Het is nog niet te laatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had je inderdaad een DM willen sturen maar vergat het na een korte toiletpauze
Raad anders, en dan zeg ik wel warm, koud of lauw.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me minderwaardig omdat ik je nummer niet heb.
09060911?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raad anders, en dan zeg ik wel warm, koud of lauw.
Hmm oké. Ik vind het gewoon moeilijk om er hypothetisch over te spreken zo weinig ben ik nu nog met kinderen en dergelijke bezig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben geen echte man hoor
Ja niet alleen de cultuur hoor. Wil mijn genen niet vermengen met zulk volk
Ik raak ernstig gestrest. Geen idee wat ik je moet sturenquote:
Over steken onder water gesprokenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit is vast weer naar het toilet gegaan
Zeker een blaasontsteking, moet haast wel wil hij niet op jou reagerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bespeur enige frustratie. Ik ga snel slapen om escalatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is niks steek onder water aan. Ga slapen als je neit weet wat je zegt.
Nou ik kan een duizend andere redenen bedenken om niet op johannes te reagerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker een blaasontsteking, moet haast wel wil hij niet op jou reageren
Dat kan iedereen wel bij genoeg mensen gok ik zoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik kan een duizend andere redenen bedenken om niet op johannes te reageren
Eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel bij genoeg mensen gok ik zo
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker een blaasontsteking, moet haast wel wil hij niet op jou reageren
Houd eens op joh. Mijn liefde is onvoorwaardelijk wat alleen al in mijn signature en FoBO naar voren komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is ook niet iets aardigs om te zeggen. Ik vond je in het echt liever dan op FOK!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik kan een duizend andere redenen bedenken om niet op johannes te reageren
Op FOK! acteer ik de klootzak. Daarom meet ik niet zo vaak. Ik val altijd door de mandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook niet iets aardigs om te zeggen. Ik vond je in het echt liever dan op FOK!
Ik vind die klootzak attitude helemaal niks. Dan denk ik: hoe is de echte Mortaxx nou? Ik wil de echte Mortaxx leren kennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op FOK! acteer ik de klootzak. Daarom meet ik niet zo vaak. Ik val altijd door de mand
Belachelijk nog wel, nondeju zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Voor jou neem ik mijn telefoon gewoon mee naar het toilet hoor. Flauw om mij belachelijk te maken om mijn erkende kleine blaas.
[..]
Houd eens op joh. Mijn liefde is onvoorwaardelijk wat alleen al in mijn signature en FoBO naar voren komt.
Ahw, wat schattig dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op FOK! acteer ik de klootzak. Daarom meet ik niet zo vaak. Ik val altijd door de mand
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben niet schattigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Belachelijk nog wel, nondeju zeg.
[..]
Ahw, wat schattig dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |