een beetje nat is. Briljante opmerking, daar niet van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet van natte vrouwen houdtrare kwibus dus
niet mijn woorden hè. Van de pua douchequote:
quote:
Ok.. vooruit dan maar. Overigens niets zo relaxed als een bos na een fiks regenbui. Eigenlijk... regen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet mijn woorden hè. Van de pua douche
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is echt een yats opmerking... dat hij met haar in de regen loopt en dan vraagt of ze al een beetje nat is. Briljante opmerking, daar niet van.
Kan niet... jij bent bezet. (ja je kan het wel aan je huidige vriendin vragen)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook wel een SC opmerking
T'is natuurlijk maar net hoe je het brengten of je een beetje leuk persoon tegenover je hebt
Die heeft de nodige opmerkingen al over zich heen gekregenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan niet... jij bent bezet. (ja je kan het wel aan je huidige vriendin vragen)
Nu wordt het echt triestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
(en ook andere dingen over haar heen gekregen)
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die heeft de nodige opmerkingen al over zich heen gekregen(en ook andere dingen over haar heen gekregen
)
Wtf, ik had gewoon m'n drinken laten vallenquote:
Jaja.. het was zeker een sprite die je liet vallen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wtf, ik had gewoon m'n drinken laten vallen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jaja.. het was zeker een sprite die je liet vallen...
Dat meisje waar je tegen had gezegd dat ze zo geil was, in het eerste halfuur bedoel je? Wat gek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
Ik heb trouwens niks meer gehoord van het jezus-meisje![]()
Die denkt vooral aan hoe je jezelf aan het vingeren bentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou mijn oversekste autist-date ook zo verbaasd zijn dat ik niets heb laten horen?
Wijsvinger.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die denkt vooral aan hoe je jezelf aan het vingeren bent
Maar ja, met welke vinger zou ik dat doen Cue? Vragen, vragen!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar weet iedereen het..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ja, met welke vinger zou ik dat doen Cue? Vragen, vragen!
quote:
Jullie daten elkaar, gezien je knipoogsmiley?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:39 schreef Weissman het volgende:
Jullie daten elkaar, gezien je knipoogsmiley?
Dat is toch alleen bij "quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie daten elkaar, gezien je knipoogsmiley?
quote:
1 is een flirt. Bij 2 smileys weet je dat mensen elkaar daten. 3 staat voor "er is keihard gesexd"?quote:
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
1 is een flirt. Bij 2 smileys weet je dat mensen elkaar daten. 3 staat voor "er is keihard gesexd"?
quote:
Eh... 1 van jullie snapt er niets van...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
1 is een flirt. Bij 2 smileys weet je dat mensen elkaar daten. 3 staat voor "er is keihard gesexd"?
Daar ben ik man voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij snapt de werking van de "" blijkbaar niet
Jij bent bezet ja?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook wel een SC opmerking
T'is natuurlijk maar net hoe je het brengten of je een beetje leuk persoon tegenover je hebt
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Omdat directheid op prijs wordt gesteld en de niet-leuke mannen kennelijk precies weten wat ze moeten doen, want dat maakt nog iets goed van hun niet-leukheid.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga me even vermaken met het beeld van de date van Weiss en HJ.
Rechterhand, wijsvinger.
Ik heb gewoon een goed geheugen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je serieus wezen zoeken/Of heb je zo'n 'voor-het-geval-dat' - Word bestand?
![]()
![]()
Volgens mij is habitue daar op een andere manier achter gekomenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je serieus wezen zoeken/Of heb je zo'n 'voor-het-geval-dat' - Word bestand?
![]()
![]()
Fok is fucked upquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij is habitue daar op een andere manier achter gekomen
Goede suggestie, dat ik daar niet eerder op gekomen ben. Silly me.quote:
Steeds dezelfde date hebben is toch geen donder aan, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Ik vond het ook debiel
Van 1tje wist ik dat het zo'n pa figuur was die maar 1 date had die hij dan bij alle vrouwen precies het zelfde uitvoerde
En dat was wandelen dus als het regent kan het al niet
Eh, ik weet niet of ik me nu vereerd moet voelen of niet dat mensen denken dat ik zo'n opmerking op dat moment plaats.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is echt een yats opmerking... dat hij met haar in de regen loopt en dan vraagt of ze al een beetje nat is. Briljante opmerking, daar niet van.
Ik denk dat ze het niet kon handelen dat jezus uiteindelijk toch dood ging. Wanneer was het laatste contact, rond pasen of met hemelvaart toevallig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
Ik heb trouwens niks meer gehoord van het jezus-meisje![]()
Goed om te weten, ik stuur jou dus nooit meer 1 of 3 smileysquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:58 schreef yats het volgende:
Steeds dezelfde date hebben is toch geen donder aan, of ligt dat aan mij?
Okok, jou kennende is de afloop van een date vrijwel altijd hetzelfde. Daar is inderdaad niets mis mee.quote:
Middelvinger is beter. Probeer maar eens.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Middelvinger is beter. Probeer maar eens.
En dan een datingverslag ervan plaatsen de volgende dag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Middelvinger is beter. Probeer maar eens.
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dan een datingverslag ervan plaatsen de volgende dag.
En dan wel de wijsvinger friendzonen en er gewoon naast houden. Vrouwen.. allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
"heb een erg goede date gehad!Was met m'n middelvinger, kende diegene al jaren, maar nooit zo naar gekeken. Het was echt fantastisch wat hij allemaal deed! Nooit verwacht dat het zo zou kunnen zijn. Ik wil hem nooit meer kwijt!
![]()
"
Dit is gewoon de betere versie van "in elke stad een andere schat"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef -Splash- het volgende:
En dan wel de wijsvinger friendzonen en er gewoon naast houden. Vrouwen.. allemaal hetzelfde.
Daar hebben jullie wel een handje van ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon de betere versie van "in elke stad een andere schat"
Toch wel raar dat je er hier zo open over praat en die arme jongen geen antwoord kon geven. Vrouwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee vingers geven wel het beste resultaat.
Ik ben er irl net zo open over, mits de toon van het gesprek lacherig en/of geil is. Niet, zoals in zijn geval, klinisch en creepy.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch wel raar dat je er hier zo open over praat en die arme jongen geen antwoord kon geven. Vrouwen.
Ligt het aan mij dat ik erg benieuwd ben hoe hij het vroeg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben er irl net zo open over, mits de toon van het gesprek lacherig en/of geil is. Niet, zoals in zijn geval, klinisch en creepy.
Ik heb een crush op een meisje die ik hier wel eens op het station tegenkom. Ik kwam haar tot nu toe alleen maar tegen op het station gedurende de tentamenperiodes maar heb haar niet aangesproken. We blijken dus op dezelfde school te zitten, dezelfde opleiding te doen en we zitten ook nog eens in hetzelfde jaar. Ik kwam haar bij de laatste tentamens weer tegen maar durfde haar niet aan te spreken. Ik heb daar nu echt spijt van en waarschijnlijk kom ik weer tegen bij de tentamens van het 1e semester, 2 maanden na start van het collegejaar, rond november denk ik. Dan ga ik haar aanspreken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Nouja, wij weten het allemaal nog welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik erg benieuwd ben hoe hij het vroeg?
Tja, druk druk druk hier, dan wil ik weleens iets vergetenquote:
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Oh, en nu ik je toch hier heb: je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik erg benieuwd ben hoe hij het vroeg?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.
Hij wil een trio met je maquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
En ontopic: m'n FB/FWB/"date" vroeg wanneer hij m'n moeder mocht ontmoeten. Ik moet me zorgen maken he?.
Ok, de kans was al klein, maar je paste precies in een omschrijving van iemand die ik ken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Oh, en nu ik je toch hier heb: je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.
En ontopic: m'n FB/FWB/"date" vroeg wanneer hij m'n moeder mocht ontmoeten. Ik moet me zorgen maken he?.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was geweest had je volgens mij vooral de Duim gebruikt of niet?
Je dacht iemand te herkennen aan hoe iemand op fok post?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef yats het volgende:
Ok, de kans was al klein, maar je paste precies in een omschrijving van iemand die ik ken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Oh, en nu ik je toch hier heb: je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.
Nee, op basis van dingen die ze over zichzelf postte.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je dacht iemand te herkennen aan hoe iemand op fok post?
Leuk. Wanneer gaan jullie daarheen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, dit weekend dan maar he. Even kijken of we overeen kunnen komen wat betreft bruidsschat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuk. Wanneer gaan jullie daarheen?
"Je woont te ver weg."quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh help help help. Een oud-buurman op OKC. Hoe kom ik daar nu weer beleefd onder uit.
Ik date enkel mensen uit mijn huidige straatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh help help help. Een oud-buurman op OKC. Hoe kom ik daar nu weer beleefd onder uit.
Is hij zo zwaar dat je niet onder hem vandaan komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
wel op beleefde manier he. Beetje trappen en rollen is onbeleefdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is hij zo zwaar dat je niet onder hem vandaan komt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup
Dik onder de plak
Mag niet meer stappen, m'n vrienden niet meer zien enzo, toprelatie dus
Beter man! Dus vol op genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Hoe is het bij Ook_gek?quote:
Hey ik weet wie jij bent!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.quote:
Klinkt goed man! Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.
En nu ben ik bezig met een huis. Als dar door gaat zal daar nodige tijd qua verbouwing in zitten en rond kerst zullen we gaan samen wonen.
In het kort, gaat prima
En jij?
Yats heeft het me verteld en..... Hij kent jou echt hoor!quote:
Tegen die tijd zitten we alweer ruim over het jaar heen en we zijn ook niet meer de jongstequote:
Je liep zelf nog een tijdje geleden te klagen over vrouwen; dat ze niet eerlijk kunnen zijn en de gekste dingen verzinnen als excuus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
Serieus, verzin wat en laat hem zitten als je er niks van moet hebben.
Gaaf, leuk te horen. Zeker ook omdat je toch een beetje een 'joh.. ik blijf lekker in Scheveningen' persoon was/bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.
En nu ben ik bezig met een huis. Als dar door gaat zal daar nodige tijd qua verbouwing in zitten en rond kerst zullen we gaan samen wonen.
In het kort, gaat prima
En jij?
Ik ben wel eens consequent, maar niet altijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je liep zelf nog een tijdje geleden te klagen over vrouwen; dat ze niet eerlijk kunnen zijn en de gekste dingen verzinnen als excuus.
Kloon van Thijs?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben wel eens consequent, maar niet altijd.
Ik heb het geweldige geluk dat mijn vriendin ook opgegroeid is aan de kust en zoals dat gaat met kust mensen mist zij de zee. Dus Scheveningen was top! Daar heb ik heel erg geluk mee! Dus ja huisje ook in Scheveningen vlak bij het strand.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gaaf, leuk te horen. Zeker ook omdat je toch een beetje een 'joh.. ik blijf lekker in Scheveningen' persoon was/bent.Nieuwe huis ook in Scheveningen (gefeliciteerd!)?
Hier prima. Mag niet klagen.
Heeftie verteld over die ene keer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yats heeft het me verteld en..... Hij kent jou echt hoor!
[..]
Tegen die tijd zitten we alweer ruim over het jaar heen en we zijn ook niet meer de jongste
Nee niet verteld, getoond via een filmpje!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heeftie verteld over die ene keer?
Dat is een Theo Maassen quote.quote:
Klinkt goed man, de ideale meid voor je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het geweldige geluk dat mijn vriendin ook opgegroeid is aan de kust en zoals dat gaat met kust mensen mist zij de zee. Dus Scheveningen was top! Daar heb ik heel erg geluk mee! Dus ja huisje ook in Scheveningen vlak bij het strand.
We zijn begin Juni op vakantie geweest, toch altijd spannend maar net als alles gaat dat zo van zelf sprekend allemaal. We doen er alle 2 totaal geen moeite voor en de tijd vliegt voorbij. Dus beter kunnen we het niet treffen. En dit huisje is puur geluk en een aanbod dat ik niet kan weigeren. En daar past m'n vriendin perfect bij eigelijk. Dus alle omstandigheden zijn perfect
Maar jij nog met pink dingens?
Fuck offquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef ook_gek het volgende:
Yats heeft het me verteld en..... Hij kent jou echt hoor!
Jup zeker weten wat dat betreft zijn we echt perfect voor elkaar! We vullen elkaar goed aan en alles gaat eigelijk van zelf. En zo staat zij er ook in, we hebben het met elkaar echt getroffen. Wel stiekem altijd gehoopt maar nooit verwacht. Met de helft was ik ook al blij geweest. De andere helft zie ik echt als een bonus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klinkt goed man, de ideale meid voor je.
Aaai dat is spijtig te horen! Maar wel "goed" uit elkaar gegaan dus zo te lezen. Ja sorry maar ik volg het bijna hier niet meer. Helaas te druk overdag met werk en als ik thuis ben doe ik liever andere dingen dan op fok hangenquote:En nee, al eventjes niet meer, maar wel goed contact.
Tuut tuut zeg, doe jij anders even rustig zeg.quote:
Die met het hondje, of de POV met de aardbeien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet verteld, getoond via een filmpje!
First person opgenomen. Lijpe shit!
Ik kan hier verder niet op in gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die met het hondje, of de POV met de aardbeien?
Was dit een datingsite meisje of irl ontmoet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef ook_gek het volgende:
betreft zijn we echt perfect voor elkaar! We vullen elkaar goed aan en alles gaat eigelijk van zelf. En zo staat zij er ook in, we hebben het met elkaar echt getroffen. Wel stiekem altijd
lekker gek ontmoet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was dit een datingsite meisje of irl ontmoet?
En klopt.
Dafuq, naar KPD graag met zulke dingenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die met het hondje, of de POV met de aardbeien?
Dating site, paiq om precies te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was dit een datingsite meisje of irl ontmoet?
En klopt.
Ja exact dit ja. Maar dan net alles precies anders. Maar nog even gefrustreerd ja zie ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lekker gek ontmoet.
Beetje shotjes drinken in de Zwarthoed op Lange Poten. Vrienden erbij. Eerst voorstelrondje bij de vrienden, alles prima natuurlijk. Lekker gek gedaan. Verder druk. Iphone5 laten zien. Alles rustig aan. Goed druk. Vrienden. Samenwonen.
Nice, zelf vind ik Paiq niets. Maar leuk dat het toch wel werkt, je insteek was altijd dat je het ' deed voor de gein'quote:
Ach, er wordt hier altijd enorm denigrerend gedaan om de term "voor de gein"... Maar als ik ga daten met iemand doe ik het niet met de instelling er een levenslange relatie uit te halen, wel om een leuke avond te hebben en we te zien waar het schip strandtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice, zelf vind ik Paiq niets. Maar leuk dat het toch wel werkt, je insteek was altijd dat je het ' deed voor de gein'
Ik begrijp goed dat je paiq niks vind. Van horen zeggen is het wel helemaal veranderd? En klopt, het was altijd bijzaak. Dat paiq alert ding stond altijd aan op m'n laptop en er kwam sinds tijden een speeddate melding en daar ben ik maar op in gegaan en voor ik het wist paar keer qua tijd verlengt en al snel werd duidelijk dat we alle 2 eigelijk wel klaar waren met paiq. En toen dropte ze opeens haar telnummer met de tekst, tot morgen? Ik ga slapen heb een mega kater en weg was ze. Zit je danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice, zelf vind ik Paiq niets. Maar leuk dat het toch wel werkt, je insteek was altijd dat je het ' deed voor de gein'
Succesverhalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik begrijp goed dat je paiq niks vind. Van horen zeggen is het wel helemaal veranderd? En klopt, het was altijd bijzaak. Dat paiq alert ding stond altijd aan op m'n laptop en er kwam sinds tijden een speeddate melding en daar ben ik maar op in gegaan en voor ik het wist paar keer qua tijd verlengt en al snel werd duidelijk dat we alle 2 eigelijk wel klaar waren met paiq. En toen dropte ze opeens haar telnummer met de tekst, tot morgen? Ik ga slapen heb een mega kater en weg was ze. Zit je dan
Goed ik de volgende dag smsen en dat werd al snel hele dagen smsen en met het idee in m'n achterhoofd dar dit te leuk is meteen voorgesteld te bellen en dat ging ook zo makkelijk met als slot een datum voor een date op vrijdag en ook dat verliep zo makkelijk en vertrouwd dat we niet meer gestopt zijn met date![]()
Nooit verwacht dit! Maar elke dag nog blij dat ik Paiq altijd wel een kansje gegeven heb. Al was die maar heel klein. Ben blij ook met m'n eigen motto "alles een kansje geven je weet maar nooit" het brengt je namelijk soms onverwachte leuke verassingen.
En dat is ook voor iedereen hier mijn advies. Fuck andere hun mening. Geef alles een kans, real life, fok of internet site dating en ga er zonder verwachtingen in. En dat is eigelijk voor alles toepasbaar naar mijn mening
Dat lijkt mij vrij normaal. Dat is een date ook, maar als het klikt en het wordt uit eindelijk je vriendin.. dan ga je wel weer voor dat levenslange relatie gebeuren mag ik hopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, er wordt hier altijd enorm denigrerend gedaan om de term "voor de gein"... Maar als ik ga daten met iemand doe ik het niet met de instelling er een levenslange relatie uit te halen, wel om een leuke avond te hebben en we te zien waar het schip strandt.
Nou de eerste periode wil ik daar niet aan denken hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij normaal. Dat is een date ook, maar als het klikt en het wordt uit eindelijk je vriendin.. dan ga je wel weer voor dat levenslange relatie gebeuren mag ik hopen.
Ja en dan uitgerekend van mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Succesverhalen.![]()
Leuk om te lezen man.
Ik dus ook maar deze keer was zij mij voor door haar nummer te geven. Ik denk dat we in totaal 20min op paiq gezeten hebben. Binnen een paar dagen belde we al en al snel stond ik vrijdag avond op haar stoep en hadden we een succesvolle date. Weekend er na weet date op vrijdag en opeens was het zondag avondquote:Ja, ik ontmoette misschien ook niet de juiste dames met Paiq, maar ik heb echt een hekel aan zo lang chatten en spreek liever gewoon wat af.
Moet je ook niet doen, moet allemaal van zelf gaan. Heb ik nu ook. Ik heb een super buitenkansje voor een geweldig huis! En toen kwam opeens het stukje samenwonenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou de eerste periode wil ik daar niet aan denken hoor
ik krijg het al benauwd ervan nu jij er over begintEn dat ligt niet aan haar, dat ligt niet aan onze relatie, maar ik heb er gewoon geen zin in nog om er over na te denken na zo'n korte tijd (3 maanden)...
Nou als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef MissGump het volgende:
Het lijkt wel een herenclub hier, whisky en sigaartje erbij?
Zo sta ik er idd ook inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, moet allemaal van zelf gaan. Heb ik nu ook. Ik heb een super buitenkansje voor een geweldig huis! En toen kwam opeens het stukje samenwonen
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef MissGump het volgende:
Het lijkt wel een herenclub hier, whisky en sigaartje erbij?
Daar woont mijn vriendin vlak bijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnen
Overigens liever een speciaalbiertje dan whisky... La Trappe Quadrupel ofzo
Een kut is sterker dan 10 paarden. Dus natuurlijk komt hij naar je toe uitgaande dat hij geen homo is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Hoog tijd voor een beetje vrouwelijke input dan maar
Mijn date vertelde me toen hij gisterenavond laat bij mij thuis aan kwam, dat ie eigenlijk al in bed lag op het moment dat ik vroeg of ie toch nog even langs wilde komen. Ik doe iets heel goed
Zeuren inderdaad
En ik maar denken dat ik bijzonder wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kut is sterker dan 10 paarden. Dus natuurlijk komt hij naar je toe uitgaande dat hij geen homo is.
zeg me aub dat je aan het trollen bent, pleasequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kut is sterker dan 10 paarden. Dus natuurlijk komt hij naar je toe uitgaande dat hij geen homo is.
Meestal verzorgen mannen de inputquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Mijn date vertelde me toen hij gisterenavond laat bij mij thuis aan kwam, dat ie eigenlijk al in bed lag op het moment dat ik vroeg of ie toch nog even langs wilde komen. Ik doe iets heel goed
Zeuren inderdaad
Gewoon met allemaal!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrijdag weer een date. En verderop in het weekend nog eentje. Of twee. Ik weet nog niet met welke ik ga samenwonen.
Iedereen is op zijn / haar manier bijzonderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik bijzonder was
Speciaal voor jou, nee!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
zeg me aub dat je aan het trollen bent, please
Sommige mensen komen verder met hun "dates" dan missionaris met de lichten uit, popquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dafuq, naar KPD graag met zulke dingen![]()
Awquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Zeuren inderdaad
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Zeuren inderdaad
Allebei? Al overwogen om te gaan proefwonen met ze?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrijdag weer een date. En verderop in het weekend nog eentje. Of twee. Ik weet nog niet met welke ik ga samenwonen.
Ook zonder sex kan je "succes" hebben met je "dates".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sommige mensen komen verder met hun "dates" dan missionaris met de lichten uit, pop.
De ene begon me net al een rits foto's van haar kinderen te appen (waar ik niet om gevraagd heb), dus dat begint al een twijfelgeval te worden. Wacht daar lekker mee tot het eventuele moment dat we elkaar wel zien zitten enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Allebei? Al overwogen om te gaan proefwonen met ze?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
De ene begon me net al een rits foto's van haar kinderen te appen (waar ik niet om gevraagd heb), dus dat begint al een twijfelgeval te worden. Wacht daar lekker mee tot het eventuele moment dat we elkaar wel zien zitten enzo.
Nogal. Had eerder vandaag iemand op WA die bleef hangen in een soort geweeklaag over een beknelde zenuw waar ze al tal van behandelingen voor had ondergaan. Echt gezellig.quote:
Hups, naar het andere topicquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nogal. Had eerder vandaag iemand op WA die bleef hangen in een soort geweeklaag over een beknelde zenuw waar ze al tal van behandelingen voor had ondergaan. Echt gezellig.
Beiden via Tinder trouwens.
Nee. Die pubers daar verslijten mij voor een of andere oude gek en nemen mijn fantastische adviezen niet ter harte, en ik weet hoeveel jullie van mij houden hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |