Je hóórt het boerenkool-accent gewoon van je scherm af komenquote:I work as an independent physiotherapist, so yes i give a lot of massages ... but i don't get one very often ... what is the world cruel
Neukenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn leuke dates die je in de winter kan doen?
Mooie intelligentiefilter, alle mensen van 21+ die geen normaal Engels (kunnen) schrijven hoef je sowieso niet serieus te nemen. Iets met intelligentie enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hóórt het boerenkool-accent gewoon van je scherm af komen. OK-cupid stelt de vragen in het Engels mensen, maar dat betekent niet dat je persé in het Engels moet antwoorden als je er niets van kunt
.
Nou hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met vraagteken klink je niet minder idioot ofzo
Een ijsbeer neerknuppelen, villen en samen genieten van een vuurtje op je nieuwe mooie berenvelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet zo jedgemental doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie intelligentiefilter, alle mensen van 21+ die geen normaal Engels (kunnen) schrijven hoef je sowieso niet serieus te nemen. Iets met intelligentie enzo.
Voor een beetje aanrommelen is het prima, maar ook niet bijster aantrekkelijk.
quote:Gentle, Pure, Unjedgemental and Honest. More unformation will follow but please do not hesitate to aks me anything. I am an open book...
Fles Jagermeister soldaat maken bij een kampvuur gevolgd door een huskytocht naar een pitoresk chalet waar jij je befaamde hachee voor haar zal bereiden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Klaar met Splash?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer is, ben ik wezen snowboarden en naar de Efteling geweest. Aanraders! Enne, heerlijke rustig in Snowworld nu
Geilquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry, jou bewaar ik voor als er ooit een gangbangmeet komt (en nog altijd weet ik er geen betere naam voor)
Het meeste kan hetzelfde, alleen vaak wat minder buiten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
In de winter doe je toch voor 90% het zelfde als in de zomer?
He het is al kouder aan het wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand in hartje zomer vraagt wat je in de winter kunt doen op date?
Iemand is vooruit aan het plannenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand in hartje zomer vraagt wat je in de winter kunt doen op date?
ik heb wel vaker mannen ontmoet die er van overtuigd zijn dat je alleen in de zomer kunt datenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
Wat is dat danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel vaker mannen ontmoet die er van overtuigd zijn dat je alleen in de zomer kunt daten
Gayquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is dat dan![]()
![]()
In de winter daten is juist topLekker warm, gezellig, knus kroegje opzoeken en de hele avond lekker speciaalbiertjes drinken
![]()
Terwijl buiten de sneeuw naar beneden dwarrelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |