Soms moet je het hard spelen om er wat uit te kunnen slepen. Al slaat het hier niet helemaal aan geloof ik. Amateur psychologie was mijn ding nooit.quote:
Jawelquote:
20 cm langer en ik zou hem overwegen.quote:
Als Mortaxx een VI Hooligan was zou ik hem keihard doen. Al stond heel KLB er bij te kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet je het hard spelen om er wat uit te kunnen slepen. Al slaat het hier niet helemaal aan geloof ik. Amateur psychologie was mijn ding nooit.
[..]
Jawel. Gelukkig ben ik gezegend met een pretkop, niks schattigs aan.
[..]
20 cm langer en ik zou hem overwegen.
Sommige mannen durven zonder onzekerheid over mogelijke verdenkingen van mensen een oordeel te geven over mensen van hetzelfde geslacht.quote:
Dit wel ja. #confessionsquote:
Sorry ik ben nogal ongevoelig voor zulke dingen. En jammer, anders had je prima in R&P gepast.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet je het hard spelen om er wat uit te kunnen slepen. Al slaat het hier niet helemaal aan geloof ik. Amateur psychologie was mijn ding nooit.
Ik denk dat het te laat is want ik snap 'm niet. Leg deze morgen maar uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mannen durven zonder onzekerheid over mogelijke verdenkingen van mensen een oordeel te geven over mensen van hetzelfde geslacht.
Dit is geen steek onder water
quote:Op zondag 22 september 2013 15:23[/url] schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is letterlijk gezegd door een iemand (wie houden we natuurlijk anoniem): "Hij valt niet meer onder knap, hij is gewoon mooi. Zo mooi dat hij bijna niet hetero kán zijn." En daar was de rest het wel mee eens, dus zie het maar als een consensus.
is 22 cm genoeg voor je ja?quote:
Wat ik wil zeggen is dat een man prima in staat is een andere man te beoordelen, ongeacht diens geaardheidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het te laat is want ik snap 'm niet. Leg deze morgen maar uit.
Ik snap mannen ook niet die daar raar over doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat een man prima in staat is een andere man te beoordelen, ongeacht diens geaardheiddat geldt ook voor vrouw-vrouw.
Gewoon nohomo erbij zeggen dan is alles goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat een man prima in staat is een andere man te beoordelen, ongeacht diens geaardheiddat geldt ook voor vrouw-vrouw.
Dit predik ik ook al langere tijd op FOK!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mannen durven zonder onzekerheid over mogelijke verdenkingen van mensen een oordeel te geven over mensen van hetzelfde geslacht.
Dit is geen steek onder water
Geloof ik niet. Als ik er een verdrietige smiley bij had geplaatst was ik binnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit wel ja. #confessions
[..]
Sorry ik ben nogal ongevoelig voor zulke dingen. En jammer, anders had je prima in R&P gepast.
Mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap mannen ook niet die daar raar over doen.Het is niet zo heel lastig om in te zien of iemand aantrekkelijk is of niet ongeacht het geslacht.
En ja, ik zeg mannen. Bij vrouwen heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Mortaxx is een schatje, ja dat hadden we al vastgesteld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankje, dat ga ik voortaan doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon nohomo erbij zeggen dan is alles goed
Jij verspreidt sowieso fantastische levensinzichten. Jij kijkt door iemands geslacht heen naar de persoon. Dat is zeer sterk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit predik ik ook al langere tijd op FOK!
Een beetje gay is okay ja tog.
[..]
Geloof ik niet. Als ik er een verdrietige smiley bij had geplaatst was ik binnen![]()
En ik geloof niet dat ik mensen heel gelukkig zou maken met mijn oprechte advies. Rechtdoorzee heeft Rita uiteindelijk ook weinig opgeleverd
Ik ben bereid schoonheid in alles te herkennen en te benoemen. Mijn notes zijn mijn getuigschrift.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mee eens
Overigens is dit geen steek richting Johannes want ik weet dat hij met een open blik in het leven staat.
Ik zou bijna wat oude posts terugzoeken van mijzelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij verspreidt sowieso fantastische levensinzichten. Jij kijkt door iemands geslacht heen naar de persoon. Dat is zeer sterk.
Groetjes en tot morgen in het karakteristieke Groningen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bereid schoonheid in alles te herkennen en te benoemen. Mijn notes zijn mijn getuigschrift.
Tot mijn spijt moet ik nu aankondigen naar bed te gaan.
Tot ziens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |