Meestal verzorgen mannen de inputquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Hoog tijd voor een beetje vrouwelijke input dan maar
Mijn date vertelde me toen hij gisterenavond laat bij mij thuis aan kwam, dat ie eigenlijk al in bed lag op het moment dat ik vroeg of ie toch nog even langs wilde komen. Ik doe iets heel goed
Zeuren inderdaad
Gewoon met allemaal!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrijdag weer een date. En verderop in het weekend nog eentje. Of twee. Ik weet nog niet met welke ik ga samenwonen.
Iedereen is op zijn / haar manier bijzonderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik bijzonder was
Speciaal voor jou, nee!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
zeg me aub dat je aan het trollen bent, please
Sommige mensen komen verder met hun "dates" dan missionaris met de lichten uit, popquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dafuq, naar KPD graag met zulke dingen![]()
Awquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Mijn date vertelde me toen hij gisterenavond laat bij mij thuis aan kwam, dat ie eigenlijk al in bed lag op het moment dat ik vroeg of ie toch nog even langs wilde komen. Ik doe iets heel goed
Zeuren inderdaad
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Zeuren inderdaad
Allebei? Al overwogen om te gaan proefwonen met ze?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrijdag weer een date. En verderop in het weekend nog eentje. Of twee. Ik weet nog niet met welke ik ga samenwonen.
Ook zonder sex kan je "succes" hebben met je "dates".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sommige mensen komen verder met hun "dates" dan missionaris met de lichten uit, pop.
De ene begon me net al een rits foto's van haar kinderen te appen (waar ik niet om gevraagd heb), dus dat begint al een twijfelgeval te worden. Wacht daar lekker mee tot het eventuele moment dat we elkaar wel zien zitten enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Allebei? Al overwogen om te gaan proefwonen met ze?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
De ene begon me net al een rits foto's van haar kinderen te appen (waar ik niet om gevraagd heb), dus dat begint al een twijfelgeval te worden. Wacht daar lekker mee tot het eventuele moment dat we elkaar wel zien zitten enzo.
Nogal. Had eerder vandaag iemand op WA die bleef hangen in een soort geweeklaag over een beknelde zenuw waar ze al tal van behandelingen voor had ondergaan. Echt gezellig.quote:
Hups, naar het andere topicquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nogal. Had eerder vandaag iemand op WA die bleef hangen in een soort geweeklaag over een beknelde zenuw waar ze al tal van behandelingen voor had ondergaan. Echt gezellig.
Beiden via Tinder trouwens.
Nee. Die pubers daar verslijten mij voor een of andere oude gek en nemen mijn fantastische adviezen niet ter harte, en ik weet hoeveel jullie van mij houden hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |