Nee niet eensquote:
Heerlijk weertje tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet eens
En zeker niet met dit weer
Je batterij is leeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ghighighimuhahaha sneller dan ooit
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
13%, daar doe ik drie-vier uur mee of zo.
Mijn huawei een uur of.. drie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan een uur of 25 op een volle batterij.
Zuur is dat hè. Mijn oude telefoon was ook binnen no-time leeg altijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn huawei een uur of.. drie?
Mijn samsung een uur of twaalf
Is wel kut ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuur is dat hè. Mijn oude telefoon was ook binnen no-time leeg altijd.
Welke telefoon heb jij nu?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuur is dat hè. Mijn oude telefoon was ook binnen no-time leeg altijd.
Nou ontzettendquote:
Madnessquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn Lumia800 dit weekend voor de 5de keer van mijn fiets gelanceerd en nog geen krasje
Nokia > Jullie
Wat Madness ter begeleiding.
Viel wel mee. Ja, wel tering veel geld natuurlijk, maar mijn abo werd maar ¤10 duurder terwijl ik twee keer zo veel minuten én mb's heb én gratis telefoon (wat niet in vorige zat).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
damn duur![]()
ik zoek nog een nieuwe, maar weet net zo goed welke ik moet hebben
hmm, dan scheelt het niet zo heel erg veelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ja, wel tering veel geld natuurlijk, maar mijn abo werd maar ¤10 duurder terwijl ik twee keer zo veel minuten én mb's heb én gratis telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |