Kan weinig mis gaan hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, ja hoorrr.
[..]
Ik heb nog wel wat moeite met kennelijk kwaliteitstopics te onderscheiden met rotzooi in KLB.
[..]
Sorry hoor. Ik bedoel het slechts goed. Al was dit geen verbod slechts het heroverwegen van een advies.
[..]
Ik laat mij niks opleggen
#Rebel
Ik ben mij zeer bewust van deze onoverkoombare feitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spannend, maar dat kan niet aangezien je mijn nummer niet hebt.
quarterlifecrisis.quote:
Ja euhh op dat moment nietquote:
Advies, wel ja.quote:[..]
Sorry hoor. Ik bedoel het slechts goed. Al was dit geen verbod slechts het heroverwegen van een advies.
Beter van wel. Ouder dan 30 moet een hel zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet wordt je op je 30e geschept door een bus.
Ik stuur je wel een DMquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben mij zeer bewust van deze onoverkoombare feit
[..]
quarterlifecrisis.
[..]
Ja euhh op dat moment niet
[..]
Advies, wel ja.
Dan voel je waarschijnlijk om de vijf minuten de aandrang in de rokersruimte te verdwijnen als ik mijn theorie aanpas aan mijn praktijkervaring.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter van wel. Ouder dan 30 moet een hel zijn
Tis wat.quote:
Quarterlifecrisisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben mij zeer bewust van deze onoverkoombare feit
[..]
quarterlifecrisis.
[..]
Ja euhh op dat moment niet
[..]
Advies, wel ja.
Dat is een hintquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax vertelt nu over zijn bed via wa.
Ik kom aandacht te kort nu jij me al een uur geen DM hebt gestuurd, snap dat danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wat.
[..]
QuarterlifecrisisWat heb jij mij daar toch geweldig doorheen geloodst
VBL / [VBL Slowchat] #3443 Godgloeiende kutmoffenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
ONZ / Stel je zoon is homo
wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3443 Godgloeiende kutmoffen
Deze oplossing. Zo tolerant beginnen en het in je nuance zo verpesten
Edit: Overigens zou ik er niet te zwaar aan tillen denk ik. In hoeverre kan zoiets ook als echte verrassing komen vraag ik mij af.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij zou er écht geen moeite mee hebben als ze met een Marokkaan o.i.d. thuiskomen? Vind het persoonlijk veel erger dan dat het een homo is.
Waarom zou je iets moeten doen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
ONZ / Stel je zoon is homo
wat zouden jullie doen?
Nou ik zou het wel vervelend vinden dat we niet samen chimi's zouden kunnen hosselen. Daarom had ik tienervader moeten wordenquote:
Alsof jouw zoon met jou chicks had willen hosselen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel vervelend vinden dat we niet samen chimi's zouden kunnen hosselen. Daarom had ik tienervader moeten worden
Nooit sturing gehad van mijn vaderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof jouw zoon met jou chicks had willen hosselen.Of is dat een familie dingetje en doe je dit ook met je eigen pa?
Ik dacht op een gegeven moment wel de pa van Mortaxx te zien, maar dit bleek de vriend van Karina te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof jouw zoon met jou chicks had willen hosselen.Of is dat een familie dingetje en doe je dit ook met je eigen pa?
Kan juist wel. Homo brengt zijn vriendinnen mee naar huis en jij laat zien wat een echte man inhoudtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel vervelend vinden dat we niet samen chimi's zouden kunnen hosselen. Daarom had ik tienervader moeten worden
Ik zou het echt niet weten. Het is natuurlijk de grootst mogelijk onzin dat elke Marokkaan zijn cultuur zal opdringen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR negeert al mijn posts vanavond "toevallig", oké ik weet genoeg.
Ik had je inderdaad een DM willen sturen maar vergat het na een korte toiletpauzequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom aandacht te kort nu jij me al een uur geen DM hebt gestuurd, snap dat dan![]()
Had je daarin sturing nodig dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit sturing gehad van mijn vaderdaarom juist. Met mij zou hij iedere week een andere chick regelen
Dan was of die pa erg jeugdig, of die vriend erg oud.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment wel de pa van Mortaxx te zien, maar dit bleek de vriend van Karina te zijn.
Ik ben geen echte man hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan juist wel. Homo brengt zijn vriendinnen mee naar huis en jij laat zien wat een echte man inhoudt![]()
[..]
Ik zou het echt niet weten. Het is natuurlijk de grootst mogelijk onzin dat elke Marokkaan zijn cultuur zal opdringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |