Kom je nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar in je broekje komen.
Hij negeert mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ofwel wenst Pax mij nu een hele goede avond, of hij vindt het een goede avond, daar ga ik nu achter komen.
Spannend, maar dat kan niet aangezien je mijn nummer niet hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik ook niemand nu, dacht ik
[..]
Ik zal jou eens appen![]()
![]()
Over 20 dagen word ik 25quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Heb je een mid-life crisis?
Haha, ja hoorrr.quote:
Ik heb nog wel wat moeite met kennelijk kwaliteitstopics te onderscheiden met rotzooi in KLB.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter help je KLB modden. Zo'n idioot loopt continu topics aan te maken
Sorry hoor. Ik bedoel het slechts goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat mag ik dan wel?India mag al niet meer, nog een land mocht al niet meer. Nu geen openbaar dronkenschap.
Ik laat mij niks opleggenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meerdere users eisten een johannes adoratie TT, maar verblind door je begrijpelijke liefde voor Ess heb je je eigen wil er doorheen gedramd.
Lekken uit WAquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon vindt dit een hele goede avond
(exclusief materiaal uit ons wa gesprek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |