Hm. Dat zegt zij dus? Wat is er mis met verward raken, als beide partijen niets tegen eventuele gevoelens hebben? Zijn er redenen om het bij alleen seks te houden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:50 schreef Aisomont het volgende:
CC, het is juist leuk als er een serieus antwoord komt! Kan ik haar DM'en dat mijne groter is enzo![]()
PS: ik ben een beetje in dubio over het feit of half seks voor de seks iets voor mij is of dat ik er alleen maar heel erg verward door raak, aldus mijn laatste date-ervaring, om maar ontopic te blijven.
Nee dat zeg ik. Aan de ene kant maakt het mij niet uit, aan de andere kant heb ik zoiets van 'is dit het?', en dat is niet bepaald handig. Ik twijfel zelfs half over of ik het wel écht wilde, of dat ik mijzelf half heb meegesleept. Niet haar schuld, wel mijne. Maar het is dus vaag en ik ben verward. Ja, er zijn redenen om het alleen bij seks te houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Dat zegt zij dus? Wat is er mis met verward raken, als beide partijen niets tegen eventuele gevoelens hebben? Zijn er redenen om het bij alleen seks te houden?
Sja, die twijfel hoort bij seks-om-de-seks, tenzij je compleet losstaat van je gevoelens en die mensen zijn maar eng. Is het iemand waar je gevoelens voor zou kunnen krijgen? Of vind je het juist meh omdat je niets voor dr voelt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:55 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik. Aan de ene kant maakt het mij niet uit, aan de andere kant heb ik zoiets van 'is dit het?', en dat is niet bepaald handig. Ik twijfel zelfs half over of ik het wel écht wilde, of dat ik mijzelf half heb meegesleept. Niet haar schuld, wel mijne. Maar het is dus vaag en ik ben verward. Ja, er zijn redenen om het alleen bij seks te houden.
Nee, geen gevoelens en gaan ook niet komen ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sja, die twijfel hoort bij seks-om-de-seks, tenzij je compleet losstaat van je gevoelens en die mensen zijn maar eng. Is het iemand waar je gevoelens voor zou kunnen krijgen? Of vind je het juist meh omdat je niets voor dr voelt?
Verkapte kijk-mij-niet-met-mijn-lul-denken-postquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind seks-om-seks helemaal niks
Dan maar geen echte man
Maar je hebt wel een leuke tijd met haar? Of is het echt insert somewhere close, preferably moist, thrust, repeat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee, geen gevoelens en gaan ook niet komen ook
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Alsjeblieft Nikkie. ALSJEBLIEFT. for the love of god.
Stop met dat ge-hihi achter elke regel.
Ook niet lekker terrassen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaaa, spuit elf.
Verder niet zoveel te zeggen. Dit is kansloos dateweer voor mij, veel te warm.
Optie 1, ik doe niet aan optie 2, wel een beetje intelligentie enzo he!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke tijd met haar? Of is het echt insert somewhere close, preferably moist, thrust, repeat?
Machtig mooi toch dat fokquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:41 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Optie 1, ik doe niet aan optie 2, wel een beetje intelligentie enzo he!
Wellicht binnenkort 1quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Net nog gedaanLekker "mensen" gekeken met een vriendin.
Jij leuke dates nog op de planning?
Via PaiQ. Al kende ik deze al, dus is het een tweede date inmiddels.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Helemaal datingsitevrij gehosseld of via Paiq?
Eh, en het probleem is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:50 schreef Aisomont het volgende:
CC, het is juist leuk als er een serieus antwoord komt! Kan ik haar DM'en dat mijne groter is enzo![]()
PS: ik ben een beetje in dubio over het feit of half seks voor de seks iets voor mij is of dat ik er alleen maar heel erg verward door raak, aldus mijn laatste date-ervaring, om maar ontopic te blijven.
Ik hoop dat je inziet dat intelligentie an sich mij niet boeit. Als er íets is wat ik geleerd heb van al die dates is het wel dat het niveau dat mensen doen vrij weinig zegt over wat voor intellectuele klik ik met iemand heb. Hoewel het optie 1 is, ligt dat niet aan intelligentie maar aan dat ik geen seks kan hebben met iemand waar ik niet iets van een band mee hebquote:
Ik had seksquote:
Wat weiss dus al zegt. Ik volg het ook even niet wat het probleem nu precies is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik had seks![]()
Nee, het probleem is dat ik verward ben, dat lijkt mij toch ook wel vrij duidelijk zeg maar
Ik weet niet wat jij hebt gelezen? Heb helemaaaal niet gezegd dat ze dom is ofzo. Ik zit juist te zeggen dat dat niet uitmaakt, maar ze ís het niet eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef Weissman het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet.
Je hebt sex met haar, begint daardoor emoties te ontwikkelen maar je vind haar te dom voor een relatie?
Wees dan eens duidelijk man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gelezen? Heb helemaaaal niet gezegd dat ze dom is ofzo. Ik zit juist te zeggen dat dat niet uitmaakt, maar ze ís het niet eensen ik heb ook niets over emoties gezegd.
Okee. Was even bang dat ik er niet van kon slapen vanavond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet dat intelligentie an sich mij niet boeit. Als er íets is wat ik geleerd heb van al die dates is het wel dat het niveau dat mensen doen vrij weinig zegt over wat voor intellectuele klik ik met iemand heb. Hoewel het optie 1 is, ligt dat niet aan intelligentie maar aan dat ik geen seks kan hebben met iemand waar ik niet iets van een band mee heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |