SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Wat ben je toch tolerant en meegaand Johannesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er zo laag aan dan?
Of was het een misverstand, je bedoelde natuurlijk te zeggen dat je mijn tip binnenkort honoreert.
Wellicht is het wel een manier om weer met Timmermans in contact te komen. Voor je het weet heb je een politieke rel gecreëerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow, deze steek is wel heel erg laag. Dit had ik niet verwacht van je.
[..]
Misschien moet ik dan maar niet te dronken raken, straks doen Aziaten nog aangifte tegen mij
Ik sta toch al laatste in mijn pool, dus dan maakt het niet meer uit ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
[..]
Ik twijfel. Stomme wispelturige WK
Ik heb je nodig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
Oh wil je dat niet? ok dan kom ik dinsdag niet
Dan krijg ik denk ik geen baan bij BZquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het wel een manier om weer met Timmermans in contact te komen. Voor je het weet heb je een politieke rel gecreëerd
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:22 schreef Toto69 het volgende:
Lieve LR,
wil je de TT aanpassen in: johannes_vermeer
Hehehe misschien moet ik ook maar weer zo denken. Of overal 1-1 invullenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta toch al laatste in mijn pool, dus dan maakt het niet meer uit ook![]()
SERIEUS?!?!?!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:24 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 417
aangezien ik nogal levenloos bezig ben
Wtf.. hoe?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:24 schreef Toto69 het volgende:
In 1 uur en 24 minuten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:24 schreef Toto69 het volgende:
Ik voeg het toe aan mijn lijstje karaktereigenschappenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch tolerant en meegaand Johannes
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aantal posts voor Etsu voor vandaag tot nu toe: 141
kijk naar jezelf
Dit ga ik oplossen. Hoewel ikzelf weinig creatief meer ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hier ook al heul lang niet meer in de TT gestaan.
Goede TT.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ga ik oplossen. Hoewel ikzelf weinig creatief meer ben.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
Oke Toto nu was ik nieuwsgierig:
Dit is post 81 van mij vandaag.
Ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun je mij dit niet Etsu?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet.
Je hebt geen bevoegdheden in GC.
Ik ga dit doorgeven.
neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dan kan jij nogsteeds overal meepraten?
DM je whatsappquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag mijn whatsapp wel hebben.
Mits je nudepics hebt.
zo'n beetjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10?!!!Wow.
[..]
Dat tikt altijd wel goed aan ja
Je zet nu gewoon je eigen wensen voor die van de usersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:22 schreef Toto69 het volgende:
Lieve LR,
wil je de TT aanpassen in: johannes_vermeer
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg ik denk ik geen baan bij BZBeter veroorzaak ik geen rel
[..]
Die lr mod echt overal behalve zijn eigen forumquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet.
Je hebt geen bevoegdheden in GC.
Ik ga dit doorgeven.
Of juist wel. Je hebt direct contact weten te leggen met de minister zelf. Zonder al te ver door te slaan is één gesprek met jou toch wel voldoende om je voor eeuwig binnen een organisatie te willenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg ik denk ik geen baan bij BZBeter veroorzaak ik geen rel
[..]
Denk er maar eens goed over na.quote:
Slaap lekkerquote:
Dit doet mijn ego wel goed. Bedanktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of juist wel. Je hebt direct contact weten te leggen met de minister zelf. Zonder al te ver door te slaan is één gesprek met jou toch wel voldoende om je voor eeuwig binnen een organisatie te willen
Slaap lekker tootquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:28 schreef Etsu het volgende:
Hahahahah die Fylax gaat nu tegen me praten denk ik
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:28 schreef Etsu het volgende:
Hahahahah die Fylax gaat nu tegen me praten denk ik
quote:
quote:
Zie deze zeer handige site voor meer informatie http://arcee862.com/quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toto, waar kan ik zien hoeveel post ik nu al heb vandaag?
Dit is nog echt waar ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die lr mod echt overal behalve zijn eigen forum
En nog gemeend ook. Ik bedoel maar. Al denk ik dat ik jou in je eentje aanzetten tot openbare dronkenschap in China toch nog een keer wil heroverwegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit doet mijn ego wel goed. Bedankt
[..]
Slaap lekker toot
Jammer dat je mijn opmerking negeert.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog echt waar ook
Nou ja, modereren...
[..]
En nog gemeend ook. Ik bedoel maar. Al denk ik dat ik jou in je eentje aanzetten tot openbare dronkenschap in China toch nog een keer wil heroverwegen
Beter help je KLB modden. Zo'n idioot loopt continu topics aan te makenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog echt waar ook
Nou ja, modereren...
[..]
En nog gemeend ook. Ik bedoel maar. Al denk ik dat ik jou in je eentje aanzetten tot openbare dronkenschap in China toch nog een keer wil heroverwegen
Ik had maar iets van 70 ofzo. Dat kan haast niet kloppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie deze zeer handige site voor meer informatie http://arcee862.com/
Dat, Paxcon, dat is nou een WhatsApp-gesprek. Jeweetwel. Een App waarmee je met anderen kan communiceren, hetgeen ik vanavond ook tegen je deed maar je me negeerde.quote:
Mijn ervring is dat die postteller eigenlijk altijd wel accuraat is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had maar iets van 70 ofzo. Dat kan haast niet kloppen.
Wat mag ik dan wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog echt waar ook
Nou ja, modereren...
[..]
Als ik een blauw kleurtje had gehad, dan had ik ook wel geholpen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter help je KLB modden. Zo'n idioot loopt continu topics aan te maken
Doe eens gek.quote:
Tabblad geopend. Rechtstreeks de prullenbak in?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik neit gelijk weet waarop je doelt. Gelijk dreigen :Squote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn opmerking negeert.
Ik ga dit aankaarten in FB.
Yup. Er zou echt een postlimiet voor nieuwe users moeten komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tabblad geopend. Rechtstreeks de prullenbak in?
[..]
Meerdere users eisten een johannes adoratie TT, maar verblind door je begrijpelijke liefde voor Ess heb je je eigen wil er doorheen gedramd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tabblad geopend. Rechtstreeks de prullenbak in?
[..]
Ik geloof dat ik neit gelijk weet waarop je doelt. Gelijk dreigen :S
Droom zacht bebequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen, maar ik ga lekker slapen![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ik ben er ook vandoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ik heb in elk topic 'Ga weg.' gezegd, wellicht dat het heeft geholpen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Slaap lekker Essquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb in elk topic 'Ga weg.' gezegd, wellicht dat het heeft geholpen.
Kom je nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar in je broekje komen.
Hij negeert mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ofwel wenst Pax mij nu een hele goede avond, of hij vindt het een goede avond, daar ga ik nu achter komen.
Spannend, maar dat kan niet aangezien je mijn nummer niet hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik ook niemand nu, dacht ik
[..]
Ik zal jou eens appen![]()
![]()
Over 20 dagen word ik 25quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Heb je een mid-life crisis?
Haha, ja hoorrr.quote:
Ik heb nog wel wat moeite met kennelijk kwaliteitstopics te onderscheiden met rotzooi in KLB.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik bedoel het slechts goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat mag ik dan wel?India mag al niet meer, nog een land mocht al niet meer. Nu geen openbaar dronkenschap.
Ik laat mij niks opleggenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meerdere users eisten een johannes adoratie TT, maar verblind door je begrijpelijke liefde voor Ess heb je je eigen wil er doorheen gedramd.
Lekken uit WAquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon vindt dit een hele goede avond
(exclusief materiaal uit ons wa gesprek)
Kan weinig mis gaan hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, ja hoorrr.
[..]
Ik heb nog wel wat moeite met kennelijk kwaliteitstopics te onderscheiden met rotzooi in KLB.
[..]
Sorry hoor. Ik bedoel het slechts goed. Al was dit geen verbod slechts het heroverwegen van een advies.
[..]
Ik laat mij niks opleggen
#Rebel
Ik ben mij zeer bewust van deze onoverkoombare feitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spannend, maar dat kan niet aangezien je mijn nummer niet hebt.
quarterlifecrisis.quote:
Ja euhh op dat moment nietquote:
Advies, wel ja.quote:[..]
Sorry hoor. Ik bedoel het slechts goed. Al was dit geen verbod slechts het heroverwegen van een advies.
Beter van wel. Ouder dan 30 moet een hel zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet wordt je op je 30e geschept door een bus.
Ik stuur je wel een DMquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben mij zeer bewust van deze onoverkoombare feit
[..]
quarterlifecrisis.
[..]
Ja euhh op dat moment niet
[..]
Advies, wel ja.
Dan voel je waarschijnlijk om de vijf minuten de aandrang in de rokersruimte te verdwijnen als ik mijn theorie aanpas aan mijn praktijkervaring.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter van wel. Ouder dan 30 moet een hel zijn
Tis wat.quote:
Quarterlifecrisisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben mij zeer bewust van deze onoverkoombare feit
[..]
quarterlifecrisis.
[..]
Ja euhh op dat moment niet
[..]
Advies, wel ja.
Dat is een hintquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax vertelt nu over zijn bed via wa.
Ik kom aandacht te kort nu jij me al een uur geen DM hebt gestuurd, snap dat danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wat.
[..]
QuarterlifecrisisWat heb jij mij daar toch geweldig doorheen geloodst
VBL / [VBL Slowchat] #3443 Godgloeiende kutmoffenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
ONZ / Stel je zoon is homo
wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3443 Godgloeiende kutmoffen
Deze oplossing. Zo tolerant beginnen en het in je nuance zo verpesten
Edit: Overigens zou ik er niet te zwaar aan tillen denk ik. In hoeverre kan zoiets ook als echte verrassing komen vraag ik mij af.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij zou er écht geen moeite mee hebben als ze met een Marokkaan o.i.d. thuiskomen? Vind het persoonlijk veel erger dan dat het een homo is.
Waarom zou je iets moeten doen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
ONZ / Stel je zoon is homo
wat zouden jullie doen?
Nou ik zou het wel vervelend vinden dat we niet samen chimi's zouden kunnen hosselen. Daarom had ik tienervader moeten wordenquote:
Alsof jouw zoon met jou chicks had willen hosselen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel vervelend vinden dat we niet samen chimi's zouden kunnen hosselen. Daarom had ik tienervader moeten worden
Nooit sturing gehad van mijn vaderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof jouw zoon met jou chicks had willen hosselen.Of is dat een familie dingetje en doe je dit ook met je eigen pa?
Ik dacht op een gegeven moment wel de pa van Mortaxx te zien, maar dit bleek de vriend van Karina te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof jouw zoon met jou chicks had willen hosselen.Of is dat een familie dingetje en doe je dit ook met je eigen pa?
Kan juist wel. Homo brengt zijn vriendinnen mee naar huis en jij laat zien wat een echte man inhoudtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel vervelend vinden dat we niet samen chimi's zouden kunnen hosselen. Daarom had ik tienervader moeten worden
Ik zou het echt niet weten. Het is natuurlijk de grootst mogelijk onzin dat elke Marokkaan zijn cultuur zal opdringen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR negeert al mijn posts vanavond "toevallig", oké ik weet genoeg.
Ik had je inderdaad een DM willen sturen maar vergat het na een korte toiletpauzequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom aandacht te kort nu jij me al een uur geen DM hebt gestuurd, snap dat dan![]()
Had je daarin sturing nodig dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit sturing gehad van mijn vaderdaarom juist. Met mij zou hij iedere week een andere chick regelen
Dan was of die pa erg jeugdig, of die vriend erg oud.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment wel de pa van Mortaxx te zien, maar dit bleek de vriend van Karina te zijn.
Ik ben geen echte man hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan juist wel. Homo brengt zijn vriendinnen mee naar huis en jij laat zien wat een echte man inhoudt![]()
[..]
Ik zou het echt niet weten. Het is natuurlijk de grootst mogelijk onzin dat elke Marokkaan zijn cultuur zal opdringen.
Het is nog niet te laatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had je inderdaad een DM willen sturen maar vergat het na een korte toiletpauze
Raad anders, en dan zeg ik wel warm, koud of lauw.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me minderwaardig omdat ik je nummer niet heb.
09060911?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raad anders, en dan zeg ik wel warm, koud of lauw.
Hmm oké. Ik vind het gewoon moeilijk om er hypothetisch over te spreken zo weinig ben ik nu nog met kinderen en dergelijke bezig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben geen echte man hoor
Ja niet alleen de cultuur hoor. Wil mijn genen niet vermengen met zulk volk
Ik raak ernstig gestrest. Geen idee wat ik je moet sturenquote:
Over steken onder water gesprokenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit is vast weer naar het toilet gegaan
Zeker een blaasontsteking, moet haast wel wil hij niet op jou reagerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bespeur enige frustratie. Ik ga snel slapen om escalatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is niks steek onder water aan. Ga slapen als je neit weet wat je zegt.
Nou ik kan een duizend andere redenen bedenken om niet op johannes te reagerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker een blaasontsteking, moet haast wel wil hij niet op jou reageren
Dat kan iedereen wel bij genoeg mensen gok ik zoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik kan een duizend andere redenen bedenken om niet op johannes te reageren
Eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel bij genoeg mensen gok ik zo
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker een blaasontsteking, moet haast wel wil hij niet op jou reageren
Houd eens op joh. Mijn liefde is onvoorwaardelijk wat alleen al in mijn signature en FoBO naar voren komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is ook niet iets aardigs om te zeggen. Ik vond je in het echt liever dan op FOK!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik kan een duizend andere redenen bedenken om niet op johannes te reageren
Op FOK! acteer ik de klootzak. Daarom meet ik niet zo vaak. Ik val altijd door de mandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook niet iets aardigs om te zeggen. Ik vond je in het echt liever dan op FOK!
Ik vind die klootzak attitude helemaal niks. Dan denk ik: hoe is de echte Mortaxx nou? Ik wil de echte Mortaxx leren kennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op FOK! acteer ik de klootzak. Daarom meet ik niet zo vaak. Ik val altijd door de mand
Belachelijk nog wel, nondeju zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Voor jou neem ik mijn telefoon gewoon mee naar het toilet hoor. Flauw om mij belachelijk te maken om mijn erkende kleine blaas.
[..]
Houd eens op joh. Mijn liefde is onvoorwaardelijk wat alleen al in mijn signature en FoBO naar voren komt.
Ahw, wat schattig dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op FOK! acteer ik de klootzak. Daarom meet ik niet zo vaak. Ik val altijd door de mand
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben niet schattigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Belachelijk nog wel, nondeju zeg.
[..]
Ahw, wat schattig dit.
Soms moet je het hard spelen om er wat uit te kunnen slepen. Al slaat het hier niet helemaal aan geloof ik. Amateur psychologie was mijn ding nooit.quote:
Jawelquote:
20 cm langer en ik zou hem overwegen.quote:
Als Mortaxx een VI Hooligan was zou ik hem keihard doen. Al stond heel KLB er bij te kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet je het hard spelen om er wat uit te kunnen slepen. Al slaat het hier niet helemaal aan geloof ik. Amateur psychologie was mijn ding nooit.
[..]
Jawel. Gelukkig ben ik gezegend met een pretkop, niks schattigs aan.
[..]
20 cm langer en ik zou hem overwegen.
Sommige mannen durven zonder onzekerheid over mogelijke verdenkingen van mensen een oordeel te geven over mensen van hetzelfde geslacht.quote:
Dit wel ja. #confessionsquote:
Sorry ik ben nogal ongevoelig voor zulke dingen. En jammer, anders had je prima in R&P gepast.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet je het hard spelen om er wat uit te kunnen slepen. Al slaat het hier niet helemaal aan geloof ik. Amateur psychologie was mijn ding nooit.
Ik denk dat het te laat is want ik snap 'm niet. Leg deze morgen maar uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mannen durven zonder onzekerheid over mogelijke verdenkingen van mensen een oordeel te geven over mensen van hetzelfde geslacht.
Dit is geen steek onder water
quote:Op zondag 22 september 2013 15:23[/url] schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is letterlijk gezegd door een iemand (wie houden we natuurlijk anoniem): "Hij valt niet meer onder knap, hij is gewoon mooi. Zo mooi dat hij bijna niet hetero kán zijn." En daar was de rest het wel mee eens, dus zie het maar als een consensus.
is 22 cm genoeg voor je ja?quote:
Wat ik wil zeggen is dat een man prima in staat is een andere man te beoordelen, ongeacht diens geaardheidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het te laat is want ik snap 'm niet. Leg deze morgen maar uit.
Ik snap mannen ook niet die daar raar over doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat een man prima in staat is een andere man te beoordelen, ongeacht diens geaardheiddat geldt ook voor vrouw-vrouw.
Gewoon nohomo erbij zeggen dan is alles goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat een man prima in staat is een andere man te beoordelen, ongeacht diens geaardheiddat geldt ook voor vrouw-vrouw.
Dit predik ik ook al langere tijd op FOK!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mannen durven zonder onzekerheid over mogelijke verdenkingen van mensen een oordeel te geven over mensen van hetzelfde geslacht.
Dit is geen steek onder water
Geloof ik niet. Als ik er een verdrietige smiley bij had geplaatst was ik binnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit wel ja. #confessions
[..]
Sorry ik ben nogal ongevoelig voor zulke dingen. En jammer, anders had je prima in R&P gepast.
Mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap mannen ook niet die daar raar over doen.Het is niet zo heel lastig om in te zien of iemand aantrekkelijk is of niet ongeacht het geslacht.
En ja, ik zeg mannen. Bij vrouwen heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Mortaxx is een schatje, ja dat hadden we al vastgesteld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankje, dat ga ik voortaan doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon nohomo erbij zeggen dan is alles goed
Jij verspreidt sowieso fantastische levensinzichten. Jij kijkt door iemands geslacht heen naar de persoon. Dat is zeer sterk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit predik ik ook al langere tijd op FOK!
Een beetje gay is okay ja tog.
[..]
Geloof ik niet. Als ik er een verdrietige smiley bij had geplaatst was ik binnen![]()
En ik geloof niet dat ik mensen heel gelukkig zou maken met mijn oprechte advies. Rechtdoorzee heeft Rita uiteindelijk ook weinig opgeleverd
Ik ben bereid schoonheid in alles te herkennen en te benoemen. Mijn notes zijn mijn getuigschrift.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mee eens
Overigens is dit geen steek richting Johannes want ik weet dat hij met een open blik in het leven staat.
Ik zou bijna wat oude posts terugzoeken van mijzelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij verspreidt sowieso fantastische levensinzichten. Jij kijkt door iemands geslacht heen naar de persoon. Dat is zeer sterk.
Groetjes en tot morgen in het karakteristieke Groningen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bereid schoonheid in alles te herkennen en te benoemen. Mijn notes zijn mijn getuigschrift.
Tot mijn spijt moet ik nu aankondigen naar bed te gaan.
Tot ziens
Echt niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit predik ik ook al langere tijd op FOK!
Een beetje gay is okay ja tog.
[..]
Geloof ik niet. Als ik er een verdrietige smiley bij had geplaatst was ik binnen![]()
En ik geloof niet dat ik mensen heel gelukkig zou maken met mijn oprechte advies. Rechtdoorzee heeft Rita uiteindelijk ook weinig opgeleverd
Maar ik hoor het graag vakerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx is een schatje, ja dat hadden we al vastgesteld.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik hoor het graag vaker
Ik ga ook slapen
Met jouw posthistory mag je af en toe best nagenieten van je filosofieën.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou bijna wat oude posts terugzoeken van mijzelf![]()
Dagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik hoor het graag vaker
Ik ga ook slapen
Dus het doet jou niks als ik mij belachelijk gemaakt voel door jou? jeetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt niet.
Dat is ook wel een scheve vergelijking, en wie weet is juist jouw advies verhelderend.
Dit zag ik al welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met jouw posthistory mag je af en toe best nagenieten van je filosofieën.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.
Zijn toch een beetje rolmodellen. Dat soort foto's laten mij inzien dat ik knap ben, maar dat het altijd beter kan. Stilstand in je ontwikkeling is dodelijk.
En tja... ik vind mijn fobo volgooien met halfnaakte vrouwen weer zo vulgair. Ik ben stiekem toch wel een ietwat verlegen jongen op dat gebied
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag
[..]
Dus het doet jou niks als ik mij belachelijk gemaakt voel door jou? jeetje.
Nou in dat geval ben je zelf verhelderend!
[..]
Dit zag ik al wel
[..]
Is goed Pax. Bedankt voor de lovende woorden en hopelijk valt het uitzwaaien van Johannes je niet al te zwaar morgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Jij kan zo gevoelig schrijven he.
Als nou iedereen jouw evangelie zou volgen zouden we een prachtige wereld hebben, waar minderheden simpelweg niet meer bestaan.
Helaas is dit een utopie en moet ik nodig gaan slapen.
Je concludeert verkeerd gvd. En graag gedaan!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag
[..]
Dus het doet jou niks als ik mij belachelijk gemaakt voel door jou? jeetje.
Nou in dat geval ben je zelf verhelderend!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je concludeert verkeerd gvd. En graag gedaan!
Maar ik ben op dit tijdstip in ene hard bezig met je weet wel wat, dus ik haak van FOK! af.
Dag lui
Ah, dus je behoort nog even tot onze Club van 24quote:
Wheheheh, hangt het er niet vanaf waar en hoe het insert Faxie is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 05:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat insert Faxie gedeelte vind ik wel goed klinken
xeorquote:
Ik heb zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wheheheh, hangt het er niet vanaf waar en hoe het insert Faxie is?
Ik kan me ook wel iets indenken ja. (Hihi in)quote:
Goed hoorquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wheheheh, hangt het er niet vanaf waar en hoe het insert Faxie is?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel iets indenken ja. (Hihi in)
Ja! Pfffffquote:
quote:
Iedereen brandt weg op zolderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:26 schreef bondage het volgende:
Heeft iedereen zijn zolderkamer verlaten voor het mooie weer? Wat een rust hier.
Hier gaat het ook nog wel, nu de zon nog niet op m'n raam staatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Hier in huis is het op dit moment nog prima uit te houden met 22 graden.
Zal hier vanmiddag rond 15:00 wel warm worden, is meestal zo als de zon op het raam van de studeerkamer staat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier gaat het ook nog wel, nu de zon nog niet op m'n raam staat
Moest net even met de trein. Wat een hel zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier gaat het ook nog wel, nu de zon nog niet op m'n raam staat
Er komt straks iemand langs voor me, denk niet dat zij dat op prijs steltquote:
quote:
Nee niet eensquote:
Heerlijk weertje tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet eens
En zeker niet met dit weer
Je batterij is leeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ghighighimuhahaha sneller dan ooit
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
13%, daar doe ik drie-vier uur mee of zo.
Mijn huawei een uur of.. drie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan een uur of 25 op een volle batterij.
Zuur is dat hè. Mijn oude telefoon was ook binnen no-time leeg altijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn huawei een uur of.. drie?
Mijn samsung een uur of twaalf
Is wel kut ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuur is dat hè. Mijn oude telefoon was ook binnen no-time leeg altijd.
Welke telefoon heb jij nu?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuur is dat hè. Mijn oude telefoon was ook binnen no-time leeg altijd.
Nou ontzettendquote:
Madnessquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn Lumia800 dit weekend voor de 5de keer van mijn fiets gelanceerd en nog geen krasje
Nokia > Jullie
Wat Madness ter begeleiding.
Viel wel mee. Ja, wel tering veel geld natuurlijk, maar mijn abo werd maar ¤10 duurder terwijl ik twee keer zo veel minuten én mb's heb én gratis telefoon (wat niet in vorige zat).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
damn duur![]()
ik zoek nog een nieuwe, maar weet net zo goed welke ik moet hebben
hmm, dan scheelt het niet zo heel erg veelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ja, wel tering veel geld natuurlijk, maar mijn abo werd maar ¤10 duurder terwijl ik twee keer zo veel minuten én mb's heb én gratis telefoon.
Heb je me een abo gegeven?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen pimp abo? Je bent toch een echte pimp?
Edit: gefixt![]()
Was wel humor om al die 40+ers als een debiel te zien staan springen bij hun optredenquote:
Het is wel echt, echt warm hier zegquote:
Tip: de oude HTC One wordt nu super goedkoop omdat de M8 uit is maar is echt een toptelefoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
hmm, dan scheelt het niet zo heel erg veel
ik heb nu een sim only abo, dus ik zoek alleen een toestel
lastig kiezen
Gefilmd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel humor om al die 40+ers als een debiel te zien staan springen bij hun optreden
Lief!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen pimp abo? Je bent toch een echte pimp?
Edit: gefixt![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit een optreden/publiek gefilmd ook.
is die groot?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tip: de oude HTC One wordt nu super goedkoop omdat de M8 uit is maar is echt een toptelefoon.![]()
[ afbeelding ]
Ik zag ze alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja. Je kunt nu ook je notes zien![]()
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hier heb je een idee. Al hadden er paar naast mij wat meer ruimte nodig. Dat werd een verkapte jumpstyle uitvoering.quote:
Ff kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je een idee. Al hadden er paar naast mij wat meer ruimte nodig. Dat werd een verkapte jumpstyle uitvoering.
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag ze alMinder spannend dan ik gehoopt had
![]()
Had er sowieso maar 2![]()
Ik ben te braaf
quote:
Ik denk wel dat het dan minder warm/benauwd zal zijn ja, morgen lekker weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar is het dan ook minder warm en benauwd? Morgen weer werken
Die heb ik! De mini. Goede telefoon. 8/10quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet wat je gewend bent?Er is ook een HTC One mini, die is kleiner.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |