Ik heb een crush op een meisje die ik hier wel eens op het station tegenkom. Ik kwam haar tot nu toe alleen maar tegen op het station gedurende de tentamenperiodes maar heb haar niet aangesproken. We blijken dus op dezelfde school te zitten, dezelfde opleiding te doen en we zitten ook nog eens in hetzelfde jaar. Ik kwam haar bij de laatste tentamens weer tegen maar durfde haar niet aan te spreken. Ik heb daar nu echt spijt van en waarschijnlijk kom ik weer tegen bij de tentamens van het 1e semester, 2 maanden na start van het collegejaar, rond november denk ik. Dan ga ik haar aanspreken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand in hartje zomer vraagt wat je in de winter kunt doen op date?
Nouja, wij weten het allemaal nog welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik erg benieuwd ben hoe hij het vroeg?
Tja, druk druk druk hier, dan wil ik weleens iets vergetenquote:
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Oh, en nu ik je toch hier heb: je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik erg benieuwd ben hoe hij het vroeg?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.
Hij wil een trio met je maquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
En ontopic: m'n FB/FWB/"date" vroeg wanneer hij m'n moeder mocht ontmoeten. Ik moet me zorgen maken he?.
Ok, de kans was al klein, maar je paste precies in een omschrijving van iemand die ik ken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Oh, en nu ik je toch hier heb: je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.
En ontopic: m'n FB/FWB/"date" vroeg wanneer hij m'n moeder mocht ontmoeten. Ik moet me zorgen maken he?.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was geweest had je volgens mij vooral de Duim gebruikt of niet?
Je dacht iemand te herkennen aan hoe iemand op fok post?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef yats het volgende:
Ok, de kans was al klein, maar je paste precies in een omschrijving van iemand die ik ken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Oh, en nu ik je toch hier heb: je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.
Nee, op basis van dingen die ze over zichzelf postte.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je dacht iemand te herkennen aan hoe iemand op fok post?
Leuk. Wanneer gaan jullie daarheen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, dit weekend dan maar he. Even kijken of we overeen kunnen komen wat betreft bruidsschat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuk. Wanneer gaan jullie daarheen?
"Je woont te ver weg."quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh help help help. Een oud-buurman op OKC. Hoe kom ik daar nu weer beleefd onder uit.
Ik date enkel mensen uit mijn huidige straatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh help help help. Een oud-buurman op OKC. Hoe kom ik daar nu weer beleefd onder uit.
Is hij zo zwaar dat je niet onder hem vandaan komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
wel op beleefde manier he. Beetje trappen en rollen is onbeleefdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is hij zo zwaar dat je niet onder hem vandaan komt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup
Dik onder de plak
Mag niet meer stappen, m'n vrienden niet meer zien enzo, toprelatie dus
Beter man! Dus vol op genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Hoe is het bij Ook_gek?quote:
Hey ik weet wie jij bent!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.quote:
Klinkt goed man! Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.
En nu ben ik bezig met een huis. Als dar door gaat zal daar nodige tijd qua verbouwing in zitten en rond kerst zullen we gaan samen wonen.
In het kort, gaat prima
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |