Of juist wel. Je hebt direct contact weten te leggen met de minister zelf. Zonder al te ver door te slaan is één gesprek met jou toch wel voldoende om je voor eeuwig binnen een organisatie te willenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg ik denk ik geen baan bij BZBeter veroorzaak ik geen rel
[..]
Denk er maar eens goed over na.quote:
Slaap lekkerquote:
Dit doet mijn ego wel goed. Bedanktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of juist wel. Je hebt direct contact weten te leggen met de minister zelf. Zonder al te ver door te slaan is één gesprek met jou toch wel voldoende om je voor eeuwig binnen een organisatie te willen
Slaap lekker tootquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:28 schreef Etsu het volgende:
Hahahahah die Fylax gaat nu tegen me praten denk ik
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:28 schreef Etsu het volgende:
Hahahahah die Fylax gaat nu tegen me praten denk ik
quote:
quote:
Zie deze zeer handige site voor meer informatie http://arcee862.com/quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toto, waar kan ik zien hoeveel post ik nu al heb vandaag?
Dit is nog echt waar ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die lr mod echt overal behalve zijn eigen forum
En nog gemeend ook. Ik bedoel maar. Al denk ik dat ik jou in je eentje aanzetten tot openbare dronkenschap in China toch nog een keer wil heroverwegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit doet mijn ego wel goed. Bedankt
[..]
Slaap lekker toot
Jammer dat je mijn opmerking negeert.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog echt waar ook
Nou ja, modereren...
[..]
En nog gemeend ook. Ik bedoel maar. Al denk ik dat ik jou in je eentje aanzetten tot openbare dronkenschap in China toch nog een keer wil heroverwegen
Beter help je KLB modden. Zo'n idioot loopt continu topics aan te makenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog echt waar ook
Nou ja, modereren...
[..]
En nog gemeend ook. Ik bedoel maar. Al denk ik dat ik jou in je eentje aanzetten tot openbare dronkenschap in China toch nog een keer wil heroverwegen
Ik had maar iets van 70 ofzo. Dat kan haast niet kloppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie deze zeer handige site voor meer informatie http://arcee862.com/
Dat, Paxcon, dat is nou een WhatsApp-gesprek. Jeweetwel. Een App waarmee je met anderen kan communiceren, hetgeen ik vanavond ook tegen je deed maar je me negeerde.quote:
Mijn ervring is dat die postteller eigenlijk altijd wel accuraat is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had maar iets van 70 ofzo. Dat kan haast niet kloppen.
Wat mag ik dan wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog echt waar ook
Nou ja, modereren...
[..]
Als ik een blauw kleurtje had gehad, dan had ik ook wel geholpen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter help je KLB modden. Zo'n idioot loopt continu topics aan te maken
Doe eens gek.quote:
Tabblad geopend. Rechtstreeks de prullenbak in?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik neit gelijk weet waarop je doelt. Gelijk dreigen :Squote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn opmerking negeert.
Ik ga dit aankaarten in FB.
Yup. Er zou echt een postlimiet voor nieuwe users moeten komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tabblad geopend. Rechtstreeks de prullenbak in?
[..]
Meerdere users eisten een johannes adoratie TT, maar verblind door je begrijpelijke liefde voor Ess heb je je eigen wil er doorheen gedramd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tabblad geopend. Rechtstreeks de prullenbak in?
[..]
Ik geloof dat ik neit gelijk weet waarop je doelt. Gelijk dreigen :S
Droom zacht bebequote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen, maar ik ga lekker slapen![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ik ben er ook vandoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ik heb in elk topic 'Ga weg.' gezegd, wellicht dat het heeft geholpen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Slaap lekker Essquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb in elk topic 'Ga weg.' gezegd, wellicht dat het heeft geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |