Ok.. vooruit dan maar. Overigens niets zo relaxed als een bos na een fiks regenbui. Eigenlijk... regen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet mijn woorden hè. Van de pua douche
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is echt een yats opmerking... dat hij met haar in de regen loopt en dan vraagt of ze al een beetje nat is. Briljante opmerking, daar niet van.
Kan niet... jij bent bezet. (ja je kan het wel aan je huidige vriendin vragen)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook wel een SC opmerking
T'is natuurlijk maar net hoe je het brengten of je een beetje leuk persoon tegenover je hebt
Die heeft de nodige opmerkingen al over zich heen gekregenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan niet... jij bent bezet. (ja je kan het wel aan je huidige vriendin vragen)
Nu wordt het echt triestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
(en ook andere dingen over haar heen gekregen)
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die heeft de nodige opmerkingen al over zich heen gekregen(en ook andere dingen over haar heen gekregen
)
Wtf, ik had gewoon m'n drinken laten vallenquote:
Jaja.. het was zeker een sprite die je liet vallen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wtf, ik had gewoon m'n drinken laten vallen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jaja.. het was zeker een sprite die je liet vallen...
Dat meisje waar je tegen had gezegd dat ze zo geil was, in het eerste halfuur bedoel je? Wat gek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
Ik heb trouwens niks meer gehoord van het jezus-meisje![]()
Die denkt vooral aan hoe je jezelf aan het vingeren bentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou mijn oversekste autist-date ook zo verbaasd zijn dat ik niets heb laten horen?
Wijsvinger.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die denkt vooral aan hoe je jezelf aan het vingeren bent
Maar ja, met welke vinger zou ik dat doen Cue? Vragen, vragen!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar weet iedereen het..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ja, met welke vinger zou ik dat doen Cue? Vragen, vragen!
quote:
Jullie daten elkaar, gezien je knipoogsmiley?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:39 schreef Weissman het volgende:
Jullie daten elkaar, gezien je knipoogsmiley?
Dat is toch alleen bij "quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie daten elkaar, gezien je knipoogsmiley?
quote:
1 is een flirt. Bij 2 smileys weet je dat mensen elkaar daten. 3 staat voor "er is keihard gesexd"?quote:
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
1 is een flirt. Bij 2 smileys weet je dat mensen elkaar daten. 3 staat voor "er is keihard gesexd"?
quote:
Eh... 1 van jullie snapt er niets van...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
1 is een flirt. Bij 2 smileys weet je dat mensen elkaar daten. 3 staat voor "er is keihard gesexd"?
Daar ben ik man voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij snapt de werking van de "" blijkbaar niet
Jij bent bezet ja?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook wel een SC opmerking
T'is natuurlijk maar net hoe je het brengten of je een beetje leuk persoon tegenover je hebt
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Omdat directheid op prijs wordt gesteld en de niet-leuke mannen kennelijk precies weten wat ze moeten doen, want dat maakt nog iets goed van hun niet-leukheid.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn t altijd de niet-leuke mannen doe heel direct om een date durven te vragen
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga me even vermaken met het beeld van de date van Weiss en HJ.
Rechterhand, wijsvinger.
Ik heb gewoon een goed geheugen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je serieus wezen zoeken/Of heb je zo'n 'voor-het-geval-dat' - Word bestand?
![]()
![]()
Volgens mij is habitue daar op een andere manier achter gekomenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je serieus wezen zoeken/Of heb je zo'n 'voor-het-geval-dat' - Word bestand?
![]()
![]()
Fok is fucked upquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij is habitue daar op een andere manier achter gekomen
Goede suggestie, dat ik daar niet eerder op gekomen ben. Silly me.quote:
Steeds dezelfde date hebben is toch geen donder aan, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Ik vond het ook debiel
Van 1tje wist ik dat het zo'n pa figuur was die maar 1 date had die hij dan bij alle vrouwen precies het zelfde uitvoerde
En dat was wandelen dus als het regent kan het al niet
Eh, ik weet niet of ik me nu vereerd moet voelen of niet dat mensen denken dat ik zo'n opmerking op dat moment plaats.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is echt een yats opmerking... dat hij met haar in de regen loopt en dan vraagt of ze al een beetje nat is. Briljante opmerking, daar niet van.
Ik denk dat ze het niet kon handelen dat jezus uiteindelijk toch dood ging. Wanneer was het laatste contact, rond pasen of met hemelvaart toevallig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
Ik heb trouwens niks meer gehoord van het jezus-meisje![]()
Goed om te weten, ik stuur jou dus nooit meer 1 of 3 smileysquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |