Hey ik weet wie jij bent!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Oh, en nu ik je toch hier heb: je vermoeden klopt niet, je kent me niet, stop met zeggen van wel.
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.quote:
Klinkt goed man! Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.
En nu ben ik bezig met een huis. Als dar door gaat zal daar nodige tijd qua verbouwing in zitten en rond kerst zullen we gaan samen wonen.
In het kort, gaat prima
En jij?
Yats heeft het me verteld en..... Hij kent jou echt hoor!quote:
Tegen die tijd zitten we alweer ruim over het jaar heen en we zijn ook niet meer de jongstequote:
Je liep zelf nog een tijdje geleden te klagen over vrouwen; dat ze niet eerlijk kunnen zijn en de gekste dingen verzinnen als excuus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
Serieus, verzin wat en laat hem zitten als je er niks van moet hebben.
Gaaf, leuk te horen. Zeker ook omdat je toch een beetje een 'joh.. ik blijf lekker in Scheveningen' persoon was/bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima hoor. Druk met werk, relatie enz. Wonen best een stukje bij elkaar vandaan en onze vrienden wonen verdeeld over Nederland dus we reizen vrij veel. Leuk pluspuntje is dat we er dan meteen een weekendje weg van maken.
En nu ben ik bezig met een huis. Als dar door gaat zal daar nodige tijd qua verbouwing in zitten en rond kerst zullen we gaan samen wonen.
In het kort, gaat prima
En jij?
Ik ben wel eens consequent, maar niet altijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je liep zelf nog een tijdje geleden te klagen over vrouwen; dat ze niet eerlijk kunnen zijn en de gekste dingen verzinnen als excuus.
Kloon van Thijs?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben wel eens consequent, maar niet altijd.
Ik heb het geweldige geluk dat mijn vriendin ook opgegroeid is aan de kust en zoals dat gaat met kust mensen mist zij de zee. Dus Scheveningen was top! Daar heb ik heel erg geluk mee! Dus ja huisje ook in Scheveningen vlak bij het strand.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gaaf, leuk te horen. Zeker ook omdat je toch een beetje een 'joh.. ik blijf lekker in Scheveningen' persoon was/bent.Nieuwe huis ook in Scheveningen (gefeliciteerd!)?
Hier prima. Mag niet klagen.
Heeftie verteld over die ene keer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yats heeft het me verteld en..... Hij kent jou echt hoor!
[..]
Tegen die tijd zitten we alweer ruim over het jaar heen en we zijn ook niet meer de jongste
Nee niet verteld, getoond via een filmpje!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heeftie verteld over die ene keer?
Dat is een Theo Maassen quote.quote:
Klinkt goed man, de ideale meid voor je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het geweldige geluk dat mijn vriendin ook opgegroeid is aan de kust en zoals dat gaat met kust mensen mist zij de zee. Dus Scheveningen was top! Daar heb ik heel erg geluk mee! Dus ja huisje ook in Scheveningen vlak bij het strand.
We zijn begin Juni op vakantie geweest, toch altijd spannend maar net als alles gaat dat zo van zelf sprekend allemaal. We doen er alle 2 totaal geen moeite voor en de tijd vliegt voorbij. Dus beter kunnen we het niet treffen. En dit huisje is puur geluk en een aanbod dat ik niet kan weigeren. En daar past m'n vriendin perfect bij eigelijk. Dus alle omstandigheden zijn perfect
Maar jij nog met pink dingens?
Fuck offquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef ook_gek het volgende:
Yats heeft het me verteld en..... Hij kent jou echt hoor!
Jup zeker weten wat dat betreft zijn we echt perfect voor elkaar! We vullen elkaar goed aan en alles gaat eigelijk van zelf. En zo staat zij er ook in, we hebben het met elkaar echt getroffen. Wel stiekem altijd gehoopt maar nooit verwacht. Met de helft was ik ook al blij geweest. De andere helft zie ik echt als een bonus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klinkt goed man, de ideale meid voor je.
Aaai dat is spijtig te horen! Maar wel "goed" uit elkaar gegaan dus zo te lezen. Ja sorry maar ik volg het bijna hier niet meer. Helaas te druk overdag met werk en als ik thuis ben doe ik liever andere dingen dan op fok hangenquote:En nee, al eventjes niet meer, maar wel goed contact.
Tuut tuut zeg, doe jij anders even rustig zeg.quote:
Die met het hondje, of de POV met de aardbeien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet verteld, getoond via een filmpje!
First person opgenomen. Lijpe shit!
Ik kan hier verder niet op in gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die met het hondje, of de POV met de aardbeien?
Was dit een datingsite meisje of irl ontmoet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef ook_gek het volgende:
betreft zijn we echt perfect voor elkaar! We vullen elkaar goed aan en alles gaat eigelijk van zelf. En zo staat zij er ook in, we hebben het met elkaar echt getroffen. Wel stiekem altijd
lekker gek ontmoet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was dit een datingsite meisje of irl ontmoet?
En klopt.
Dafuq, naar KPD graag met zulke dingenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die met het hondje, of de POV met de aardbeien?
Dating site, paiq om precies te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was dit een datingsite meisje of irl ontmoet?
En klopt.
Ja exact dit ja. Maar dan net alles precies anders. Maar nog even gefrustreerd ja zie ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lekker gek ontmoet.
Beetje shotjes drinken in de Zwarthoed op Lange Poten. Vrienden erbij. Eerst voorstelrondje bij de vrienden, alles prima natuurlijk. Lekker gek gedaan. Verder druk. Iphone5 laten zien. Alles rustig aan. Goed druk. Vrienden. Samenwonen.
Nice, zelf vind ik Paiq niets. Maar leuk dat het toch wel werkt, je insteek was altijd dat je het ' deed voor de gein'quote:
Ach, er wordt hier altijd enorm denigrerend gedaan om de term "voor de gein"... Maar als ik ga daten met iemand doe ik het niet met de instelling er een levenslange relatie uit te halen, wel om een leuke avond te hebben en we te zien waar het schip strandtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice, zelf vind ik Paiq niets. Maar leuk dat het toch wel werkt, je insteek was altijd dat je het ' deed voor de gein'
Ik begrijp goed dat je paiq niks vind. Van horen zeggen is het wel helemaal veranderd? En klopt, het was altijd bijzaak. Dat paiq alert ding stond altijd aan op m'n laptop en er kwam sinds tijden een speeddate melding en daar ben ik maar op in gegaan en voor ik het wist paar keer qua tijd verlengt en al snel werd duidelijk dat we alle 2 eigelijk wel klaar waren met paiq. En toen dropte ze opeens haar telnummer met de tekst, tot morgen? Ik ga slapen heb een mega kater en weg was ze. Zit je danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice, zelf vind ik Paiq niets. Maar leuk dat het toch wel werkt, je insteek was altijd dat je het ' deed voor de gein'
Succesverhalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik begrijp goed dat je paiq niks vind. Van horen zeggen is het wel helemaal veranderd? En klopt, het was altijd bijzaak. Dat paiq alert ding stond altijd aan op m'n laptop en er kwam sinds tijden een speeddate melding en daar ben ik maar op in gegaan en voor ik het wist paar keer qua tijd verlengt en al snel werd duidelijk dat we alle 2 eigelijk wel klaar waren met paiq. En toen dropte ze opeens haar telnummer met de tekst, tot morgen? Ik ga slapen heb een mega kater en weg was ze. Zit je dan
Goed ik de volgende dag smsen en dat werd al snel hele dagen smsen en met het idee in m'n achterhoofd dar dit te leuk is meteen voorgesteld te bellen en dat ging ook zo makkelijk met als slot een datum voor een date op vrijdag en ook dat verliep zo makkelijk en vertrouwd dat we niet meer gestopt zijn met date![]()
Nooit verwacht dit! Maar elke dag nog blij dat ik Paiq altijd wel een kansje gegeven heb. Al was die maar heel klein. Ben blij ook met m'n eigen motto "alles een kansje geven je weet maar nooit" het brengt je namelijk soms onverwachte leuke verassingen.
En dat is ook voor iedereen hier mijn advies. Fuck andere hun mening. Geef alles een kans, real life, fok of internet site dating en ga er zonder verwachtingen in. En dat is eigelijk voor alles toepasbaar naar mijn mening
Dat lijkt mij vrij normaal. Dat is een date ook, maar als het klikt en het wordt uit eindelijk je vriendin.. dan ga je wel weer voor dat levenslange relatie gebeuren mag ik hopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, er wordt hier altijd enorm denigrerend gedaan om de term "voor de gein"... Maar als ik ga daten met iemand doe ik het niet met de instelling er een levenslange relatie uit te halen, wel om een leuke avond te hebben en we te zien waar het schip strandt.
Nou de eerste periode wil ik daar niet aan denken hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij normaal. Dat is een date ook, maar als het klikt en het wordt uit eindelijk je vriendin.. dan ga je wel weer voor dat levenslange relatie gebeuren mag ik hopen.
Ja en dan uitgerekend van mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Succesverhalen.![]()
Leuk om te lezen man.
Ik dus ook maar deze keer was zij mij voor door haar nummer te geven. Ik denk dat we in totaal 20min op paiq gezeten hebben. Binnen een paar dagen belde we al en al snel stond ik vrijdag avond op haar stoep en hadden we een succesvolle date. Weekend er na weet date op vrijdag en opeens was het zondag avondquote:Ja, ik ontmoette misschien ook niet de juiste dames met Paiq, maar ik heb echt een hekel aan zo lang chatten en spreek liever gewoon wat af.
Moet je ook niet doen, moet allemaal van zelf gaan. Heb ik nu ook. Ik heb een super buitenkansje voor een geweldig huis! En toen kwam opeens het stukje samenwonenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou de eerste periode wil ik daar niet aan denken hoor
ik krijg het al benauwd ervan nu jij er over begintEn dat ligt niet aan haar, dat ligt niet aan onze relatie, maar ik heb er gewoon geen zin in nog om er over na te denken na zo'n korte tijd (3 maanden)...
Nou als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef MissGump het volgende:
Het lijkt wel een herenclub hier, whisky en sigaartje erbij?
Zo sta ik er idd ook inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, moet allemaal van zelf gaan. Heb ik nu ook. Ik heb een super buitenkansje voor een geweldig huis! En toen kwam opeens het stukje samenwonen
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef MissGump het volgende:
Het lijkt wel een herenclub hier, whisky en sigaartje erbij?
Daar woont mijn vriendin vlak bijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnen
Overigens liever een speciaalbiertje dan whisky... La Trappe Quadrupel ofzo
Een kut is sterker dan 10 paarden. Dus natuurlijk komt hij naar je toe uitgaande dat hij geen homo is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef MissGump het volgende:
Hoog tijd voor een beetje vrouwelijke input dan maar
Mijn date vertelde me toen hij gisterenavond laat bij mij thuis aan kwam, dat ie eigenlijk al in bed lag op het moment dat ik vroeg of ie toch nog even langs wilde komen. Ik doe iets heel goed
Zeuren inderdaad
En ik maar denken dat ik bijzonder wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kut is sterker dan 10 paarden. Dus natuurlijk komt hij naar je toe uitgaande dat hij geen homo is.
zeg me aub dat je aan het trollen bent, pleasequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kut is sterker dan 10 paarden. Dus natuurlijk komt hij naar je toe uitgaande dat hij geen homo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |