Echt niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit predik ik ook al langere tijd op FOK!
Een beetje gay is okay ja tog.
[..]
Geloof ik niet. Als ik er een verdrietige smiley bij had geplaatst was ik binnen![]()
En ik geloof niet dat ik mensen heel gelukkig zou maken met mijn oprechte advies. Rechtdoorzee heeft Rita uiteindelijk ook weinig opgeleverd
Maar ik hoor het graag vakerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx is een schatje, ja dat hadden we al vastgesteld.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik hoor het graag vaker
Ik ga ook slapen
Met jouw posthistory mag je af en toe best nagenieten van je filosofieën.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou bijna wat oude posts terugzoeken van mijzelf![]()
Dagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik hoor het graag vaker
Ik ga ook slapen
Dus het doet jou niks als ik mij belachelijk gemaakt voel door jou? jeetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt niet.
Dat is ook wel een scheve vergelijking, en wie weet is juist jouw advies verhelderend.
Dit zag ik al welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met jouw posthistory mag je af en toe best nagenieten van je filosofieën.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Enkel mensen die in de knoop zitten met zichzelf of onzeker zijn over hun lichaam kunnen de schoonheid van het mannelijke lichaam niet op waarde schatten.
Zijn toch een beetje rolmodellen. Dat soort foto's laten mij inzien dat ik knap ben, maar dat het altijd beter kan. Stilstand in je ontwikkeling is dodelijk.
En tja... ik vind mijn fobo volgooien met halfnaakte vrouwen weer zo vulgair. Ik ben stiekem toch wel een ietwat verlegen jongen op dat gebied
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag
[..]
Dus het doet jou niks als ik mij belachelijk gemaakt voel door jou? jeetje.
Nou in dat geval ben je zelf verhelderend!
[..]
Dit zag ik al wel
[..]
Is goed Pax. Bedankt voor de lovende woorden en hopelijk valt het uitzwaaien van Johannes je niet al te zwaar morgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Jij kan zo gevoelig schrijven he.
Als nou iedereen jouw evangelie zou volgen zouden we een prachtige wereld hebben, waar minderheden simpelweg niet meer bestaan.
Helaas is dit een utopie en moet ik nodig gaan slapen.
Je concludeert verkeerd gvd. En graag gedaan!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag
[..]
Dus het doet jou niks als ik mij belachelijk gemaakt voel door jou? jeetje.
Nou in dat geval ben je zelf verhelderend!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je concludeert verkeerd gvd. En graag gedaan!
Maar ik ben op dit tijdstip in ene hard bezig met je weet wel wat, dus ik haak van FOK! af.
Dag lui
Ah, dus je behoort nog even tot onze Club van 24quote:
Wheheheh, hangt het er niet vanaf waar en hoe het insert Faxie is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 05:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat insert Faxie gedeelte vind ik wel goed klinken
xeorquote:
Ik heb zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wheheheh, hangt het er niet vanaf waar en hoe het insert Faxie is?
Ik kan me ook wel iets indenken ja. (Hihi in)quote:
Goed hoorquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wheheheh, hangt het er niet vanaf waar en hoe het insert Faxie is?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel iets indenken ja. (Hihi in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |